Var inne på peos fiske i eftermiddags i sundsvall.. gick fram och kollade på jerkpåkarna.. båda bft buster samt compre och lf jerk premium heavy.. sen ett spö till ett lf jerk premium medium och en rulle.. men varför är prislappen borta? jag knallade bort och frågade vad spöt skulle gå på löst.. han slog in några snabba siffror på räknaren och sa.. ca 630kr.. jag nästan utbrast YIPPIE!.. det är taget.. sen knallade jag bort till jerkhyllan och plockade på mig en buster jerk röd/svart glitter samt 2 st sliders en flytande mört och en sjunkande abborre.. sen 100m påspolad pp 0.36 hela kalajset gick på 1168kr..tafs fick jag på köpet 2 st lååånga halvmjuka.. de skulle vara lättare att börja med.. slidern tjorvade sig lätt med pianotråd sa han
en mycket nöjd kund gick ut genom dörren och mot bilen med ett stort leende på läpparna..
direkt när man kom hem så drog man iväg direkt och började prova.. efter lite jobb gick slidern rikigt fint..
nu väntar jag bara på lite varmare väder.. då får gäddorna se upp
jerk är det roligaste jag provat på... rekomenderas starkt..
det var allt för mig
en mycket nöjd kund gick ut genom dörren och mot bilen med ett stort leende på läpparna..
direkt när man kom hem så drog man iväg direkt och började prova.. efter lite jobb gick slidern rikigt fint..
nu väntar jag bara på lite varmare väder.. då får gäddorna se upp
jerk är det roligaste jag provat på... rekomenderas starkt..
det var allt för mig
Kommentera