Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Import och entusiastprylar!
Collapse
X
-
Ja min Exsence från 2015 e fortfarande imponerande, tror jag fått ett par små skatbon under åren...
-
Prøvde min nye Shimano Exsence DC XG Left idag, fantastisk snelle har prøvd mange forskjellige multiplikatorsneller men alltid vendt tilbake til haspelsnella men denne gangen gjør jeg ikke det.
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Junk0ne Visa inläggJa Lunan har jag testat och den va riktigt trevlig att fiska med, och jag är på jakt efter den ultimata lättkustfiske rullen och har snöat in lite på miljonaires sen i fredags och hitta den här modellen från 2015 som jag blev sugen på. http://www.tacklejapan.com/category/...id/33/pid/5373. Fanns oxå på eBay för ca 3k, men jag hitta ingen info om den på nån Daiwa sida?
Tyvärr har daiwa inte släppt någon rund rulle lämplig för kast på några år. Det är begagnad marknaden som gäller.
För kustfiske i salt så är det baycasting och sw som gäller.
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av engqvist Visa inläggLuna är egentligen en millionair. Gillar du luna 103 så kommer du älska de olika millionairer.
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av engqvist Visa inläggLitteratur blir svårt. Nästan samtliga millionairer såldes bara i Japan. Men på japantackle finns det lite att läsa om en del iallafall.
/Alex
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av jaesaren Visa inläggFör en som inte alls är insatt i Daiwas rullhistorik men äger en Daiwa luna 253, finns det någon bra litteratur att tillgå i ämnet?
/Alex
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av engqvist Visa inläggLuna är egentligen en millionair. Gillar du luna 103 så kommer du älska de olika millionairer.
/Alex
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av anteman Visa inläggJa, men kanske beror det på att den precis som en Saab 900 tog en hiskelig tid att producera, dessutom med japanska timlöner... Var det inte JontaK som nyligen la upp en bild på en blått Millionaire chassi? Så vackert komplicerad ut att fräsa ut!
Och precis som du säger så är det bara pengar det handlar om. Bygg rullar i något halvtaskigt material i något lågbudget land.
Sälj in några halvt meningslösa finesser med mördande reklam så glömmer konsumenterna att kvaliteten och material valen gått ett gäng snäpp tillbaka..
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Junk0ne Visa inläggHur är dessa millionaire's att fiska med? Lika sköna som en Luna?
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av engqvist Visa inläggOtroligt märkligt varför daiwa valde att lägga ner millionair serien. Fast de har några år på nacken så kan de fortfarande konkurrera med det allra bästa fortfarande.
Älskar min baycasting!
Förstår dig helt och hållet, bay casting har jag ingen men tar dig på dina ord
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
Svar till BFS/UL fiske och utrustning!av Hepper22 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
igår, 20:27 -
-
av PattePerchSöker inringat bete. Tror det heter svartzonker mcrubber tail med färgen mcspeed. Tacksam för hjälp...1 Foto
-
2024-11-02, 14:20 -
-
av Benjamin SNu har jag fått hem min Loongze Airlite B101 Air. Jag säger inte det här ofta, men det här är ett måste...1 Foto
-
2024-10-30, 11:47 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
|
6 svar
1 701 visningar
0 gillar