Ett av mina drömspön då jag nästan bara kör jigg, tackar för recensionen!. Dock utanför min budget så tänkte slå till på ett Yasei red dropshot eller perch. Någon som testat Yasei perch?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
liten recension på Shimano Yasei dropshot 8fot
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Nuzebel Visa inläggDropshot spö ja det e säkert bra där också men funkar fint för mitt varierande fiskefunderar du på ett nytt 8 fotsspö så kläm och känn på detta.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jimmy85 Visa inläggHar testat båda o kunde inte märka någon jätteskillnad. Största skillnaden verka vara priset.Alla fiskar är drömfiskar
Kommentera
-
Jag kör Yasei Perch. Använder det uteslutande till jiggfiske efter borre. Måse säga att det faktiskt är den bästa investeringen i ett spö jag gjort, framförallt har det en grym känslighet i toppen. Hittils har jag inte lyckats hitta något som jag varit sugen på att byta till. Dock har man väll suktat lite efter Yasei Dropshot till just DS-fisket, just för att jag är så nöjd med det jag har. Kan även meddela att det funkar att drilla 5-kilosgädda med. Tar dock en väldig tid, och stackars gäddan blir rätt trött. Men det går
Kommentera
-
Ursprungligen postat av McPehrson Visa inläggÄr på g att köpa det vita yasei dropshot 7fot, är det så skönt som det verkar, eller kan jag lika gärna köra på det röda för en betydligt billigare peng? Dock finns inte det i 7fot utan då blir det 8fot.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Ruffhäxa Visa inläggHummm... Är det inte tvärt om? Det vita är 8 fot och det röda 7 fot? Det fanns iaf inte vit 7-fotare när jag köpte mitt.Finns 7 och 8 fot dropshot och perch i vita sortimentet och några andra godbitar.
Instagram: Zenfisherman
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Motorgoat Visa inläggDet är ny upplaga i årFinns 7 och 8 fot dropshot och perch i vita sortimentet och några andra godbitar.
Kommentera
-
Har ett 8fots Yasei DS (det vita) och det är ett superfint spö dock
så kunde bakhandtaget varit lite kortare men förövrigt så finns
det inte mycket att klaga på helt klart ett av dom bättre jiggspöna
för dom pengarna men det skiljer ändå ganska mycket om man
jämför med det röda Yasei spöt som känns betydligt enklare och
inte alls förmedlar lika mycket information genom klingan.
Dock så är det röda Yasei spöt ett riktigt bra spö det med och
särskillt med tanke på priset.
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till BFS/UL fiske och utrustning!av Hepper22 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2024-11-09, 20:27 -
-
av PattePerchSöker inringat bete. Tror det heter svartzonker mcrubber tail med färgen mcspeed. Tacksam för hjälp...1 Foto
-
2024-11-02, 14:20 -
-
av Benjamin SNu har jag fått hem min Loongze Airlite B101 Air. Jag säger inte det här ofta, men det här är ett måste...1 Foto
-
2024-10-30, 11:47 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
|
6 svar
1 755 visningar
0 gillar