Import och entusiastprylar! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Import och entusiastprylar!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av barnmorskan Visa inlägg
    Japanerna har onekligen en hel del åtråvärda haspelrullar varav vanquish är en. Har spanat in Megabass Gauss, vilken ser så fet ut! Har varit sugen på en, men saknar användningsområde varför det heller aldrig blir av. Vad ska du ha den till? Abborre?
    Abborre och en och annan regnbåge också, sen blir det bara otroligt spännande om någonting större nån gång kliver på .
    En simpel haspelfiskare eller vad man ska säga :P,som kommer fiska hur mkt som helst i år.

Kommentera

• Det här kanske inte är rätt tråd egentligen, men vi har ju ett bra rullsurr på gång här och rätt skribenter

Jag planerar att hotta upp en av mina små multisar med nya lager, nu när jag snart får hem ett nytt fint lättspinnspö. Den rullen som får nya lager får ju då såklart pole position på det 13 Fishing Omen Black 7.1' 1/4-5/8oz som borde dyka upp i veckan.

Kandidaterna är en Luna 103L eller en Curado 101D. Har hittat Hedgehog-lager till Lunan som jag är lite sugen på att testa, och jag gillar verkligen Lunans Magforce-Z broms. Men Curadon är ju en erkänt stark kastmaskin, speciellt med vassare lager.

Tankar och idéer? Tror jag vet vad Mr T kommer att säga, men shoot ändå

Kommentera

• Ursprungligen postat av tonyex Visa inlägg
        Intressant! //T
        Hehe, inte meningen att förutsätta något
        Men jag har för mig att du rekommenderat 101D till just den här typen av fiske tidigare. Tror t.o.m. att vi diskuterat den rullen i nått PM.
        Senast ändrad av Fogeljazz; 2013-08-25, 21:46.

Kommentera

• Ursprungligen postat av Fogeljazz Visa inlägg
          Det här kanske inte är rätt tråd egentligen, men vi har ju ett bra rullsurr på gång här och rätt skribenter

Jag planerar att hotta upp en av mina små multisar med nya lager, nu när jag snart får hem ett nytt fint lättspinnspö. Den rullen som får nya lager får ju då såklart pole position på det 13 Fishing Omen Black 7.1' 1/4-5/8oz som borde dyka upp i veckan.

Kandidaterna är en Luna 103L eller en Curado 101D. Har hittat Hedgehog-lager till Lunan som jag är lite sugen på att testa, och jag gillar verkligen Lunans Magforce-Z broms. Men Curadon är ju en erkänt stark kastmaskin, speciellt med vassare lager.

Tankar och idéer? Tror jag vet vad Mr T kommer att säga, men shoot ändå
          Gör det enkelt för dig, spara pengarna för dubbel frakt och köp lager till båda rullarna. Det är ju rea och lagren är inte så överderivet dyra faktiskt. Jag väntar själv på att få lägga en order hos Hedgehog, men skall snart åka bort och kan därför inte ta emot grejerna. Har bara hört lovord om deras lager, ffa finesse-lagren. Planerar själv att testa en uppsättning av varje sort. Har köpt ZPI-lager tidigare och är hedgehogs i samma liga finns det risk att det blir fler. Vi får se om Lin10:an kanske också behöver lager... Den har nått tullen nu, så jag hoppas få hämta den imorgon

Kommentera

• Ursprungligen postat av Willma Visa inlägg
            Vanquish går ju köpa i Svea nu för 3500;-
            Lycka till att hitta en Vanquish i 1000-storlek klassen för 3500 kr i Sverige, för det finns inte och kommer aldrig att göra .
            En simpel haspelfiskare eller vad man ska säga :P,som kommer fiska hur mkt som helst i år.

Kommentera

• Livre Fortura...
              Var bara tvungen att visa för dom som undrar varför. Jag älskar dom kromade med motvikt man köper till sin ABU Amazon, förlåt jag menar ambassadeur, men Livre är lite vassare. Hoppas ni ursäktar bildkvalitén, sambon vägrar assistera

Kommentera

Livre Fortura...
                Var bara tvungen att visa för dom som undrar varför. Jag älskar dom kromade med motvikt man köper till sin ABU Amazon, förlåt jag menar ambassadeur, men Livre är lite vassare. Hoppas ni ursäktar bildkvalitén, sambon vägrar assistera

Haha kick ASS!
                http://www.reverbnation.com/burnout28

Kommentera

Livre Fortura...

Snyggt! Du kommer att få så sjukt med fisk med det knoppsnurret

Kommentera

• Det var som f.n! //T

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
                    6 svar
                    1 718 visningar
                    0 gillar