Import och entusiastprylar! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Import och entusiastprylar!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• anteman
    replied
    Ja tack, fokusera nu! Inte på vad den ene sa till den andre eller om det var den andre som sa till den förste som sa eller kommenterade ditten om datten, utan på utrustningen, please!

För jag värdesätter båda eras inlägg överlag även om en del går över mitt huvud s a s.
    Senast ändrad av anteman; 2015-01-21, 22:24.

Lämna en kommentar:

• HenkeW
    replied
    Vet ni vad jag tycker !?
    Jag tycker ni ska fortsätta att förmedla era kunskaper då det gäller finare rullar från våra Japanska vänner!
    Det måste kunna gå att göra på ett civiliserat sätt utan att behöva bli osams.

Jag är helt övertygad om att det finns väldigt många användare här på forumet som ser upp till er och era kunskaper, jag själv inräknad !

Så fortsätt att snacka om era kära rulltillverkare och deras fördelar (nackdelar) för det är väldigt lärorikt!
    F-n, typ alla modeller ni pratar om hade man inte en susning om att de fanns om det inte vore för er två, Tonyex och Barnmorskan !

Mvh. HenkeW

Lämna en kommentar:

• barnmorskan
    replied
    Ursprungligen postat av tonyex Visa inlägg
    VA?? Är du behörig att skriva på det här sättet? Det tycker inte jag, framför allt för att jag har inte brutit mot några forumregler, men om du vill så . ..
    Ja, Tonyex, det vill jag.

Lämna en kommentar:

• tonyex
    replied
    Ursprungligen postat av barnmorskan Visa inlägg
    Som trådskapare finner jag en allt för stor del av dina inlägg som enbart ute efter att provocera främst mig, men även andra. Jag ber dig därför att antingen sluta posta i denna tråd, eller sluta med dina "ironiska" kommentarer.

Vänligen lämna tråden Tonyex.
    VA?? Är du behörig att skriva på det här sättet? Det tycker inte jag, framför allt för att jag har inte brutit mot några forumregler, men om du vill så . ..

Lämna en kommentar:

• barnmorskan
    replied
    Som trådskapare finner jag en allt för stor del av dina inlägg som enbart ute efter att provocera främst mig, men även andra. Jag ber dig därför att antingen sluta posta i denna tråd, eller sluta med dina "ironiska" kommentarer.

Vänligen lämna tråden Tonyex.
    Senast ändrad av barnmorskan; 2015-01-21, 20:59.

Lämna en kommentar:

• tonyex
    replied
    Tråkigt att du tycker så, och snälla lägg inte ord i min mun, tack. Jag skriver inga ordlek eller provokationer utan försöker skriva ganska sakligt för att undvika missförstånd.

Det jag kommer ihåg är följande: När fiskeargumenten tar slut , då blir det lite låg nivå på dina inlägg. En "reminder:" http://www.fiskesnack.com/forum/show...r-multi/page12

Jag som trodde att vi hade en ganska ok och öppen diskussion om fiskeprylar och hur man uppfattar dom. Uppenbarligen hade jag fel. Jag fattar nada.

//T
    Senast ändrad av tonyex; 2015-01-21, 20:54.

Lämna en kommentar:

• barnmorskan
    replied

Lämna en kommentar:

• tonyex
    replied
    Snälla Tonyex. Hitta en annan tråd att trolla eller skärp dig.
    Ursäkta? Personliga angrepp är inte tillåtna här på FS. Tänk på vad du skriver.

Lämna en kommentar:

• barnmorskan
    replied
    Snälla Tonyex. Hitta en annan tråd att trolla eller skärp dig.

Lämna en kommentar:

• barnmorskan
    replied

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
6 svar
1 701 visningar