Bilden är lånad! Det är inte mina rullar.
Det man ser på coren bredvid är "quantum hot sauce", babe.
//T
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Import och entusiastprylar!
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av tonyex Visa inläggPå min exsence det är sliren som låter.
[ATTACH=CONFIG]61927[/ATTACH]
//T
är det ROST jag ser på kick levern (alltså den jag gissar är en Curado eller liknande)??? I så fall blir det smörj
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inläggFörlåt för att jag fortsätter off topic.
Engqvist du har rätt att en baitclicker oftast bara väsnas när lina dras ut men inte vid själva invevningen (som haspelns knarr).
En hederlig knarr låter ju både vid invevning och när lina dras ut.
Hippo, slirbromsen är ju den med alla bromslameller och som ställs in med stjärnhjulet. Hur kan man ha knarren integrerad i den den? Är inte knarren alltid en separat anordning?
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inläggFörlåt för att jag fortsätter off topic.
Engqvist du har rätt att en baitclicker oftast bara väsnas när lina dras ut men inte vid själva invevningen (som haspelns knarr).
Hippo, slirbromsen är ju den med alla bromslameller och som ställs in med stjärnhjulet. Hur kan man ha knarren integrerad i den den? Är inte knarren alltid en separat anordning?
Lämna en kommentar:
-
Förlåt för att jag fortsätter off topic.
Lämna en kommentar:
-
Tror inte det är som en vanlig knarrsignal. För där låter det när man vevar också. Det är väl snarare mer likt "knarren" på en haspel.
Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inläggSka man vara petig så är det aldrig slirbromsen som tickar.
På jänkarrullar heter denna funktion ofta för baitklicker (ibland för line out alarm). Ett måste vid trolling.
Jag kallar det kort och gott för knarr.
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inläggSka man vara petig så är det aldrig slirbromsen som tickar.
På jänkarrullar heter denna funktion ofta för baitklicker (ibland för line out alarm). Ett måste vid trolling.
Jag kallar det kort och gott för knarr.
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Magnus (Sthlm) Visa inläggDå så... Hedgehog AIR-lager i och 10lb Power Pro S8S på spolen. Mer än lovligt sugen att dra ut och testa, får hoppas på lite tid till det i helgen.
Krossar som sagt ALLT jag testat. Det är nog första lagren jag testat som överträffar reklamen.
Själv hämtade jag ut ett långt paket från Japan igår och två till idag.
Det blev Majorcraft Volkey för hela slanten.
Testade 7 fotarn 3/8-3oz idag och det kändes mycket lovande. Imorgon blir det baitfinessspöt 1/32-1/4oz vilket känns brutalt. Helt sjukt fina grejer man får för 1500kr. Byggkvaliten är grym och jag har inga spön som laddar så grymt bra som japanspön. Återkommer med utförligare rapport efter genomkörare.Senast ändrad av barnmorskan; 2013-11-27, 23:32.
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
Svar till BFS/UL fiske och utrustning!av Hepper22 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
igår, 20:27 -
-
av PattePerchSöker inringat bete. Tror det heter svartzonker mcrubber tail med färgen mcspeed. Tacksam för hjälp...1 Foto
-
2024-11-02, 14:20 -
-
av Benjamin SNu har jag fått hem min Loongze Airlite B101 Air. Jag säger inte det här ofta, men det här är ett måste...1 Foto
-
2024-10-30, 11:47 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
|
6 svar
1 701 visningar
0 gillar