Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Import och entusiastprylar!
Collapse
X
-
Jag kan starkt rekommendera Johshuya Fishing Tackle Store i centrala Tokyo vid tågstationen (JR) Shibuya (vägbeskrivning har du i Cosmoz länk nedan). Massor av grejor i två våningar! Det mesta är billigare i japan, men inte fiskegrejor. Men de har en massa roliga och, för oss svenskar, exotiska beten. I porten bredvid finns Tackelberry som har en del begagnade grejor. Kanske hittar du vad du söker där.
-
Ursprungligen postat av Big_Sal Visa inläggSka till japan i morgon, undrar om ni har några allmänna tips på coola butiker med roliga prylar? Specifikt är jag ute efter att köpa avail-spole till revo premier gen3 samt ett längre bfs-spö på +7fot. Tänkte kan vara nice att känna på prylarna nu när man har chansen. har två kandidater än så länge:
abu garcia salty stage SBFC-732LT-KR
major craft n-one NSL-T782ML/BF
kommer vara i Tokyo, Kyoto, Hiroshima samt Nara
tack på förhand
Lämna en kommentar:
-
Ska till japan i morgon, undrar om ni har några allmänna tips på coola butiker med roliga prylar? Specifikt är jag ute efter att köpa avail-spole till revo premier gen3 samt ett längre bfs-spö på +7fot. Tänkte kan vara nice att känna på prylarna nu när man har chansen. har två kandidater än så länge:
abu garcia salty stage SBFC-732LT-KR
major craft n-one NSL-T782ML/BF
kommer vara i Tokyo, Kyoto, Hiroshima samt Nara
tack på förhand
Lämna en kommentar:
-
Dem såg fina ut med det blev ett par modeller till från fishingmart när man ändå handla.
Lämna en kommentar:
-
Ni som gillar små jerkbeten , kika på Cormoran Minnow 45 .
Fick ett vid ett köp från fishing-mart & den har var grym på att fånga fisk & riktigt roligt bete som går att jerka & twitcha .
Lämna en kommentar:
-
Har allt köpt mig ett par Squad minnow och Lucky craft Pointers med för att testa, grövre krokar kollar jag runt lite efter då jag inte vill ha 3x3krokar per bete.
Kanatan är lite av ett monster på 16cm när det gäller denna typen av jerkbaits säg gärna till om du vet fler större utom bomber, rapala och bagley dem har jag lite mer koll på.Senast ändrad av Monkey; 2017-01-24, 06:12.
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Monkey Visa inläggEn handfull större jerkbaits från Megabass, Oneten magnum och ett par nya Kanata är något speciellt med deras finish på grejerna blir spännande att testa på gäddan under året.
[ATTACH=CONFIG]91863[/ATTACH]
/Alex
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Monkey Visa inläggEn handfull större jerkbaits från Megabass, Oneten magnum och ett par nya Kanata är något speciellt med deras finish på grejerna blir spännande att testa på gäddan under året.
[ATTACH=CONFIG]91863[/ATTACH]
Mina 110 kopior har tappat lite färg efter några år, men vad dom fångar fisk!
//T
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Cosmoz 08 Visa inläggScorpion DC känns som ett alternativ till din gamla Exsence DC
Det jag gillar med deras "Exsence" lajn är att de lägger till förbättringar anpassade för kustfiske som "night mode" , slirbromsknarr och saltvattenskyddat DC bromsystem osv. Se kommentarer om den "nya" Exsence.
Det skulle bli intressant att se hur den nya Scorpion DC [ dvs en curado med DC ] kastar såklart. Rapporterna lär komma ganska snart
//T
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
Svar till BFS/UL fiske och utrustning!av Hepper22 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2024-11-09, 20:27 -
-
av PattePerchSöker inringat bete. Tror det heter svartzonker mcrubber tail med färgen mcspeed. Tacksam för hjälp...1 Foto
-
2024-11-02, 14:20 -
-
av Benjamin SNu har jag fått hem min Loongze Airlite B101 Air. Jag säger inte det här ofta, men det här är ett måste...1 Foto
-
2024-10-30, 11:47 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
|
6 svar
1 736 visningar
0 gillar