Dött forum?? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dött forum??

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Tänk att avundsjuka kan vara så starkt att popper man var tvungen att ägna en hel dag att dämpa sin ångest med påhopp.

Lite sjukligt det värsta var att han fick uppmärksamhet och nog kommer att göra allt för att få det igen. Han är säkert väldigt ensam i den fysiska världen.

Kanske han ska fiska mer och må lite bättre Bergman ditt forum är toppen! Mvh

Kommentera

Fast jag måste nog säga att det var ovanligt lätt att bli bannad just i det här fallet. Har varit med om betydligt värre saker i det här forumet genom åren. Men det är ju upp till Bergman att sätta nivån.

Kommentera

När man betraktar något från sidan så blir den bild man ser lite annorlund. Vill på intet sätt förringa någons ord och har full förståelse men:

Om mr: Popper nu upplever forumet som dött så gjorde han en panikmanöver för att få liv i luckan, , , , , OCH GISSA OM HAN LYCKADES. . . Jag har i några trådar om det största hotet mot allt liv på jorden endast haft en bråkdel av svar (under flera månader) jämfört med detta så det säger ju tyvär en del om er alla, inte bara om Mr,Popper, Ni gav honom skulden för att han väckte ert intresse ! Men ni GAV ju honom ert intresse och skrev 61 inlägg på en dag? ? ? ? Va det så intressant ämne att diskutera ? ? ?

han fick verkligen fart på gubbar och ungar, 61 svar sen igår lunch, inte illa, jag hade en skön kväll framför TV:n med laptoppen stående brevid flachande nya inlägg hela tiden.

Alla som tycker att han va dum och gjorde fel ska ju veta att NI bidrog till att han gick i land med sitt uppdrag, nämligen att få liv i luckan. Och man brukar ju säga att man får dom besökare som showen tilltalar.

Förstår håller med och ger mitt stöd till bergman. . . Popper provocerade fram det . . . men pojkstackarn va ju sjuk, , , , , ,

Kanske inte bara va han som va febrig igår, , , influensan går ju för fullt

Jag kanske ska starta en ny tråd om en dödlig kemikalie (2,4,4´-trichloro-2´-hydroxydiphenylether) som ni alla har hemma i badrummet . . . . tror ni jag lyckas attrahera 61 personer på ett år ? ? ?
        Senast ändrad av Exxet; 2012-02-02, 11:39.
        Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Kommentera

Seså, han har lyckats få en reaktion från de flesta på det här forumet nu, ett hänglås på tråden hade nog suttit fint vid det här laget...

Kommentera

Hans poäng handlade ju om att det startades för lite trådar och det skrevs för lite. Men det tycker jag inte säger något om hur bra ett forum är. Kvalitet framför kvantitet säger jag. Är ju rätt drygt om man nu är ute efter ett svar och måste läsa genom sida efter sida fyllda med meningslösa kommentarer och OT-svar. Finns andra "chat-forum" för sånt. Håll det här till ett rent fiskeforum / "fiskekunskapsbank" tycker jag (är nästan så att jag tycker man t.o.m. kan plocka bort övrigt-kategorin också för att ytterligare renodla FS).

Kommentera

Sen känns det lite som vi som medlemmar på det här forumet är lite för konflikträdda. Hur kul är det om alla är överens och tycker samma sak? Klart som fan man ska kunna ge uttryck för olika åsikter och kunna ta det. Känns som det här inte ens är ens i närheten av i närheten när Scanner härjade som värst och la ut inkomstuppgifter och namn och personnummer på nätet på folk som han inte gillade. Och han blev inte ens bannad utan möjligen varnad i det läget..

Kommentera

Ursprungligen postat av KG? Visa inlägg
                Sen känns det lite som vi som medlemmar på det här forumet är lite för konflikträdda. Hur kul är det om alla är överens och tycker samma sak? Klart som fan man ska kunna ge uttryck för olika åsikter och kunna ta det. Känns som det här inte ens är ens i närheten av i närheten när Scanner härjade som värst och la ut inkomstuppgifter och namn och personnummer på nätet på folk som han inte gillade. Och han blev inte ens bannad utan möjligen varnad i det läget..
                Känner att jag borde svara på detta meddelande. Det har tillkommit en del regler under årens lopp och det är enklare att bli bannad nu jämfört med tidigare. Under ett par år mådde jag också lite halvdassigt och då mäktade jag inte med att ta hand om allt som dök upp. Nu mår jag bättre även om jag fortfarande kämpar med en ganska saftig backlog som jag dragit på mig. Jag gör mitt bästa att hinna med och även vara så rättvis som möjlig.

Ibland blir det fel och då är jag är inte sen att ändra mig samt be om ursäkt.

När det gäller användare som uppenbarligen är här enbart för att provocera så kommer jag blocka dem när jag upptäcker dem. I synnerlighet när det handlar om användare som har flera nick reggade.
                C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                Fiskesnacks regler hittar ni Här
                Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Ursprungligen postat av poppers man Visa inlägg
                  Jo, men du måste ha i åtanke att många jekfiskande "gäddkungar" på detta forum är som små prinsessor. Skriv för guds skull inte ut att du har klubbat nån Gädda i ditt liv, då hamnar du på svarta listan. Fiska inget annat än Gädda. Då enbart jerk. Fiska för guds skulle aldrig med haspel. Det är omöjligt att landa en 10 plusare ( kommer du upp i 10 så är du odödlig ) med haspel.

Hoppas nån förstår vad jag menar. Har feber och känner mig allmängt kinkig och på FB humör.

EDIT: Kan man få tillsägelser här såsom man kan få på FB?? Kan man bli banand och då ska ett äkta trollkonto?
                  Hej Saddam Palme;

Kanske kan jag få berätta att även vi andra amatörgäddfiskare har genom en stor portion tur och ihärdigt nötande lyckats fånga några 10-plussare via både fluga, haspel, pimpel och även vanligt spinnfiske. Intresset för jerkbaitfiske här i Sverige har bevisligen dalat väsentligt under de senaste sju åren och vanliga spinnfiskare som jag vågar nu sticka ut hakan igen och berätta att man kan kan fånga en 10 kilo+ Gädda både på skeddrag och wobbler.

I´ll save the Biggest One for you!

Old Firehand

Kommentera

Vill även förtydliga att "poppers man" blev bannad pga att jag m.fl. tolkade att inläggen var skrivna i provocerande syfte och att just denna användare inte var knuten till "multipel nick"-regeln. Jag har fått kommentarer kring det och vill förtydliga det.
                    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                    Fiskesnacks regler hittar ni Här
                    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
                    23 svar
                    3 790 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg Peter B
                    av Peter B