Import och entusiastprylar! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Import och entusiastprylar!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Cosmoz 08
    replied
    Ursprungligen postat av Big_Sal Visa inlägg
    Ska till japan i morgon, undrar om ni har några allmänna tips på coola butiker med roliga prylar? Specifikt är jag ute efter att köpa avail-spole till revo premier gen3 samt ett längre bfs-spö på +7fot. Tänkte kan vara nice att känna på prylarna nu när man har chansen. har två kandidater än så länge:

    abu garcia salty stage SBFC-732LT-KR
    major craft n-one NSL-T782ML/BF

    kommer vara i Tokyo, Kyoto, Hiroshima samt Nara

    tack på förhand
    Fishing tackle from Japan, We specialize in Japan Domestic Models of Shimano and Daiwa reels and tuning parts.

    Lämna en kommentar:


  • Big_Sal
    replied
    Ska till japan i morgon, undrar om ni har några allmänna tips på coola butiker med roliga prylar? Specifikt är jag ute efter att köpa avail-spole till revo premier gen3 samt ett längre bfs-spö på +7fot. Tänkte kan vara nice att känna på prylarna nu när man har chansen. har två kandidater än så länge:

    abu garcia salty stage SBFC-732LT-KR
    major craft n-one NSL-T782ML/BF

    kommer vara i Tokyo, Kyoto, Hiroshima samt Nara

    tack på förhand

    Lämna en kommentar:


  • Monkey
    replied
    Dem såg fina ut med det blev ett par modeller till från fishingmart när man ändå handla.

    Lämna en kommentar:


  • Cosmoz 08
    replied
    Ni som gillar små jerkbeten , kika på Cormoran Minnow 45 .
    Fick ett vid ett köp från fishing-mart & den har var grym på att fånga fisk & riktigt roligt bete som går att jerka & twitcha .

    One of the biggest online fishing store with more than 54000 products. Fishing tackle for all kind of fishing methods from the most popular brands. Huge offer of lures and soft baits, several dozen brands of lures. Check our offer. Shipping to many countr

    Lämna en kommentar:


  • Monkey
    replied
    Har allt köpt mig ett par Squad minnow och Lucky craft Pointers med för att testa, grövre krokar kollar jag runt lite efter då jag inte vill ha 3x3krokar per bete.

    Kanatan är lite av ett monster på 16cm när det gäller denna typen av jerkbaits säg gärna till om du vet fler större utom bomber, rapala och bagley dem har jag lite mer koll på.
    Senast ändrad av Monkey; 2017-01-24, 06:12.

    Lämna en kommentar:


  • jaesaren
    replied
    Ursprungligen postat av Monkey Visa inlägg
    En handfull större jerkbaits från Megabass, Oneten magnum och ett par nya Kanata är något speciellt med deras finish på grejerna blir spännande att testa på gäddan under året.


    [ATTACH=CONFIG]91863[/ATTACH]
    Dom japanska små jerkbaitsen är underbara! Har under året fiskat en del med Jackall Squad Minnow 128 vilket har fungerat mycket bra! Den enda kritiken är dem små och klena krokarna, man får verkligen se till att fiska med lösare ställd broms så inte krokarna rätas!

    /Alex

    Lämna en kommentar:


  • tonyex
    replied
    Ursprungligen postat av Monkey Visa inlägg
    En handfull större jerkbaits från Megabass, Oneten magnum och ett par nya Kanata är något speciellt med deras finish på grejerna blir spännande att testa på gäddan under året.


    [ATTACH=CONFIG]91863[/ATTACH]
    Bra skit! Gratulerar!
    Mina 110 kopior har tappat lite färg efter några år, men vad dom fångar fisk!

    //T

    Lämna en kommentar:


  • tonyex
    replied
    Ursprungligen postat av Cosmoz 08 Visa inlägg
    Scorpion DC känns som ett alternativ till din gamla Exsence DC
    För oss kommer Scorpion DC att funka fint vid kusten, det tror jag.

    Det jag gillar med deras "Exsence" lajn är att de lägger till förbättringar anpassade för kustfiske som "night mode" , slirbromsknarr och saltvattenskyddat DC bromsystem osv. Se kommentarer om den "nya" Exsence.

    Det skulle bli intressant att se hur den nya Scorpion DC [ dvs en curado med DC ] kastar såklart. Rapporterna lär komma ganska snart

    //T

    Lämna en kommentar:


  • Monkey
    replied
    En handfull större jerkbaits från Megabass, Oneten magnum och ett par nya Kanata är något speciellt med deras finish på grejerna blir spännande att testa på gäddan under året.


    Click image for larger version

Name:	mbivk.jpg
Views:	1
Size:	646,8 KB
ID:	1783542

    Lämna en kommentar:


  • Leon
    replied
    Är det bara rullar de släpper? Inga nya spön?

    Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
6 svar
1 668 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Benjamin S  
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
2 334 svar
266 223 visningar
0 gillar
Senaste inlägg engqvist  
Startad av Nito, 2015-07-22, 18:53
15 svar
2 327 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Fisketrassel  
Startad av Monkey, 2016-10-12, 22:07
882 svar
141 819 visningar
16 gillar
Senaste inlägg Kulfisk
av Kulfisk
 
Startad av riggs, 2017-01-18, 18:03
1 046 svar
196 162 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Villespinn91  
Arbetar...
X