Den med "lös" stjärtfena ser unik ut, äre gångjärn i röva på den också innan fenan?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Import och entusiastprylar!
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Monkey Visa inläggSuttit och klickat hem lite swimbaits till årets fiske. Hälften har landat hemma i Hallsberg idag.... Tog även hem en spole Seaguar smackdown som folk rekommenderar flitigt här på forumet i 50lb för gäddfisket.
[ATTACH=CONFIG]84751[/ATTACH]Mina Placeringar:
2:a plats - Mälaren Mästerskapet Höstupplagan - Team Tail.
2: plats - Fångade tävlingens näst största gädda 100+ Roslags Pike
Kommentera
-
Ja från staterna handlade jag från departureoutdoors på ebay ett gäng swimbaits och seguar linan tror att dem mjuka gick på runt 100kr stycket någon lite mindre de hårda mer...
Savage gear betena är inköpta på sportfiskeutrustningonline och happy angler när jag pris jagade lite för runt en hunka +-20kr stycket om jag inte missminner mig.
Sedan har det blivit mycket från japan men oftast från småsäljare på ebay och dem beten har kostat kanske 12dollar för den lilla megabass jiggen upp till många dollar för de mer ovanliga hårda ledade swimbaitsen.
/Apan
Kommentera
-
Ursprungligen postat av trigger Visa inlägg
Kommentera
-
Tjena! Jag har suttit och kollat på antingen en Shimano Aldebaran eller en Shimano Metanium. Kollade tullpriser från USA, och det drog ju iväg i pengar så in åt helsike.. Någon som har koll på Japantackle? Folk som beställt där ifrån och lyckats slippa tullavgifter? Som jag förstått är den sidan rätt känd och många som skeppar över där ifrån. Tack på förhand!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Danne88a Visa inläggTjena! Jag har suttit och kollat på antingen en Shimano Aldebaran eller en Shimano Metanium. Kollade tullpriser från USA, och det drog ju iväg i pengar så in åt helsike.. Någon som har koll på Japantackle? Folk som beställt där ifrån och lyckats slippa tullavgifter? Som jag förstått är den sidan rätt känd och många som skeppar över där ifrån. Tack på förhand!
Du kan be säljaren skriva ner värdet på paketet för att få en lägre tull/momsberäkning. Detta är inte helt ok, så alla handlare går inte med på detta. Gör man det ska man också vara medveten om att skulle paketet skadas eller försvinna så blir du bara ersatt för det angivna värdet.
Det bästa är att räkna med tull och moms, och allt annat är en trevlig överraskning
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Danne88a Visa inläggTjena! Jag har suttit och kollat på antingen en Shimano Aldebaran eller en Shimano Metanium. Kollade tullpriser från USA, och det drog ju iväg i pengar så in åt helsike.. Någon som har koll på Japantackle? Folk som beställt där ifrån och lyckats slippa tullavgifter? Som jag förstått är den sidan rätt känd och många som skeppar över där ifrån. Tack på förhand!Jag älskar att syssla med struntsaker,
påbörja hundratals projekt och aldrig avsluta ett enda,
komma och gå precis som jag vill, ändra mig när som helst...
och bara följa ögonblickets ingivelse.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av JimmyEkstrand Visa inläggHar handlat ifrån Cloud Nine Tackle, Japan Angler (jpangler) samt ibuyjp på eBay och samtliga har skrivit ner värdet på varan utan att jag bett om det. Har klarat mig från tull/moms på samtliga beställningar. Rätt eller fel låter jag vara osagt...
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till BFS/UL fiske och utrustning!av Hepper22 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2024-11-09, 20:27 -
-
av PattePerchSöker inringat bete. Tror det heter svartzonker mcrubber tail med färgen mcspeed. Tacksam för hjälp...1 Foto
-
2024-11-02, 14:20 -
-
av Benjamin SNu har jag fått hem min Loongze Airlite B101 Air. Jag säger inte det här ofta, men det här är ett måste...1 Foto
-
2024-10-30, 11:47 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
|
6 svar
1 741 visningar
0 gillar