Import och entusiastprylar! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Import och entusiastprylar!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av barnmorskan Visa inlägg
    Snälla Tonyex. Hitta en annan tråd att trolla eller skärp dig.
    Ursäkta? Personliga angrepp är inte tillåtna här på FS. Tänk på vad du skriver.

Kommentera

• Som trådskapare finner jag en allt för stor del av dina inlägg som enbart ute efter att provocera främst mig, men även andra. Jag ber dig därför att antingen sluta posta i denna tråd, eller sluta med dina "ironiska" kommentarer.

Kommentera

Som trådskapare finner jag en allt för stor del av dina inlägg som enbart ute efter att provocera främst mig, men även andra. Jag ber dig därför att antingen sluta posta i denna tråd, eller sluta med dina "ironiska" kommentarer.
        Tråkigt att du tycker så, och snälla lägg inte ord i min mun, tack. Jag skriver inga ordlek eller provokationer utan försöker skriva ganska sakligt för att undvika missförstånd.

Det jag kommer ihåg är följande: När fiskeargumenten tar slut , då blir det lite låg nivå på dina inlägg. En "reminder:" http://www.fiskesnack.com/forum/show...r-multi/page12

Jag som trodde att vi hade en ganska ok och öppen diskussion om fiskeprylar och hur man uppfattar dom. Uppenbarligen hade jag fel. Jag fattar nada.

//T
        Senast ändrad av tonyex; 2015-01-21, 20:54.

Kommentera

• Som trådskapare finner jag en allt för stor del av dina inlägg som enbart ute efter att provocera främst mig, men även andra. Jag ber dig därför att antingen sluta posta i denna tråd, eller sluta med dina "ironiska" kommentarer.

Vänligen lämna tråden Tonyex.
          Senast ändrad av barnmorskan; 2015-01-21, 20:59.

Kommentera

Som trådskapare finner jag en allt för stor del av dina inlägg som enbart ute efter att provocera främst mig, men även andra. Jag ber dig därför att antingen sluta posta i denna tråd, eller sluta med dina "ironiska" kommentarer.

Vänligen lämna tråden Tonyex.
            VA?? Är du behörig att skriva på det här sättet? Det tycker inte jag, framför allt för att jag har inte brutit mot några forumregler, men om du vill så . ..

Kommentera

• Ursprungligen postat av tonyex Visa inlägg
              VA?? Är du behörig att skriva på det här sättet? Det tycker inte jag, framför allt för att jag har inte brutit mot några forumregler, men om du vill så . ..
              Ja, Tonyex, det vill jag.

Kommentera

• Vet ni vad jag tycker !?
                Jag tycker ni ska fortsätta att förmedla era kunskaper då det gäller finare rullar från våra Japanska vänner!
                Det måste kunna gå att göra på ett civiliserat sätt utan att behöva bli osams.

Jag är helt övertygad om att det finns väldigt många användare här på forumet som ser upp till er och era kunskaper, jag själv inräknad !

Så fortsätt att snacka om era kära rulltillverkare och deras fördelar (nackdelar) för det är väldigt lärorikt!
                F-n, typ alla modeller ni pratar om hade man inte en susning om att de fanns om det inte vore för er två, Tonyex och Barnmorskan !

Mvh. HenkeW

Kommentera

• Ja tack, fokusera nu! Inte på vad den ene sa till den andre eller om det var den andre som sa till den förste som sa eller kommenterade ditten om datten, utan på utrustningen, please!

För jag värdesätter båda eras inlägg överlag även om en del går över mitt huvud s a s.
                  Senast ändrad av anteman; 2015-01-21, 22:24.

Kommentera

• Det är kul att så många har nytta och roas av läsningen i tråden. Jag håller ändå fast vid det jag uttryckt eftersom jag inte ser det som varken hållbart eller acceptabelt med upprepade riktade provokationer och trollningar.

Jag var tydlig i trådstarten med att vi här skall undvika "reelbashing" och flamewar. Något jag ser upprepas för ofta för att finna det roande. Så för forumets frid och ro är det väl inte för mycket begärt att den jag upplever trolla tråden också lämnar den? Förutsättningarna för postandes angavs i trådstarten och kan man inte hålla sig till dem gör man enligt min mening bäst i att posta någon annan stans...

Kommentera

• Det vore synd om en av forumets mest välbesökta trådar av både läsare och skribenter ska balla ur i sidospår som har ganska lite att göra med vad den förväntas handla om. Håll er till ämnet och håll en god ton i inläggen.

Eller som den gode Denzel säger här: https://www.youtube.com/watch?v=M2i17JZD8pU

//Mod.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
                      6 svar
                      1 728 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Benjamin S