Ursprungligen postat av engqvist
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Import och entusiastprylar!
Collapse
X
-
-
Ursprungligen postat av danaxe Visa inläggHaha det var egentligen så det började... att jag googlade efter omdömen på glass-spöna, men I varenda tråd på varenda forum så var det Dobyns i allmänhet och 805 RM i synnerhet som folk lyfte. Från stora forum typ tackletour till dom minsta. Nån enstaka förespråka St Croix men dom var verkligen enstaka.
Det ska sägas dock att alla var överens om "you can't go wrong with st croix" osv men det verkade inte vara folks förstaval.
Glass serien är ju ny också ska sägas och flertalet skulle kika på dom men att det var en så stor majoritet till inte bara en tillverkare utan en specifik modell också gjorde mig mer än nyfiken.
Det kanske blir att jag köper 7'4 St Croixen av smidighetssypunkt... det blir svårt detta
Men vet du med dig att du verkligen ska kasta större cranks som dyker ner på 6m så skulle jag kört på nått sånt Givetvis med 12-17lb flouro
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av F Sjöborg Visa inläggSå är det. Men sen får du ju fråga dig om det är vassare än ex stcrix legend glassp
Det ska sägas dock att alla var överens om "you can't go wrong with st croix" osv men det verkade inte vara folks förstaval.
Glass serien är ju ny också ska sägas och flertalet skulle kika på dom men att det var en så stor majoritet till inte bara en tillverkare utan en specifik modell också gjorde mig mer än nyfiken.
Det kanske blir att jag köper 7'4 St Croixen av smidighetssypunkt... det blir svårt detta
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av danaxe Visa inlägg3200 skulle totalen bli enligt avgiftsguiden... det är inte värre än ett crankspö från Loomis eller St Croix kostar i Sverige
Lämna en kommentar:
-
3200 skulle totalen bli enligt avgiftsguiden... det är inte värre än ett crankspö från Loomis eller St Croix kostar i Sverige
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av danaxe Visa inläggYes, spöt finns på tacklewarehouse.
Det är 25% moms och typ 5% skatt va? På totalen dvs ink frakt (det känns inte som tacklewarehouse skriver fri frakt eller lägre värde på spöt direkt )
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av danaxe Visa inläggYes, spöt finns på tacklewarehouse.
Det är 25% moms och typ 5% skatt va? På totalen dvs ink frakt (det känns inte som tacklewarehouse skriver fri frakt eller lägre värde på spöt direkt )
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av F Sjöborg Visa inläggTacklewarehouse kan ha det. Finns inga direkta hemligheter. Bara å beställa, försäkrat. Sen är det bara å skicka vidare fakturan till fogden när du åker på tull
Om du kan tänka dig andra spön så känner jag en snubbe som kränger ett st croix LTB Big cranker för en billig peng.
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
Svar till BFS/UL fiske och utrustning!av Hepper22 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
igår, 20:27 -
-
av PattePerchSöker inringat bete. Tror det heter svartzonker mcrubber tail med färgen mcspeed. Tacksam för hjälp...1 Foto
-
2024-11-02, 14:20 -
-
av Benjamin SNu har jag fått hem min Loongze Airlite B101 Air. Jag säger inte det här ofta, men det här är ett måste...1 Foto
-
2024-10-30, 11:47 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
|
6 svar
1 701 visningar
0 gillar