Import och entusiastprylar! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Import och entusiastprylar!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Hippo
    replied
    Ursprungligen postat av JiBbR Visa inlägg
    Ska jag va helt ärlig så förstår jag inte problemet, ni gillar olika märken och pushar på varsin sida för era favoriter. Det är väl ett ganska bra upplägg för en debatt och demokrati, jämfört med dom flesta andra forum på nätet känns detta väldigt barntillåtet
    Förstår helt vad du menar. Men kollar man igenom ett antal "rulltrådar" genom åren så ser man att så fort det börjar pratas Daiwa/Shimano så uppstår sånt här fanatiskt "***mäteri" (ursäkta för det fula ordet, hoppas inga minderåriga läser)...tydligen ett brännhett ämne i stil med "politik", "konflikten i mellanöstern" och "vann rätt bidrag i Let´s Dance"...

    Lämna en kommentar:


  • JiBbR
    replied
    Ska jag va helt ärlig så förstår jag inte problemet, ni gillar olika märken och pushar på varsin sida för era favoriter. Det är väl ett ganska bra upplägg för en debatt och demokrati, jämfört med dom flesta andra forum på nätet känns detta väldigt barntillåtet

    Lämna en kommentar:


  • engqvist
    replied
    Lägg ner stridsyxan nu pojkar! Låt den här tråden handla om vad den ska. Rolig och ibland udda utrustning.
    Vem som sagt och gjort vad kan ni väl låta vara nu?

    Lämna en kommentar:


  • tonyex
    replied
    Ursprungligen postat av barnmorskan Visa inlägg
    Du frågade själv om jag ville att du skulle sluta ...
    Lägg inte ord i mun igen tack! Det var du som började med att be mig lämna tråden. Se inlägg #1362. Moderatorena var tydliga med förmedla att det är ok med dom så länge vi bidrar på ett konstruktivt sätt.

    Det jag tycker är fel i grunden och direkt olämpligt att försöka utmanövrera mig med härskartekniker, det ska inte vara ok enligt forumreglerna.

    ... och jag förväntar mig att nästa inlägg handlar om fiskeprylar, även om jag kanske kommer inte att svara på det ändå ...

    Häls //T
    Senast ändrad av tonyex; 2015-01-22, 19:14.

    Lämna en kommentar:


  • barnmorskan
    replied
    Jag måste ha uttryckt mig otydligt och ber då om ursäkt för det.
    För att klar- och tydliggöra:

    Jag ber dig lämna tråden Tonyex. Det innebär att jag önskar att du slutar skriva poster här. Du frågade själv om jag ville att du skulle sluta och svaret var: JA
    Alltså; skriv inga svar i denna tråd. Please leave this thread. Don't reply.

    Ursäkter kan du skicka som PM eller starta en annan tråd för.

    Allt gott!

    Lämna en kommentar:


  • tonyex
    replied
    Det är oerhört kränkande att bli kallad om och om igen för internettroll av samma person utan några som helst grunder.

    ... men om en människa känner sig provocerad av mina åsikter om fiskeprylar, då har någonting gått fel och då ber jag ödmjukast om ursäkt för det.

    Allt gott! //T

    Lämna en kommentar:


  • Gäddhängke
    replied
    Det vore synd om en av forumets mest välbesökta trådar av både läsare och skribenter ska balla ur i sidospår som har ganska lite att göra med vad den förväntas handla om. Håll er till ämnet och håll en god ton i inläggen.

    Eller som den gode Denzel säger här: https://www.youtube.com/watch?v=M2i17JZD8pU

    //Mod.

    Lämna en kommentar:


  • barnmorskan
    replied
    Det är kul att så många har nytta och roas av läsningen i tråden. Jag håller ändå fast vid det jag uttryckt eftersom jag inte ser det som varken hållbart eller acceptabelt med upprepade riktade provokationer och trollningar.

    Jag var tydlig i trådstarten med att vi här skall undvika "reelbashing" och flamewar. Något jag ser upprepas för ofta för att finna det roande. Så för forumets frid och ro är det väl inte för mycket begärt att den jag upplever trolla tråden också lämnar den? Förutsättningarna för postandes angavs i trådstarten och kan man inte hålla sig till dem gör man enligt min mening bäst i att posta någon annan stans...

    Lämna en kommentar:


  • anteman
    replied
    Ja tack, fokusera nu! Inte på vad den ene sa till den andre eller om det var den andre som sa till den förste som sa eller kommenterade ditten om datten, utan på utrustningen, please!

    För jag värdesätter båda eras inlägg överlag även om en del går över mitt huvud s a s.
    Senast ändrad av anteman; 2015-01-21, 22:24.

    Lämna en kommentar:


  • HenkeW
    replied
    Vet ni vad jag tycker !?
    Jag tycker ni ska fortsätta att förmedla era kunskaper då det gäller finare rullar från våra Japanska vänner!
    Det måste kunna gå att göra på ett civiliserat sätt utan att behöva bli osams.

    Jag är helt övertygad om att det finns väldigt många användare här på forumet som ser upp till er och era kunskaper, jag själv inräknad !

    Så fortsätt att snacka om era kära rulltillverkare och deras fördelar (nackdelar) för det är väldigt lärorikt!
    F-n, typ alla modeller ni pratar om hade man inte en susning om att de fanns om det inte vore för er två, Tonyex och Barnmorskan !

    Mvh. HenkeW

    Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
6 svar
1 668 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Benjamin S  
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
2 334 svar
266 223 visningar
0 gillar
Senaste inlägg engqvist  
Startad av Nito, 2015-07-22, 18:53
15 svar
2 327 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Fisketrassel  
Startad av Monkey, 2016-10-12, 22:07
882 svar
141 819 visningar
16 gillar
Senaste inlägg Kulfisk
av Kulfisk
 
Startad av riggs, 2017-01-18, 18:03
1 046 svar
196 162 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Villespinn91  
Arbetar...
X