Dött forum?? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dött forum??

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Men herregud! Det är ju nu man ska ha tid att sitta framför datorn vid ett forum likt detta. Inte på våren/sommaren/hösten. Jag trodde ni var ute och fiskade de årstiderna och nu satt hemma och vässade lädret. Fel av mig.

Gäddgiganterna på detta forum är ju som skolflickor med kritor i fickan.
    Senast ändrad av poppers man; 2012-02-01, 18:37.

Kommentera

"skolflickor med kritor i fickan"

utveckla gärna vad du menar om du ändå ska försöka vara vitsig

Kommentera

Ursprungligen postat av poppers man Visa inlägg
        Men herregud! Det är ju nu man ska ha tid att sitta framför datorn vid ett forum likt detta. Inte på våren/sommaren/hösten.

Statistiskt funkar det inte så, det toppar alltid på sommaren och jag antar att det beror på att den stora massan fiskar på just sommaren.

Sedan vore jag tacksam om du kunde sluta klanka ner på "gäddgiganterna" på det sätt som du gör. Skriv konstruktivt om du vill ändra något. Om du tycker det diskuteras för lite om något så är du välkommen att dra igång diskussionerna kring ämnena. Här på Fiskesnack.com skall man kunna diskutera både som nybörjare och som expert. På alla nivåer. Ingen skall vara rädd för att fråga.
        C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
        Svar på vanliga frågor hittar ni Här
        Fiskesnacks regler hittar ni Här
        Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Men herregud! Det är ju nu man ska ha tid att sitta framför datorn vid ett forum likt detta. Inte på våren/sommaren/hösten. Jag trodde ni var ute och fiskade de årstiderna och nu satt hemma och vässade lädret. Fel av mig.

Och det grundar du på vad? Hittade inget vettigt i det inlägget....

Kommentera

bädda ned dig i stället om du nu har feber och mår så pissigt...tror alldeles säkert att du är trevligare när du är frisk,ett
            så finstämt instrument som en karl behövs det inte så mycket för att det skall "balla ur" ordentligt...om du nu är karl...
            Never let your memories be greater then your dreams...

I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...

Kommentera

Ursprungligen postat av Bergman Visa inlägg
              Statistiskt funkar det inte så, det toppar alltid på sommaren och jag antar att det beror på att den stora massan fiskar på just sommaren.
              Okej. Bra och veta. Trodde sommarfiske till största del bedrevs av semesterfiskare. Men jag hade visst fel där.

Sedan vore jag tacksam om du kunde sluta klanka ner på "gäddgiganterna" på det sätt som du gör.
              jaha, jag förstår. Men då får du ju skriva ut i regelverket bättre då att jag inte får klanka ner på gäddgiganterna. Borde du då inte ändra reglementet så att folk som hela tiden ska slänga ur sig ganska så aggressiva kommentarer på nån ung kille som just börjat fiska och råkar "hålla" Gäddan på fel sätt slipper få skit för det? Eller för den delen en far som bara vill visa upp sin lycka hans son fick uppleva när hans som drog MILFEN som majoriteten härinne av jerkade killar bara kan drömma om. Jag inkluderad.

Skriv konstruktivt om du vill ändra något. Om du tycker det diskuteras för lite om något så är du välkommen att dra igång diskussionerna kring ämnena. Här på Fiskesnack.com skall man kunna diskutera både som nybörjare och som expert. På alla nivåer. Ingen skall vara rädd för att fråga.
              Jag vill inte ändra nåt, det är ditt forum, inte mitt. Jo, som du ser så har jag i alla fall försökt att få igång massa trådar. Men det är ju mer eller mindre omöjligt om den nu inte handlar om nåt nytt från CWC att få folk att skriva i trådarna. Måhända att mina trådstarter suger, men jag förösker i alla fall.

Du om nån måste ju ha märkt det.

Kommentera

Ursprungligen postat av byggarn Visa inlägg
                bädda ned dig i stället om du nu har feber och mår så pissigt...tror alldeles säkert att du är trevligare när du är frisk,ett
                så finstämt instrument som en karl behövs det inte så mycket för att det skall "balla ur" ordentligt...om du nu är karl...
                Jag har just gått upp ur sängen igen. Jag ska laga mat nu.

Kommentera

Ursprungligen postat av tintin_jkpg Visa inlägg
                  "skolflickor med kritor i fickan"

utveckla gärna vad du menar om du ändå ska försöka vara vitsig
                  Läs mellan raderna. jag trodde personer med ett IQ över 70 kunde det. Kan du inte det så kan jag tyvärr inte hjälpa dig.

Kommentera

Ge dig nu, vart kommer all detta bullshit ifrån? Behöver ju inte klanka ner på folk, du fick ju bra gensvar på din tråd om ytbeten?

Ibland så får man dålig respons det gäller oss alla.

Onödigt att starta skit som detta=/

Vill du bli bannad eller vad är det du vill med denna tråd? Visst har man rätt till en åsikt, men tycker du ska grunda mer om varför du tycker si och så.

Jag håller inte med om Hobbyfiskes åsikter (oftast), men han ger alltid bra skäl till sina åsikter och gör det hela förståeligt så man kan inte annat än förstå hur han tänker och aceptera att han har andra åsikter.

Det du kommer med verkar inte direkt ha någon bra grund alls:S
                    Senast ändrad av Guest; 2012-02-01, 20:59.

Kommentera

Läs mellan raderna. jag trodde personer med ett IQ över 70 kunde det. Kan du inte det så kan jag tyvärr inte hjälpa dig.
                      Uppenbarligen räcker det inte med iq över 70 eftersom jag inte förstår vad du vill få fram.
                      Det har nog inte så mycket med iq att göra som det har med generationer att göra.
                      Kanske har "skolflickor med kritor i fickan" någon positiv innebörd.
                      Att vi som tycker om gäddfiske och vill dela med oss av vad vi lärt oss är både snygga, eleganta och informativa (kritorna skriver vi med på svarta tavlan då)

Osämja och ignorans är inte lika roligt som glädje och delat ansvar.
                      Bergman borde inte behöva ha i reglerna att man ska uppföra sig moget och empatiskt, det borde man göra i vilket fall som helst. Fast är man van vid Flashbacks regler så är man även van vid att kunna driva folk till vansinne hur man vill, så då är det ju inte lätt att förstå hur man uppför sig på ett vanligt vuxet forum.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
                      23 svar
                      3 790 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Peter B
                      av Peter B