Asså, jag ska ha haft den nya spolen på när jag köpte rullen, lite över ett år sen jag gjorde det. när jag ringde och beställde lager sa jag att jag ville ja till den nya spolen och då fick jag kulager som ser ut precis som dom som jag hade från början så jag antar att det är den nya spolen
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Kullager på mörrum
Collapse
X
-
två länkar till två sprängskissar, jag har 0701 verren, antar att det är den nya spolen till, om det inte är så så säg gärna till
0700
Explore Abu Garcia’s wide range of high-quality rods, reels, and tackle designed for anglers of all levels. Elevate your fishing experience with innovation and reliability from Abu Garcia. Free Standard Shipping On Orders Over $50.
0701
Det är inte bara på havet som man kan få bottennapp!
Kommentera
-
BeBest: jadu, när jag var inne i fiskeaffären idag så står försäljaren och pratar med en kund, säger att han över huvud taget inte rekomenderar abu's haspelrullar, och om han få in en på garanti så bryr han sig inte om att öppna den utan ger bara ut en ny. Tyckte jag hörde nått om en amerikansk ägare som köper in billig skit från asien så billigt som möjligt utan kvalitet-kontroll och kränger så dyrt som möjligt.
Enligt honom skulle han bara sålt ett tio-tal abu-rullar i år, och abu skulle tydligen ha kommit med den lysande iden att dom ska tvinga på säljarna ett visst antal rullar och spön varje år framöver för att dom ska få fortsätta att vara ÅF.
Jävligt synd att ett fint svenskt varumärke, som varit kända för sin fina kvalitet ska köras i botten bara för att nån sniken jävel ska tjäna sig en hacka.
Bara till att inse att ABU inte är var det varit och antagligen aldrig mer kommer till att bli det hellerDet är inte bara på havet som man kan få bottennapp!
Kommentera
-
Men börjar rullanas kvalitet sjunka till Biltema-nivå lär de snart vara ute ur marknaden. Vilka pengar kan man tjäna på det?
Fiskesnack är så stort att ABU:s PR-avdelning nog har lite koll på vad som händer här. De kan ju inte bara sitta tysta och nicka bifall till förfallet. Gör de det, kan de lika gärna låta sig bli ålmäsk!
Det här är värre än när ABU var i händerna på Incentive på 80-talet och det vill inte säga litet!Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
Fått mina nya SKF lager idag, 400 pix blev det för alla fyra, får hoppas att det är värt det.
Allt funkade fint efter montering, så hörde jag ett missljud när jag snurrade på spolen, VAAA ****** tänkte jag, sen tänkte jag på att jag monterat dit cent-bromsen igen
Återkommer med resultat när jag testat hur det funkar när man kastar också, men det kändes mjukt o fint och dom ska *** inte rosta.
Tänker nog inte fetta av dem, lite dyrt att leka med så dyra kullager, iof ska dom väl klara det utan problem men det känns som jag inte orkar lägga mer energi på lager nu. VILL BARA FISKA!!!Det är inte bara på havet som man kan få bottennapp!
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav Robbe511In other news, abborrarna har börjat vakna hos mig verkar det som. 4 st men inga monster, plus ett gäng...3 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2024-04-26, 15:38 -
-
av gaddivarHej!
har tidigare lämnat abborren ifred fram till juni då det för mig brukar bli enklare att hitta...3 Foton-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2024-03-02, 17:47 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
|
23 svar
3 890 visningar
1 gilla
|