Import och entusiastprylar! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Import och entusiastprylar!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• HenkeW
    replied
    Ursprungligen postat av tonyex Visa inlägg
    Det tror jag inte på ! Enligt det jag har läst, känt, testat och antecknat, Exsence DC äger inte bara i kastlängder utan även i stabilitet! Bättre rulle för de pengarna får man beställa från Mars, helt enkelt!

Den enda nackdelen som DC rullar har är att om man lär sig kasta med dom, då vill man köpa flera st ...

//T
    Har affären på Mars någon webbshop?

Lämna en kommentar:

• tonyex
    replied
    Ursprungligen postat av barnmorskan Visa inlägg
    Härligt! Egentligen helt sjukt hur en liten roterande aluminiumkopp kan spöa DC-systemet i stabilitet. Ska bli spännande att höra om långkastestet!
    Det tror jag inte på ! Enligt det jag har läst, känt, testat och antecknat, Exsence DC äger inte bara i kastlängder utan även i stabilitet! Bättre rulle för de pengarna får man beställa från Mars, helt enkelt!

Den enda nackdelen som DC rullar har är att om man lär sig kasta med dom, då vill man köpa flera st ...

//T
    Senast ändrad av tonyex; 2014-02-03, 21:08.

Lämna en kommentar:

• barnmorskan
    replied
    Ursprungligen postat av Magnus (Sthlm) Visa inlägg
    Då var första testerna av SV-bestyckade Ryogan avklarade. Kan väl sammanfattas som total kontroll och ofattbart stabilt. Nu blev det inga långkasttester utan lite jiggfiske i karlbergskanalen och även med oviktad jigg kunde man kasta dit man ville utan en tillstymmelse till linresning. Riktigt bra jobbat Daiwa! Jag är frälst och kommer ta hem en SV-deep också så fort de finns på marknaden. Hinner jag med blir det långkasttest med 9' havsöringspö senare i veckan.
    Härligt! Egentligen helt sjukt hur en liten roterande aluminiumkopp kan spöa DC-systemet i stabilitet. Ska bli spännande att höra om långkastestet!

Lämna en kommentar:

• Magnus (Sthlm)
    replied
    Då var första testerna av SV-bestyckade Ryogan avklarade. Kan väl sammanfattas som total kontroll och ofattbart stabilt. Nu blev det inga långkasttester utan lite jiggfiske i karlbergskanalen och även med oviktad jigg kunde man kasta dit man ville utan en tillstymmelse till linresning. Riktigt bra jobbat Daiwa! Jag är frälst och kommer ta hem en SV-deep också så fort de finns på marknaden. Hinner jag med blir det långkasttest med 9' havsöringspö senare i veckan.

Lämna en kommentar:

• grynning
    replied
    Ursprungligen postat av Silverbågen Visa inlägg
    Längd på spöt?

/S
    Spöt är 7,8'.

Lämna en kommentar:

• Silverbågen
    replied
    Ursprungligen postat av grynning Visa inlägg
    Ja det är helt rätt spö för mig! Det är alltså ett big cranker från st croix klassat 3/8-1oz. På spöt kommer min mörrum zx3601 MAG att sitta, en perfekt kombo i min värld!
    Längd på spöt?

/S

Lämna en kommentar:

• grynning
    replied
    Ursprungligen postat av tonyex Visa inlägg
    Kan man få se hela "de luxe" kittet då?
    Och visst detta spö måste kännas som att du har varit med och designat det själv eller hur?
    //T
    Ja det är helt rätt spö för mig! Det är alltså ett big cranker från st croix klassat 3/8-1oz. På spöt kommer min mörrum zx3601 MAG att sitta, en perfekt kombo i min värld!

Lämna en kommentar:

• JiBbR
    replied
    Googel translate leverera detta om Millionaire.. Den är utrustad med en spole med stor diameter i nr PE2-130m i en kompakt storlek som passar skottet in i händerna. Du behöver inte missa en träff för att sätta greppet ordentligt. Det är lätt att lägga tonvikt på kampen på tiden eftersom det inte finns något glapp i den icke-skruvkroppen, kan det fokusera på utbyte

Lämna en kommentar:

• leg_lock
    replied

Ursprungligen postat av barnmorskan Visa inlägg
    Annars är http://all.daiwa21.com/fishing/item/...ltd/index.html också rätt fet om man gillar svart! Som sagt, rätt fet lineup!

Lämna en kommentar:

• barnmorskan
    replied
    Ursprungligen postat av Fogeljazz Visa inlägg
    Lite mer grävande på Daiwas japanska sida ger följande fynd. Steez Air, BFS-version av Steez, likt T3 Air: http://all.daiwa21.com/fishing/item/...air/index.html
    En Limited Edition version av Steez SV: http://all.daiwa21.com/fishing/item/..._tn/index.html
    Samt fullständig info om JDM Tatula, ser riktigt trevlig ut: http://all.daiwa21.com/fishing/item/...ula/index.html
    Toshi Namiki ser jävligt grym ut! Undrar om det finns en inbyggd "machinegun gun cast" funktion?
    Annars är http://all.daiwa21.com/fishing/item/...ltd/index.html också rätt fet om man gillar svart! Som sagt, rätt fet lineup!

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
6 svar
1 701 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Benjamin S  
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04