Ursprungligen postat av tonyex
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Import och entusiastprylar!
Collapse
X
-
-
Vilka fina rullar du köpte index! Och kul att du satsade på rätt teknik när det gäller att kasta långt, för att oavsett vad folk lyckas med, DC tekniken är fortfarande överlägsen att ha på en fiskerulle, om man ska nu ha den för att fiska alltså. Behöver du lite tips om hur kan man få ut det mesta av sin DC rulle, då kontaktar du mig. Jag kan några tips och tricks som kan vara bra att veta.
För att undvika missförstånd, då länkar jag en av de mest intressanta trådarna i ämnet.
//TSenast ändrad av tonyex; 2014-03-28, 14:25.
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av barnmorskan Visa inläggSist jag läste var det 8% skatt-/momshöjning vid månadsskiftet.
Väntar nu spänt på min Exsence DC från Japan angler. Synd bara att tiden går så sjukt långsamt när man väntar på något.
Den skickades i tisdags och lämnade Japan i onsdags. Sen syns det inget mer.
Hoppas den är nära nu.
Kunde inte hålla mig och ville inte riskera prishöjningar så jag slog till på en CQ 201 DC med.
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Magnus (Sthlm) Visa inläggDå har man redan skickat lite av lönen till Japan då... Någon som vet mer om skattehöjningar och annat som verkar vara på gång i Japan?
Lämna en kommentar:
-
Då har man redan skickat lite av lönen till Japan då... Någon som vet mer om skattehöjningar och annat som verkar vara på gång i Japan?Senast ändrad av Magnus (Sthlm); 2014-03-25, 22:55.
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Magnus (Sthlm) Visa inläggSå har man testat den då... Riktigt trevlig rulle, inte riktigt på samma nivå som Ryogan men med tanke på priset en fantastisk rulle! Han kommer garanterat bli nöjd och skulle han efter att ha provfiskat den ändå föredra haspel skulle jag inte lida allt för mycket av att ge honom en haspelutrustning i utbyte och ha kvar Lunan själv.
/S
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Silverbågen Visa inläggLär avgöra saken till din fördel.....
/S
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Magnus (Sthlm) Visa inläggHehe! Får väl se när jag provfiskat den.
/S
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Silverbågen Visa inläggÄr du helt säker på att du inte skall ge Kina-rullen till brorsan och behålla den där lilla godingen för dig själv....
/S
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Magnus (Sthlm) Visa inläggDå har man fyndat på mässan då, fast inte från någon av utställarna utan från Fogeljazz. Daiwa Luna 103L som efter hemkomsten pryddes med en kolfibervev och fick sig en rundsmörjning. Den ska hamna i ett fint paket åt brorsan i försenad födelsedagspresent, hans första multiutrustning! Måste bara ut och provkasta lite först så man vet att grejorna funkar som de ska.
/S
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
Svar till BFS/UL fiske och utrustning!av Hepper22 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
igår, 20:27 -
-
av PattePerchSöker inringat bete. Tror det heter svartzonker mcrubber tail med färgen mcspeed. Tacksam för hjälp...1 Foto
-
2024-11-02, 14:20 -
-
av Benjamin SNu har jag fått hem min Loongze Airlite B101 Air. Jag säger inte det här ofta, men det här är ett måste...1 Foto
-
2024-10-30, 11:47 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
|
6 svar
1 701 visningar
0 gillar