Ursprungligen postat av poppers man
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Dött forum??
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Eastgrove Visa inläggJo, det var bland annat C&R hetsen jag tänkte på. Är uppenbart att du försöker provocera nu för att få svar. Visst får du svar, men hur många personer som provocerar fram reaktioner krävs det för att forumet skall spåra ut?
Men jag lägger ner nu. Jag har sagt det jag ville ha sagt. Jag har feber och mår allmänt pissigt. Jag drar till FB och bråkar i stället. Fiskesnack var aldrig meningen från min sida att jag skulle bråka på.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Cannonball Visa inläggJag börjar undra om det är MrVanilla/Fiskegubbe som har ett extra nick...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av poppers man Visa inläggJag är faktiskt inte alls ute för att provocera.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av poppers man Visa inläggDu får be modd göra en IP sökning så får du svar på din fråga. Men jag heter Andreas om du är nyfiken.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Eastgrove Visa inläggProvocera var kanske ett lite starkt ord, men du spetsar iallafall till dina åsikter för att engagera. Jag är verkligen inte ute efter att tjafsa. Finns tillräckligt med det utan min hjälp.
Kommentera
-
Jag kan hålla med TS lite och tror/tycker det beror på att det blir fler blogginlägg istället för att de som bloggar skriver här på FS.
Det blir i allafall färre trådar som jag kollar på än jag gjorde tidigare.
Det fanns väl mer att läsa här när JanO & Walmann m.f.l. skrev här istället för att mest fylla forumet med blogginlägg.
Trist tycker jag men det är säkert bra för andra.Ola
Kommentera
-
Het debatt ser jag, det är såklart upp till var och en att avgöra om man anser att forumet är dött eller ej.
Bifogar lite statistik för Januari 2012 som lök på laxen. Vore intressant att se hur de andra sportfiskesiternas statistik ser ut nu när det är lågsäsong. Den djupaste dippen brukar alltid vara vid den här tiden på året.
C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav Robbe511In other news, abborrarna har börjat vakna hos mig verkar det som. 4 st men inga monster, plus ett gäng...3 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2024-04-26, 15:38 -
-
av gaddivarHej!
har tidigare lämnat abborren ifred fram till juni då det för mig brukar bli enklare att hitta...3 Foton-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2024-03-02, 17:47 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
|
23 svar
3 918 visningar
1 gilla
|