Import och entusiastprylar! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Import och entusiastprylar!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• MadZz
    replied
    Ursprungligen postat av uffe62 Visa inlägg
    Tänkte sälja hela rullen, dvs en Daiwa Ballistic T3 med en djup SV spole, får fundera lite vad man kan få ut för det...kommer snart i säljes eller ge mig ett bud som jag inte kan motstå .
    Ta det via pm i så fall så slipper vi skräpa ner i denna tråden.
    T3 Ballistic kan du ju trimma rätt mycket genom att addera ett par kullager och byta de som sitter på spolen och i ena sidan. Kastar som en dröm

Lämna en kommentar:

• uffe62
    replied
    Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
    Då Uffe, har du möjligen en SV-spole till övers nu...? Grund eller den djupa?
    Tänkte sälja hela rullen, dvs en Daiwa Ballistic T3 med en djup SV spole, får fundera lite vad man kan få ut för det...kommer snart i säljes eller ge mig ett bud som jag inte kan motstå .
    Ta det via pm i så fall så slipper vi skräpa ner i denna tråden.
    Senast ändrad av uffe62; 2016-01-29, 11:29.

Lämna en kommentar:

• anteman
    replied
    Då Uffe, har du möjligen en SV-spole till övers nu...? Grund eller den djupa?
    Senast ändrad av anteman; 2016-01-29, 11:05.

Lämna en kommentar:

• uffe62
    replied
    Ursprungligen postat av Silverbågen
    Hmm.....den där har man ju suktat efter många ggr tidigare......

Men nu var det ju Black Max som skulle testas...itche bra itche bra

Edit: kunde ju inte låta bli att gå in och kolla...SV:n stod med på första sidan....men verkade vara slut om man klicka på länken......bara att gratulera dig som fick en ��

/S
    Tackar, jo den är riktigt trevlig att titta på och verkar väldigt len o fin, väntar på abborresäsongen nu......

/Uffe

Ursprungligen postat av jlarss Visa inlägg
    Grattis till ett fint köp
    Jag har 6.3 versionen. Fenomenal rulle!
    Man behöver inte alls ta i när man kastar med den, linan löper ut som en dröm.
    Antar att detta är tack vare både TWS och SV spolen.
    Ja, har faktiskt en T3 Ballistic som jag hottade upp med en SV-spole redan innan. Riktigt sköna att kasta med.

/Uffe

Lämna en kommentar:

• jlarss
    replied
    Ursprungligen postat av uffe62 Visa inlägg
    Såg att PLAT hade rea, dök in och dessa var ute på halva priset: Daiwa T3 SV 8.1.
    Finns det något vackrare!!

[ATTACH=CONFIG]84638[/ATTACH]
    Grattis till ett fint köp
    Jag har 6.3 versionen. Fenomenal rulle!
    Man behöver inte alls ta i när man kastar med den, linan löper ut som en dröm.
    Antar att detta är tack vare både TWS och SV spolen.
    Senast ändrad av jlarss; 2016-01-29, 07:33.

Lämna en kommentar:

• uffe62
    replied
    Såg att PLAT hade rea, dök in och dessa var ute på halva priset: Daiwa T3 SV 8.1.
    Finns det något vackrare!!

Click image for larger version

Name:	2016-01-28 16.44.18.jpg
Views:	1
Size:	520,6 KB
ID:	1780115

Lämna en kommentar:

• Big_Sal
    replied
    Ursprungligen postat av Big_Sal Visa inlägg
    Någon som handlat från fishing mania club? (http://fishingmania.club/) Har lagt en beställning där, har inte betalat än då de inte räknat på frakten ännu så än så länge ingen fara men fick en skum känsla nu på morgonkvisten att man kanske borde höra sig för innan.
    Fick mitt spö och det har tydligen legat hos ombudet sen den 12 januari men varken första eller påminnelseavin har kommit fram. Sidan är nu testad och rekommenderas Dock fastnade paketet i tullen men det kan man kanske inte skylla på butiken.

Blev för övrigt ett Major Craft N-One
    http://fishingmania.club/en/n-one/ma...one-nsl-922h-b

Känns nice när jag torrviftat i vardagsrummet, kanske lite styvare än vad jag önskat men det visar sig vid vattnet sen.

Lämna en kommentar:

• Emil
    replied
    Min gissning är fiskeutrustning-online.se

Lämna en kommentar:

• Snajg3l
    replied
    Ursprungligen postat av Silverbågen
    Köpte ett Shimano Speedmaster 240 ML -21 g häromdagen.....för att slippa frakten slank en vänstervevad ABU Black Max med på köpet....

Under 1300 spänn för spö och rulle får anses som godkänt och i och med försäljningar av annat spö och lite flugrullar senaste tiden så var köpet mer än väl finansierat....

Har sett att MastaPike fiskar med BlackMax-rullarna ibland men när han nämner dem bland sina topp 5 jiggfiskeutrustningar för abborre blir man ju lite skeptisk...sponsrad som han är...och vill ju därför gärna testa själv

Hursomhelst...skall bli kul att se hur en rulle för under 500-lappen står sig mot de andra betydligt dyrare rullar som passerat revy de senaste åren....

/S

Edit: Ber lite om ursäkt för att inlägget hamnade här....trådde jag var i nyköpstråden.. ...men beställningen gjordes i Danmark....så lite rätt blev det iaf
    Varifrån handlade du?

Lämna en kommentar:

• Monkey
    replied
    Illex wild dog

Ville ha ett lite mjukare spön för större wobblers & gummin Illex pinnarna trots sitt yttre verkade intressanta och när det fanns till bra pris i Norge så blev det ett Illex Ashura Delivrance B 250 XXH The Wild Dog.

Click image for larger version

Name:	wilddog.jpg
Views:	1
Size:	310,0 KB
ID:	1780108

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40