Själv slänger jag tillbaka alla över tre kilo, de smakar så äckligt... tss...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Rekord abborre
Collapse
X
-
Originally posted by BeBest
Om den hyfsat stora men bara hyfsat stora verkligen väger över 3kg undrar ju jag hur mycket tungmetaller det finns i Kottlasjön?
Käkar firrarna järn och skiter kätting eller är de simmande termometrar?
Sjön var stängd för all aktivitet ex bad, hunddricka osv. Den är ruggit förorenad....Att fiska är ju faktiskt riktigt kul!
Kommentera
-
Bergman , att folk naturligtvis har rätt att offentligt ifrågasätta påstådda rekordfiskar och att kritisera fejkade bilder är ju alla överens om. Men att de kritiserade och ifrågasatta inte skulle ha samma möjlighet att försvara sig? ..där hänger jag inte riktigt med....fast iofs de behöver ju bara göra ett inlägg här på forumet? Eller?
Kommentera
-
Jag hade en svettig upplevelse med en 4kilos borre för ett tag sen...
Satt i båten och metade toppknutet på mitt 30:- bambuspö när besten sög i sig krok och flöte... Det blev en kamp på liv och död, efter flera timmar kunde jag efter att ha delat ut karatesparkar landa aborren som då vägde minst 40 kilo!
Oh fy faán vad svettig jag var... när jag vaknade...-Det går aldrig, han é ju stor som en gammelgädda!!!
-Han ska in, och det VET DU!
Kommentera
-
Hemi, jag tar för givet att dom är inne och läser här på sidan då dom skickat in ett bidrag till "mothugget" och jag sa att vi diskuterat på sidan. Får se vad dom svarar på mitt mail ...C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Mest pinsamt att en vuxen "man" orkar hålla på med sånt här.Uppenbarligen har en person som fejkar storleken på en fisk inte fått tillräckligt med beröm och uppskattning av sina föräldrar.Nu påstår jag inte att just denne Johan har fejkat bilden,även om det ser oerhört misstänkt ut.Varför?
Kommentera
-
Mannen är en mytoman. Rökt och utskämd i hela sportfiskesverige redan för ett år sedan. Mitt tips på staff är att tvinga honom att meta snorgärs i mörkaste småland resten av hans liv. Snacka om att vara bortgjord och överbevisad inför mängder av sportfiskare... Pajas är mitt enkla omdömme.-----------
<"))))><
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav Robbe511In other news, abborrarna har börjat vakna hos mig verkar det som. 4 st men inga monster, plus ett gäng...3 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2024-04-26, 15:38 -
-
av gaddivarHej!
har tidigare lämnat abborren ifred fram till juni då det för mig brukar bli enklare att hitta...3 Foton-
2024-03-02, 17:47 -
-
Svar till "Kinaskit" - Diskussionstrådav Cosmoz 08Recycler line spooler gjorde det roligare och enklare att spola på lina. Har beställt en adapter för...7 Foton
-
2024-01-27, 13:04 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
|
23 svar
3 856 visningar
1 gilla