Dött forum?? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dött forum??

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av poppers man Visa inlägg
    Man kan ju lika gärna starta en tråd på FB och få mer svar och folk som skriver i trådarna.
    Vad är FB för något?
    Är det ett Fiskeforum man har missat?

Upplys gärna en gammal Man..

Kommentera

Ursprungligen postat av HenkeW Visa inlägg
      Vad är FB för något?
      Är det ett Fiskeforum man har missat?

Upplys gärna en gammal Man..
      Som tidigare folk antytt så menar han nog Flashbackforum, med allt ifrån fiske, samhälle,mat,politik, droger och fetischer...

Ett av de mer extrema forumen, beroende på vad man letar efter. Dom står för yttrandefrihet så man kan diskutera allt möjligt där som i vanliga fall är tabu.

Dock så tycker jag att svaren man får där är lite oseriösa ibland...

Kommentera

Jag måste nog också stämma in med de som tycker att det är ett levande forum.

Kommentera

Ni gör en stor sak av ingenting. Låt tråden dö....
          Fiskesnack är utan tvekan det största fiskeforum på svenska såvitt jag vet.
          Häls /T

Kommentera

Jag tror också att många gör som jag.

Jag loggar in flera gånger om dagen och kollar igenom alla nya inlägg och ser om det finns några intressanta rubriker. Jag läser väldigt mycket, men jag skriver inte så mycket.

Har jag inget att säga som jag känner bidrar till diskussionen så låter jag ofta bli

Jag tar in väldigt mycket av den information som finns här, vilket är underbart, jag är aktiv men skriver nödvändigtvis inte massor inlägg hela tiden.

Jag får ofta panik när man varit borta en helg ibland och det är 1200 nya inlägg att bläddra igenom (man vill ju inte missa något)
            Besök gärna min blogg, Fiskebröder i söder

http://www.fishbrain.com/Carlsson
            http://www.ichtys.se

Kommentera

Oj vad kul det är när man träffar rätt. Sportfiskare kan visst inte med sarkasm.

tintin Flashback må suga när det kommer till sportfiske. Och även om folk inte bidrar speciellt mycket till tråden man startar så får man i alla fall ETT svar. Här finns ju flera trådar om ganska så simpla saker som man tycker NÅN på sveriges största forum borde kunna svara på. För här hänger ju eliten av sveriges jerkande gäddfiskare. Tråden bara dör efter att TS har startat tråden då ingen verkar veta nåt av vad TS frågar om, och det finner jag föga märkligt. På, just det, sveas största fiskeforum.

Men jag ber så mycket om ursäkt om jag trampade nån prinsessa på tårna. Jag får väl skylla på att jag har feber och inte mår så bra just nu.

Kommentera

popperman,, det kan ju inte vara dött här eftersom du har ju bidragit med över 200 inlägg på snart 4 månader

Kommentera

Jag tänker precis som några av de föregående "talarna", att det är många gånger hög nivå så att man själv som nybörjare ödmjukt lyssnar på vad de stora grabbarna har att säga.
                  Läser mycket flitigt inne på fiskesnack men skriver desto mindre.

Tycker att det är bra att det för det mesta är kvalitet istället för kvantitet. Det finns en balans där någonstans. Vissa är lite väl försiktiga med att skriva medan vissa andra gärna ger uttryck för sina åsikter som om det var en objektiv sanning.
                  Men man kan inte få allt i världen så jag tycker fiskesnack är ett bra forum.

Offtopic: Mitt förslag till ett bättre forum är annars att fler borde våga tycka till i många trådar. Det är bara trevligt med fler åsikter så länge det är tydligt med att det är en personlig åsikt. Borde förövrigt många gånger vara tydligare på vilka erfarenheter svaren bygger på.

Sen när man ser vissa negativa svar som du får på den här tråden. Så skräms nog vissa bort från att göra inlägg.

Kommentera

Ursprungligen postat av Eastgrove Visa inlägg
                    Sen när man ser vissa negativa svar som du får på den här tråden. Så skräms nog vissa bort från att göra inlägg.
                    Jo, men du måste ha i åtanke att många jekfiskande "gäddkungar" på detta forum är som små prinsessor. Skriv för guds skull inte ut att du har klubbat nån Gädda i ditt liv, då hamnar du på svarta listan. Fiska inget annat än Gädda. Då enbart jerk. Fiska för guds skulle aldrig med haspel. Det är omöjligt att landa en 10 plusare ( kommer du upp i 10 så är du odödlig ) med haspel.

Hoppas nån förstår vad jag menar. Har feber och känner mig allmängt kinkig och på FB humör.

EDIT: Kan man få tillsägelser här såsom man kan få på FB?? Kan man bli banand och då ska ett äkta trollkonto?

Kommentera

Ursprungligen postat av poppers man Visa inlägg
                      Oj vad kul det är när man träffar rätt. Sportfiskare kan visst inte med sarkasm.

tintin Flashback må suga när det kommer till sportfiske. Och även om folk inte bidrar speciellt mycket till tråden man startar så får man i alla fall ETT svar. Här finns ju flera trådar om ganska så simpla saker som man tycker NÅN på sveriges största forum borde kunna svara på. För här hänger ju eliten av sveriges jerkande gäddfiskare. Tråden bara dör efter att TS har startat tråden då ingen verkar veta nåt av vad TS frågar om, och det finner jag föga märkligt. På, just det, sveas största fiskeforum.

Men jag ber så mycket om ursäkt om jag trampade nån prinsessa på tårna. Jag får väl skylla på att jag har feber och inte mår så bra just nu.
                      Sarkasm? Vad var sarkastiskt i ditt inlägg egentligen? Wikipedia kan nog berätta för dig vad sarkasm är.
                      Angående avsaknad av svar i vissa trådar så kan det ju ha att göra med att de flesta här är vuxna människor och anser att folk ska lära sig sökfunktionen innan de skapar trådar som inte är till nytta.
                      Som den här tråden till exempel...

Väldigt barnsligt också att ta till saker som "trampa prinsessa på tårna" och att försöka skoja bort sin onödiga tråd.
                      Dina inlägg passar sig bättre på Flashback. Vi hade en pajas här för något år sedan vid namn Scanner och honom är det inte många som saknar.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
                      23 svar
                      3 791 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Peter B
                      av Peter B