Ursprungligen postat av Cannonball
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Dött forum??
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Bergman Visa inläggHet debatt ser jag, det är såklart upp till var och en att avgöra om man anser att forumet är dött eller ej.
Bifogar lite statistik för Januari 2012 som lök på laxen. Vore intressant att se hur de andra sportfiskesiternas statistik ser ut nu när det är lågsäsong. Den djupaste dippen brukar alltid vara vid den här tiden på året.
[ATTACH=CONFIG]37767[/ATTACH]
Denna visade väl bara besök och frågan var väl mer om hur mycket det skrivs i trådar.
Jag tror att antalet trådar utan något svar är många fler nu än för nåt år sen, fast antalet trådar med svar kanske är fler idag ändå p.g.a. fler besökare fast jag upplvever det inte så.
Å andra sidan skriver jag inte så mycket själv heller längre.Ola
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Ola Visa inläggVore kul att se någon statistik över hela året och för flera år, det säger inte så mycket om man inte har något att referera till.
Denna visade väl bara besök och frågan var väl mer om hur mycket det skrivs i trådar.
Jag tror att antalet trådar utan något svar är många fler nu än för nåt år sen, fast antalet trådar med svar kanske är fler idag ändå p.g.a. fler besökare fast jag upplvever det inte så.
Å andra sidan skriver jag inte så mycket själv heller längre.
Anledningen till att "Sidvisningar" gått ner sedan 2007 är att sidan är omgjord så inte lika många sidor laddas när man surfar runt. Tidigare var det frames på sidan vilket genererar mer sidvisningar.
När det gäller inläggsstatistik är det lite lurigare att få till med snygga staplar. Forumets statistikfunktion är lite sämre än Google Analytics.
C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Jag kollade upp antalet postade inlägg för v04 för 2011 och 2012. Skillnaden är 1214st (år 2011) mot 2010st (år 2012) men nu är det iofs en del blogginlägg som automatpostas så de får man nog räkna bort. Vet inte hur många det kan vara under en vecka dock.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Kommentera
-
TS har inte lyckats med sina inlägg, han inte fått ut det han velat med sina trådar. Kanske att man skulle försöka formulera sig på ett annat sätt. Sen är kanske inte alla medlemmar lika aktiva nu under vintern. Så personen med den kunskapen du är ute efter gör något helt annat än hänger här på FS. På något sätt måste vi fiskenördar kompensera för sommarens få tal timmar i sängen eller tillsammans med sin partner.
Sen råka det vara så att jerkbait vart en dunder hit bland 90% av alla sportfiskare. Varenda kotte började med att jerka, nu något år efter hypen så börjar det finnas ett par duktiga fiskare. Och vi sportfiskare har blivit lite mer medvetna om hur man hanterar fisk.
Visst kan jag hålla med om att det är jobbigt att lägga upp en bild på en gädda som inte legat på en avkrokningsmatta. Man får lite skit för det.. och det är lite befogat också. Det är en helt annan historia om du ska äta fisken och inte låt den gå tillbaka. Då är det fine, men bonka en gädda bara för att bonka och sedan lämna till fåglarna. Det känns lite onödigt då fisketrycket på gäddan har blivit betydligt mycket högre på senare år och lär fortsätta bli högre.
Nu ska jag lägga min energi på att försöka hjälpaSenast ändrad av Gimlan; 2012-02-01, 21:55.Oh crap! VAfan har jag nu gjort!?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av tintin_jkpg Visa inläggOsämja och ignorans är inte lika roligt som glädje och delat ansvar.
Bergman borde inte behöva ha i reglerna att man ska uppföra sig moget och empatiskt, det borde man göra i vilket fall som helst.
Fast är man van vid Flashbacks regler så är man även van vid att kunna driva folk till vansinne hur man vill, så då är det ju inte lätt att förstå hur man uppför sig på ett vanligt vuxet forum.
Jag tror jag blir bannad nu. Men du, Bergman "supermodd" eller vad du nu är. Tycker du verkligen att detta forum har nån ruljans?? Hade jag inte startat denna tråd som exempel så hade det vart lika stendött här ikväll som det i stort sett är alla kvällar.
Kanske man skulle börja bonka varje jävla fisk man får och posta bilder på dem. Kanske man skulle lägga ut nät så fort isen går och bonka varje jävla fisk och posta dem här så det blir lite skriv i trådar?? För senast det hände nåt på detta forum var ju när nån "amatörfiskare" lyckades dra upp en 10 MILF och satt en öl burk i käften på den, då jävlar blir det livat på jerkarna. Men om man startar en tråd om en krok från Owner som ett exempel då händer inget, men en bild på en död Gädda, då jävlar!
Sveriges största fiskeforum är ju fan dödare än valfritt obskyrt svenskt porrforum. Det var väl inte tanken, Bergman.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av poppers man Visa inläggMen du, Bergman "supermodd" eller vad du nu är. Tycker du verkligen att detta forum har nån ruljans??
Om du inte är nöjd så är du välkommen att söka dig vidare till något annat forum som inte är "dött".C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Kommentera
-
Sveriges största fiskeforum är ju fan dödare än valfritt obskyrt svenskt porrforum. .[/QUOTE]
Jag föreslår att du återvänder till de obskyra forumen du refererar till och verkar känna väl.
Eller varför startar du inte ett eget sportfiskeforum om det är så dött här?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bergman Visa inläggKort svar: JA
Om du inte är nöjd så är du välkommen att söka dig vidare till något annat forum som inte är "dött".
Nej, jag är inte nöjd riktigt än. Du får väl ta och banna mig, om du så gärna vill bli av med mig. Eller om jag för den delen ej passar in i "familjen". Har du gjort nån IP koll än om jag är nåt troll? Jag ska visst vara nån annan enligt ett par stycken.
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav Robbe511In other news, abborrarna har börjat vakna hos mig verkar det som. 4 st men inga monster, plus ett gäng...3 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2024-04-26, 15:38 -
-
av gaddivarHej!
har tidigare lämnat abborren ifred fram till juni då det för mig brukar bli enklare att hitta...3 Foton-
2024-03-02, 17:47 -
-
Svar till "Kinaskit" - Diskussionstrådav Cosmoz 08Recycler line spooler gjorde det roligare och enklare att spola på lina. Har beställt en adapter för...7 Foton
-
2024-01-27, 13:04 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
|
23 svar
3 790 visningar
1 gilla