Import och entusiastprylar! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Import och entusiastprylar!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• engqvist
    replied
    Gamla riktiga zillion är ju en otroligt fin rulle. Fast den har några år på nacken så kan den konkurrera med de allra bästa fortfarande. Oavsett märke. tragiskt av daiwa att lägga ner serien. Men allt går ju mot slit och släng. Då finns ju inget intresse av kvalitet rullar som håller efter tid..

Lämna en kommentar:

• uffe62
    replied
    Ursprungligen postat av JontaK Visa inlägg
    Nu har den här sura smålänningen gjort det igen!
    Det vill säga; skaffat en gammal skitrulle utan nödvändigheter som fintandade drev eller linspridare som studsar upp och ner.

[ATTACH=CONFIG]95204[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]95203[/ATTACH]

Min fjärde (eller femte) Zillion, riktig ZIllion inte rebrandad Tatula, i ordningen. Ska försöka att inte sälja den här.
    Ganska fin för att vara ett begagnat exemplar.
    Det ligger 100 meter grov nylon på spolen, rullen ska frugan ha och öva med nu när hon tröttnat på haspel.
    Säg till när frugan tröttnat på zillionen så kan vi kanske komma överens om ett pris
    OBS!! oxå från småland(så det måste vara billigt )
    Senast ändrad av uffe62; 2017-07-14, 13:16.

Lämna en kommentar:

• JontaK
    replied
    Nu har den här sura smålänningen gjort det igen!
    Det vill säga; skaffat en gammal skitrulle utan nödvändigheter som fintandade drev eller linspridare som studsar upp och ner.

Click image for larger version

Name:	Zillion6301a.jpg
Views:	1
Size:	354,4 KB
ID:	1785027

Click image for larger version

Name:	Zillion6301d.jpg
Views:	1
Size:	526,1 KB
ID:	1785026

Min fjärde (eller femte) Zillion, riktig ZIllion inte rebrandad Tatula, i ordningen. Ska försöka att inte sälja den här.
    Ganska fin för att vara ett begagnat exemplar.
    Det ligger 100 meter grov nylon på spolen, rullen ska frugan ha och öva med nu när hon tröttnat på haspel.

Lämna en kommentar:

• crowax
    replied
    Ursprungligen postat av Kocken1 Visa inlägg
    Ja, det har du kanske rätt i. Är nog bara jag som måste sluta vela och ta tjuren vid hornen. Annars så finns alltid _kocken_ på instagram om man vill smygkika lite i gömmorna :-).

Jag väntar ju fortfarande på att barnmorskan ska ringa!

Mvh Matte
    Är också intresserad. Kikade på instagram och hittade många andra fina beten...

Lämna en kommentar:

• Kocken1
    replied
    Ursprungligen postat av nalinho Visa inlägg
    Kocken: släng uop lite bilder på skönheterna så kanske de säljer sig själva
    Ja, det har du kanske rätt i. Är nog bara jag som måste sluta vela och ta tjuren vid hornen. Annars så finns alltid _kocken_ på instagram om man vill smygkika lite i gömmorna :-).

Jag väntar ju fortfarande på att barnmorskan ska ringa!

Mvh Matte

Lämna en kommentar:

• nalinho
    replied
    Kocken: släng uop lite bilder på skönheterna så kanske de säljer sig själva

Lämna en kommentar:

• Kocken1
    replied
    Ursprungligen postat av barnmorskan Visa inlägg
    Skit i ebay, sälj direkt till mog istället
    Ja. Tar du allt i ett bräde så fixar vi nice price :-).

Lämna en kommentar:

• barnmorskan
    replied
    Hallå alla tackleälskare.

Jag tänkte forska i en sak, då kan det ju inte finnas en bättre tråd att fråga i.

Jag funderar på att avyttra en stor del av mina fiskeprylar, på utrustningssidan. Det är mestadels godbitar från exempelvis Megabass, frågan lyder........ Är det ens någon idé att sätta ut det på exempelvis Fiskesnack? Är folk överlag ens villiga att betala för såna grejer?

Självklart finns det ju en minimal klick folk, som mig, som bara älskar sånt! Annars är väl det ebay som gäller, det känns dock lite tradigt.

Mvh Matte
    Skit i ebay, sälj direkt till mog istället

Lämna en kommentar:

• engqvist
    replied

Jag tänkte forska i en sak, då kan det ju inte finnas en bättre tråd att fråga i.

Jag funderar på att avyttra en stor del av mina fiskeprylar, på utrustningssidan. Det är mestadels godbitar från exempelvis Megabass, frågan lyder........ Är det ens någon idé att sätta ut det på exempelvis Fiskesnack? Är folk överlag ens villiga att betala för såna grejer?

Självklart finns det ju en minimal klick folk, som mig, som bara älskar sånt! Annars är väl det ebay som gäller, det känns dock lite tradigt.

Mvh Matte

Gör en annons och testa. Visst kundregistert är inte jätte stort. Väldigt många här är ju "reklam" fiskare och köper blint det som med väldigt aggressiv marknadsföring trycks på oss. Dock finns ju undantag.
    Du har inget att förlora.

Lämna en kommentar:

• Kocken1
    replied

Mvh Matte

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
6 svar
1 736 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Benjamin S