Ursprungligen postat av barnmorskan
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Import och entusiastprylar!
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Fogeljazz Visa inläggÄr det en Megabass LIN10 med veven på rätt sida och custom korkvevknoppar jag skådar? Bara en smula avis i så fall...en jävligt stor smula...som en hel tårta ungefär
Precis när man slutat tro på tomten, dyker han upp mitt i sensommaren. Nu skall vi se om jag kan skriva en recension på FX68:an bara...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av barnmorskan Visa inläggKan vara så
Precis när man slutat tro på tomten, dyker han upp mitt i sensommaren. Nu skall vi se om jag kan skriva en recension på FX68:an bara...
/S
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Silverbågen Visa inlägg....du kan få följa med på borrefiske också om du vill .....då kan du lära oss vad resultatet blir om man lyckas tyda alla de där japanska tecknen som sidan kryllar av när man går in på Rakuten.....
/S
Så kan vi se vem som får fetast overruns, minst borrar och mest saknar befrielsen av ett trasselfritt haspelkast!
Fiskejapanska är inte så svårt. Man tar ett amerikanskt ord och lägger på suffixet -u eller -uru till allt och försöker minnas att bokstäverna s och t alltid byter plats i följd. Till exempel baitufinessu bassu baitucatsuru. Så, nu är det bara att shoppa loss!
- Gillar 6
Kommentera
-
Ursprungligen postat av barnmorskan Visa inläggHänger gärna med
Så kan vi se vem som får fetast overruns, minst borrar och mest saknar befrielsen av ett trasselfritt haspelkast!
Fiskejapanska är inte så svårt. Man tar ett amerikanskt ord och lägger på suffixet -u eller -uru till allt och försöker minnas att bokstäverna s och t alltid byter plats i följd. Till exempel baitufinessu bassu baitucatsuru. Så, nu är det bara att shoppa loss!
/S
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Silverbågen Visa inlägg....den testrapporten skall bli ett nöje att skriva.....inte minst heller rapporten om vem som fick ställa sig i skamvrån med haspelspöt.....
/S
Vi kör hardcore tycker jag, har man trasslat sönder grejerna så får man skämmas, dricka kaffe och köra båt
Kommentera
-
Det där med borrefiske med lätta/import multikitten låter både roligt och farligt. Tänk om man blir sugen på flera extra dyra rullar som inte finns med på budgeten.
//T
Kommentera
-
Ursprungligen postat av tonyex Visa inläggDet där med borrefiske med lätta/import multikitten låter både roligt och farligt. Tänk om man blir sugen på flera extra dyra rullar som inte finns med på budgeten.
//T
Kommentera
-
När man är inne på de japanska sidorna så blir det lätt så att man får höja budget taket.
Man känner ett visst ha begär...
Är själv riktigt nära ett köp av en ryoga med sv spole.
Har inte helt gett upp conquest dc 100 dock. Ska lura ett litet tag till..
Ursprungligen postat av tonyex Visa inläggDet där med borrefiske med lätta/import multikitten låter både roligt och farligt. Tänk om man blir sugen på flera extra dyra rullar som inte finns med på budgeten.
//T
Kommentera
-
Ursprungligen postat av engqvist Visa inläggNär man är inne på de japanska sidorna så blir det lätt så att man får höja budget taket.
Man känner ett visst ha begär...
Är själv riktigt nära ett köp av en ryoga med sv spole.
Har inte helt gett upp conquest dc 100 dock. Ska lura ett litet tag till..
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till BFS/UL fiske och utrustning!av Hepper22 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2024-11-09, 20:27 -
-
av PattePerchSöker inringat bete. Tror det heter svartzonker mcrubber tail med färgen mcspeed. Tacksam för hjälp...1 Foto
-
2024-11-02, 14:20 -
-
av Benjamin SNu har jag fått hem min Loongze Airlite B101 Air. Jag säger inte det här ofta, men det här är ett måste...1 Foto
-
2024-10-30, 11:47 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
|
6 svar
1 718 visningar
0 gillar