Import och entusiastprylar! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Import och entusiastprylar!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av barnmorskan Visa inlägg
    Grymt!
    Skall bli kul att höra vad du tycker! Jag tycker att det är så jävla svårt att handla lätta spön över nätet. Lite lättare när man räknar i hela oz och toleranserna således blir högre...

Kom just hem efter testkörning av FX68:an och såg att jag fått mail om att ett paket är på väg till mig med

[商品]
    メガバス(Megabass) ハイパーコルクノブ   2個入(jan4513473294 037)

価格 2415(円) x 1(個) = 2415(円) (税込、送料別)
    ----------------
    メガバス(Megabass) リン LIN10 ORIGIN 左(jan45134733 26295)

価格 82792(円) x 1(個) = 82792(円) (税込、送料込)
    送付先件数 1(件)
    合計商品数 2(個)
    商品価格計 85207(円)
    --------------------------------

Är det en Megabass LIN10 med veven på rätt sida och custom korkvevknoppar jag skådar? Bara en smula avis i så fall...en jävligt stor smula...som en hel tårta ungefär

Kommentera

• Ursprungligen postat av Fogeljazz Visa inlägg
      Är det en Megabass LIN10 med veven på rätt sida och custom korkvevknoppar jag skådar? Bara en smula avis i så fall...en jävligt stor smula...som en hel tårta ungefär
      Kan vara så
      Precis när man slutat tro på tomten, dyker han upp mitt i sensommaren. Nu skall vi se om jag kan skriva en recension på FX68:an bara...

Kommentera

Kan vara så
        Precis när man slutat tro på tomten, dyker han upp mitt i sensommaren. Nu skall vi se om jag kan skriva en recension på FX68:an bara...
        ....du kan få följa med på borrefiske också om du vill .....då kan du lära oss vad resultatet blir om man lyckas tyda alla de där japanska tecknen som sidan kryllar av när man går in på Rakuten.....

/S
        [FONT=Verdana]Karta om Havsöringsplatser i Stockholmsområdet [/FONT]
        [FONT=Verdana] Havsöring i Stockholmsområdet (från land) [/FONT]

Kommentera

• Ursprungligen postat av Silverbågen Visa inlägg
          ....du kan få följa med på borrefiske också om du vill .....då kan du lära oss vad resultatet blir om man lyckas tyda alla de där japanska tecknen som sidan kryllar av när man går in på Rakuten.....

/S
          Hänger gärna med
          Så kan vi se vem som får fetast overruns, minst borrar och mest saknar befrielsen av ett trasselfritt haspelkast!
          Fiskejapanska är inte så svårt. Man tar ett amerikanskt ord och lägger på suffixet -u eller -uru till allt och försöker minnas att bokstäverna s och t alltid byter plats i följd. Till exempel baitufinessu bassu baitucatsuru. Så, nu är det bara att shoppa loss!

Kommentera

Hänger gärna med
            Så kan vi se vem som får fetast overruns, minst borrar och mest saknar befrielsen av ett trasselfritt haspelkast!
            Fiskejapanska är inte så svårt. Man tar ett amerikanskt ord och lägger på suffixet -u eller -uru till allt och försöker minnas att bokstäverna s och t alltid byter plats i följd. Till exempel baitufinessu bassu baitucatsuru. Så, nu är det bara att shoppa loss!
            ....den testrapporten skall bli ett nöje att skriva.....inte minst heller rapporten om vem som fick ställa sig i skamvrån med haspelspöt.....

/S
            [FONT=Verdana]Karta om Havsöringsplatser i Stockholmsområdet [/FONT]
            [FONT=Verdana] Havsöring i Stockholmsområdet (från land) [/FONT]

Kommentera

• Ursprungligen postat av Silverbågen Visa inlägg
              ....den testrapporten skall bli ett nöje att skriva.....inte minst heller rapporten om vem som fick ställa sig i skamvrån med haspelspöt.....

/S
              Några kaffekvarnar ska väl ändå inte med på den turen?
              Vi kör hardcore tycker jag, har man trasslat sönder grejerna så får man skämmas, dricka kaffe och köra båt

Kommentera

• Det där med borrefiske med lätta/import multikitten låter både roligt och farligt. Tänk om man blir sugen på flera extra dyra rullar som inte finns med på budgeten.

//T

Kommentera

• Ursprungligen postat av tonyex Visa inlägg
                  Det där med borrefiske med lätta/import multikitten låter både roligt och farligt. Tänk om man blir sugen på flera extra dyra rullar som inte finns med på budgeten.

//T
                  Finns stor risk för det...men en budget är ju till för att revideras.

Kommentera

• När man är inne på de japanska sidorna så blir det lätt så att man får höja budget taket.
                    Man känner ett visst ha begär...
                    Är själv riktigt nära ett köp av en ryoga med sv spole.
                    Har inte helt gett upp conquest dc 100 dock. Ska lura ett litet tag till..
                    Ursprungligen postat av tonyex Visa inlägg
                    Det där med borrefiske med lätta/import multikitten låter både roligt och farligt. Tänk om man blir sugen på flera extra dyra rullar som inte finns med på budgeten.

//T

Kommentera

• Ursprungligen postat av engqvist Visa inlägg
                      När man är inne på de japanska sidorna så blir det lätt så att man får höja budget taket.
                      Man känner ett visst ha begär...
                      Är själv riktigt nära ett köp av en ryoga med sv spole.
                      Har inte helt gett upp conquest dc 100 dock. Ska lura ett litet tag till..
                      Precis , och det blir inte lättare när polare som fiskar bredvid har en sådan i handen! //T

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
                      6 svar
                      1 718 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Benjamin S  
                      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04