Ja tack, fokusera nu! Inte på vad den ene sa till den andre eller om det var den andre som sa till den förste som sa eller kommenterade ditten om datten, utan på utrustningen, please!
För jag värdesätter båda eras inlägg överlag även om en del går över mitt huvud s a s.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Import och entusiastprylar!
Collapse
X
-
Vet ni vad jag tycker !?
Jag tycker ni ska fortsätta att förmedla era kunskaper då det gäller finare rullar från våra Japanska vänner!
Det måste kunna gå att göra på ett civiliserat sätt utan att behöva bli osams.
Jag är helt övertygad om att det finns väldigt många användare här på forumet som ser upp till er och era kunskaper, jag själv inräknad !
Så fortsätt att snacka om era kära rulltillverkare och deras fördelar (nackdelar) för det är väldigt lärorikt!
F-n, typ alla modeller ni pratar om hade man inte en susning om att de fanns om det inte vore för er två, Tonyex och Barnmorskan !
Mvh. HenkeW
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av tonyex Visa inläggVA?? Är du behörig att skriva på det här sättet? Det tycker inte jag, framför allt för att jag har inte brutit mot några forumregler, men om du vill så . ..
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av barnmorskan Visa inläggSom trådskapare finner jag en allt för stor del av dina inlägg som enbart ute efter att provocera främst mig, men även andra. Jag ber dig därför att antingen sluta posta i denna tråd, eller sluta med dina "ironiska" kommentarer.
Vänligen lämna tråden Tonyex.
Lämna en kommentar:
-
Som trådskapare finner jag en allt för stor del av dina inlägg som enbart ute efter att provocera främst mig, men även andra. Jag ber dig därför att antingen sluta posta i denna tråd, eller sluta med dina "ironiska" kommentarer.
Vänligen lämna tråden Tonyex.Senast ändrad av barnmorskan; 2015-01-21, 20:59.
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av barnmorskan Visa inläggSom trådskapare finner jag en allt för stor del av dina inlägg som enbart ute efter att provocera främst mig, men även andra. Jag ber dig därför att antingen sluta posta i denna tråd, eller sluta med dina "ironiska" kommentarer.
Det jag kommer ihåg är följande: När fiskeargumenten tar slut , då blir det lite låg nivå på dina inlägg. En "reminder:" http://www.fiskesnack.com/forum/show...r-multi/page12
Jag som trodde att vi hade en ganska ok och öppen diskussion om fiskeprylar och hur man uppfattar dom. Uppenbarligen hade jag fel. Jag fattar nada.
//TSenast ändrad av tonyex; 2015-01-21, 20:54.
Lämna en kommentar:
-
Som trådskapare finner jag en allt för stor del av dina inlägg som enbart ute efter att provocera främst mig, men även andra. Jag ber dig därför att antingen sluta posta i denna tråd, eller sluta med dina "ironiska" kommentarer.
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av barnmorskan Visa inläggSnälla Tonyex. Hitta en annan tråd att trolla eller skärp dig.
Lämna en kommentar:
-
Snälla Tonyex. Hitta en annan tråd att trolla eller skärp dig.
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
Svar till BFS/UL fiske och utrustning!av Hepper22 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
Idag, 20:27 -
-
av PattePerchSöker inringat bete. Tror det heter svartzonker mcrubber tail med färgen mcspeed. Tacksam för hjälp...1 Foto
-
2024-11-02, 14:20 -
-
av Benjamin SNu har jag fått hem min Loongze Airlite B101 Air. Jag säger inte det här ofta, men det här är ett måste...1 Foto
-
2024-10-30, 11:47 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
|
6 svar
1 701 visningar
0 gillar