Ja Bobbo, de kan ta hem allt som finns på mudhole.com.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
MHX Klingor
Collapse
X
-
min erfarenhet är att det ofta inte lönar sig speciellt mycket att bygga på st.croix klingor då färdiga spön i förhållande till klingorna är relativt billiga.....å andra sidan är det ju roligt att bygga spöt själv och man får de ringar och handtag man vill ha...
hmmm...frågan är om det lönar sig med nån klinga.....eller om det lönar sig att fiska alls....Never let your memories be greater then your dreams...
I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av index Visa inläggJa Bobbo, de kan ta hem allt som finns på mudhole.com.Never let your memories be greater then your dreams...
I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...
Kommentera
-
Jag är mest sugen för att få ett spö som jag vill ha till 100 %.. Alla spön jag köper bygger jag om så dom ska passa mig känns som att det skulle vara kul att göra ett eget precis som jag vill ha det... Fast jag börjar nog med ett Mhx för att testa, och göra lite misstag ,-) Sedan blir det nog ett St C.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bobbo Visa inläggJag är mest sugen för att få ett spö som jag vill ha till 100 %.. Alla spön jag köper bygger jag om så dom ska passa mig känns som att det skulle vara kul att göra ett eget precis som jag vill ha det... Fast jag börjar nog med ett Mhx för att testa, och göra lite misstag ,-) Sedan blir det nog ett St C.Never let your memories be greater then your dreams...
Kommentera
-
vad gäller MHX klingor så verkar det som att de är väldigt nöjda med dom och höjer dom till skyarna om man läser
olika spöbyggnadstrådar från US....Många proffisionella byggare bygger på just dessa klingor åt en hel del beställare verkar det som och de är alla nöjda.
Den Muskieklinga jag beställde har en otrolig spänst och är rejält tryck i, skall bli intressant att bygga på den i vinter.Dock
skall man nog ha klart för sig att dessa klingor inte är några verkligt högklassiga toppklingor även om det låter så ibland...
Byggde ett jiggspö på en av deras High modulklingor, alltså det bästa de har, som jag fiskat med en del under hösten och visst är det en skön klinga med bra känsla i och sett till priset
den kostar får man en bra klinga att bygga på, men som sagt de tillhör inte toppsegmentet av klingor...Never let your memories be greater then your dreams...
Kommentera
-
hmmm... ja kanske något...eller de känns mer som någon sa, som en "någotförmycketlimiklingan" känsla om man jämför med
bättre klingor.....dock är de betydligt bättre eller minst lika bra,som mååånga av de klingor som bra ansedda serietillverkade spön byggs på....Never let your memories be greater then your dreams...
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till BFS/UL fiske och utrustning!av Hepper22 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2024-11-09, 20:27 -
-
av PattePerchSöker inringat bete. Tror det heter svartzonker mcrubber tail med färgen mcspeed. Tacksam för hjälp...1 Foto
-
2024-11-02, 14:20 -
-
av Benjamin SNu har jag fått hem min Loongze Airlite B101 Air. Jag säger inte det här ofta, men det här är ett måste...1 Foto
-
2024-10-30, 11:47 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
|
6 svar
1 741 visningar
0 gillar