Dött forum?? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dött forum??

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av poppers man Visa inlägg
    Jo, men du måste ha i åtanke att många jekfiskande "gäddkungar" på detta forum är som små prinsessor. Skriv för guds skull inte ut att du har klubbat nån Gädda i ditt liv, då hamnar du på svarta listan. Fiska inget annat än Gädda. Då enbart jerk. Fiska för guds skulle aldrig med haspel. Det är omöjligt att landa en 10 plusare ( kommer du upp i 10 så är du odödlig ) med haspel.
    Jo, det var bland annat C&R hetsen jag tänkte på. Är uppenbart att du försöker provocera nu för att få svar. Visst får du svar, men hur många personer som provocerar fram reaktioner krävs det för att forumet skall spåra ut?

Kommentera

Ursprungligen postat av Eastgrove Visa inlägg
      Jo, det var bland annat C&R hetsen jag tänkte på. Är uppenbart att du försöker provocera nu för att få svar. Visst får du svar, men hur många personer som provocerar fram reaktioner krävs det för att forumet skall spåra ut?
      Jag är faktiskt inte alls ute för att provocera. Men jag kan inte förneka att jag själv VÄLDIGT många gånger kan blir provocerad av andra 90 talister på detta forum.

Men jag lägger ner nu. Jag har sagt det jag ville ha sagt. Jag har feber och mår allmänt pissigt. Jag drar till FB och bråkar i stället. Fiskesnack var aldrig meningen från min sida att jag skulle bråka på.

Kommentera

Jag börjar undra om det är MrVanilla/Fiskegubbe som har ett extra nick...

Kommentera

Ursprungligen postat av Cannonball Visa inlägg
          Jag börjar undra om det är MrVanilla/Fiskegubbe som har ett extra nick...
          Du får be modd göra en IP sökning så får du svar på din fråga. Men jag heter Andreas om du är nyfiken.

Kommentera

Jag är faktiskt inte alls ute för att provocera.
            Provocera var kanske ett lite starkt ord, men du spetsar iallafall till dina åsikter för att engagera. Jag är verkligen inte ute efter att tjafsa. Finns tillräckligt med det utan min hjälp.

Kommentera

Du får be modd göra en IP sökning så får du svar på din fråga. Men jag heter Andreas om du är nyfiken.
              Jasså, jag trodde du hette Saddam Palme??

Kommentera

Ursprungligen postat av Eastgrove Visa inlägg
                Provocera var kanske ett lite starkt ord, men du spetsar iallafall till dina åsikter för att engagera. Jag är verkligen inte ute efter att tjafsa. Finns tillräckligt med det utan min hjälp.
                Utan tvekan. Är det inte det ett forum är till för? Och du till viss del verkar ju hålla med mig. Känns i alla fall så. Men jag kan ju ha fel.

Kommentera

Låt tråden dö, detta är bland det meningslösaste jag läst!!! Måste ändå tillägga att om forumet är dött hur kan han då få svar på sina frågor?? borde varit en monolog

Kommentera

Jag kan hålla med TS lite och tror/tycker det beror på att det blir fler blogginlägg istället för att de som bloggar skriver här på FS.
                    Det blir i allafall färre trådar som jag kollar på än jag gjorde tidigare.
                    Det fanns väl mer att läsa här när JanO & Walmann m.f.l. skrev här istället för att mest fylla forumet med blogginlägg.

Trist tycker jag men det är säkert bra för andra.
                    Ola

Kommentera

Het debatt ser jag, det är såklart upp till var och en att avgöra om man anser att forumet är dött eller ej.

Bifogar lite statistik för Januari 2012 som lök på laxen. Vore intressant att se hur de andra sportfiskesiternas statistik ser ut nu när det är lågsäsong. Den djupaste dippen brukar alltid vara vid den här tiden på året.

Click image for larger version

Name:	2012-01-01-2012-01-31_Fiskesnack.com_statistik.JPG
Views:	1
Size:	52,2 KB
ID:	1761842
                      C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                      Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                      Fiskesnacks regler hittar ni Här
                      Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
                      23 svar
                      3 918 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Peter B
                      av Peter B