Import och entusiastprylar! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Import och entusiastprylar!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • anteman
    replied
    I dag kom det ett trevligt paket från Japan, en 200 DC å lite fin flätlina! Nu är jag sugen på en snar premiär...Click image for larger version

Name:	DSC_0054.jpg
Views:	1
Size:	958,6 KB
ID:	1777131
    Senast ändrad av anteman; 2015-02-23, 23:38.

    Lämna en kommentar:


  • ElCamino
    replied
    Ursprungligen postat av Blinker Visa inlägg
    Återkom gärna lite med recensioner angående den nya spolen när du är färdig. Äger själv en zx 1601,helt nöjd med prestanda när det gäller att kasta små vikter (7g-10g) Det va kanske bilden i ditt inlägg som väckte de trimmspökarna i mig som jag lyckades tysta ner för ett tag sedan och nu är de jä....nä tillbaka
    Availspolar är bra skit!Nu har jag ingen mörrum iofs...

    Lämna en kommentar:


  • Blinker
    replied
    Ursprungligen postat av JOTAck Visa inlägg
    Köpte den på hedgehog-studio.co.jp fastnade i tullen men de var schyssta nog att skriva ner värdet en aning så blev inte så farligt ändå. ( Inte tullen alltså, hedgehog skrev ner värdet en aning)

    Återkom gärna lite med recensioner angående den nya spolen när du är färdig. Äger själv en zx 1601,helt nöjd med prestanda när det gäller att kasta små vikter (7g-10g) Det va kanske bilden i ditt inlägg som väckte de trimmspökarna i mig som jag lyckades tysta ner för ett tag sedan och nu är de jä....nä tillbaka

    Lämna en kommentar:


  • ElCamino
    replied
    Hedgehog studio...gå inte in där.....

    Har beställt två ggr därifrån i vinter...en gång majs å en gång..bajs.. När det gäller vårat tullverk alltså.Prylarna är fina såklart!
    Senast ändrad av ElCamino; 2015-02-20, 21:16.

    Lämna en kommentar:


  • engqvist
    replied
    Har sett hur billigt de får sälja sina saker i lyxfällan. Kontakta mig när det börjar gå utför så ska jag ge ett skambud.

    Ursprungligen postat av JOTAck Visa inlägg
    Ja, "tyvärr" gjorde jag ju det. Har kollat på cranker-spöna tidigare, de verkar inte så dumma dom heller. Får som sagt bli en senare fråga. Speciellt eftersom jag råkade slå till på den här idag ☺

    [ATTACH=CONFIG]76366[/ATTACH]

    Lådan innehåller en oanvänd champagnefärgad 2500c och en fickplunta, komplett med instruktionsbok olja osv.

    Börjar lukta lyxfällan om mig så måste lugna mig lite ☺

    /RN

    Lämna en kommentar:


  • JOTAck
    replied
    Ursprungligen postat av tonyex Visa inlägg
    Kände du oxå på Extreme spöt? Det är inte bra för plånboken att ta några kast med det, bara så du vet.

    Om du tycker att ett Swim Jig Finesse skulle kunna fungera för dig, då rekommenderar jag att du tittar oxå på ett Plastics alt ett Top Water/Shake Flick . De ska ha mist ett till i butiken har jag för mig. Om aktionen är lite för snabb för dig, då brukar Crankerspöna stå näst på tur. Jag har erfarenhet av alla 5 spöna och kan hjälpa dig att hitta din favorit.

    Att testa en Ryoga ska inte vara så svårt, det finns flera forummedlemmar som mer än gärna kan bjuda på en provtur. Risken finns att du kan gilla den oxå.

    //T
    Ja, "tyvärr" gjorde jag ju det. Har kollat på cranker-spöna tidigare, de verkar inte så dumma dom heller. Får som sagt bli en senare fråga. Speciellt eftersom jag råkade slå till på den här idag ☺

    Click image for larger version

Name:	IMG_20150220_135951.jpg
Views:	1
Size:	977,3 KB
ID:	1777119

    Lådan innehåller en oanvänd champagnefärgad 2500c och en fickplunta, komplett med instruktionsbok olja osv.

    Börjar lukta lyxfällan om mig så måste lugna mig lite ☺

    /RN

    Lämna en kommentar:


  • JOTAck
    replied
    Ursprungligen postat av Blinker Visa inlägg
    Var beställde du i från den lilla rackaren till din mörrum rulle?
    Köpte den på hedgehog-studio.co.jp fastnade i tullen men de var schyssta nog att skriva ner värdet en aning så blev inte så farligt ändå. ( Inte tullen alltså, hedgehog skrev ner värdet en aning)
    Senast ändrad av JOTAck; 2015-02-20, 20:09.

    Lämna en kommentar:


  • Blinker
    replied
    Ursprungligen postat av JOTAck Visa inlägg
    Den här lilla rackaren damp ner på posten idag

    [ATTACH=CONFIG]76274[/ATTACH]

    Blir till att pyssla lite ikväll
    Var beställde du i från den lilla rackaren till din mörrum rulle?

    Lämna en kommentar:


  • gabbu
    replied
    Ursprungligen postat av tonyex Visa inlägg
    Gabbu: Jag var "tvungen" att sälja min 201D för att den skulle inte få så många fisketimmar framöver och jag tyckte att det var bättre att ha pengarna då. Klicka här för mer info.

    //T
    då förstår jag har själv tänkt att 301:an passar mig bättre än 201:an som jag har nu. Säg till om du vill byta tillbaka

    Lämna en kommentar:


  • tonyex
    replied
    Ursprungligen postat av gabbu Visa inlägg
    Har du kvar din calcutta D? trodde du sålde den tidigare för att du var missnöjd
    Gabbu: Jag var "tvungen" att sälja min 201D för att den skulle inte få så många fisketimmar framöver och jag tyckte att det var bättre att ha pengarna då. Klicka här för mer info.

    //T

    Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
6 svar
1 668 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Benjamin S  
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
2 334 svar
266 221 visningar
0 gillar
Senaste inlägg engqvist  
Startad av Nito, 2015-07-22, 18:53
15 svar
2 327 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Fisketrassel  
Startad av Monkey, 2016-10-12, 22:07
882 svar
141 809 visningar
16 gillar
Senaste inlägg Kulfisk
av Kulfisk
 
Startad av riggs, 2017-01-18, 18:03
1 046 svar
196 161 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Villespinn91  
Arbetar...
X