Torbjörn ”Buster” Jensen ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Torbjörn ”Buster” Jensen ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Torbjörn ”Buster” Jensen ?

Tjenare jag undrar vart buster har tagigt vägen, jag har inte sett något av honom på länge ? är de någon som vet vad han gör nu ?

skitfiske

Kan vara för att han heter Odén nu mer om jag inte är helt velig.
    I´m the son of rage and love the Jesus of suburbia //Billy Joe Armstrong

Green day på Ullevål 4/6-10
    Green day på Wembley stadium 19/6-10

Green days American idiot musical på broadway 27/2-11

Kommentera

Tror han jobbar på BIOS. Pratade en del med honom på en butik i våras...

Kommentera

haha de visste ja inte jonatan

Kommentera

Ursprungligen postat av heenke Visa inlägg
          Tjenare jag undrar vart buster har tagigt vägen, jag har inte sett något av honom på länge ? är de någon som vet vad han gör nu ?

skitfiske
          Hej Andreas Henriksson; Storgäddfiskaren Torbjörn "Buster" Jensen bytte efternamn till Odén på grund av att han dagligen fick kramp i högerhanden av allt autografskrivande. Buster flydde från "krokodilerna" i Stockholm och etablerade sig som säljare hos BIOS Best In Outdoor Sports och ser idag till att Malung har kommit på världskartan igen.

Den lilla dalaorten Malung gjordes känd av flug-, haspel- och spinnspötillverkaren och Rapaladistributören ARJON via Arvid Jonsson (in memoriam). Arvid J. anställde på sin tid en riktigt duktig säljare, Mats Olofsson. När Arvid gick bort startade Mats Olofsson 1972 Normark Scandinavia, ett namn som alla sportfiskare i Skandinavien dagligen bär på sina läppar....
          One day spent fishing adds another day to your life!
          Old Firehand
          www.trumman.com - där dina pengar räcker längst!

Kommentera

Ja när vi tog upp båten i helgen så syntes han iaf, även om han är klen och jag måste göra allt det tunga. Heenke numer har ju BIOS I-Fish som är han skapelse.

Kommentera

Ursprungligen postat av Gös Jonas Visa inlägg
              Ja när vi tog upp båten i helgen så syntes han iaf, även om han är klen och jag måste göra allt det tunga. Heenke numer har ju BIOS I-Fish som är han skapelse.
              Sen att han är en kopiöst duktig betesbyggare
              själv gör ju inte saken sämre.
              Hade han chapsbyxorna på sig i helgen också? :-)

MVH Spiggo
              www.gavlefiskredskap.se
              niklas_soderman78@hotmail.com

Kommentera

Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inlägg
                Hej Andreas Henriksson; Storgäddfiskaren Torbjörn "Buster" Jensen bytte efternamn till Odén på grund av att han dagligen fick kramp i högerhanden av allt autografskrivande. Buster flydde från "krokodilerna" i Stockholm och etablerade sig som säljare hos BIOS Best In Outdoor Sports och ser idag till att Malung har kommit på världskartan igen.

Den lilla dalaorten Malung gjordes känd av flug-, haspel- och spinnspötillverkaren och Rapaladistributören ARJON via Arvid Jonsson (in memoriam). Arvid J. anställde på sin tid en riktigt duktig säljare, Mats Olofsson. När Arvid gick bort startade Mats Olofsson 1972 Normark Scandinavia, ett namn som alla sportfiskare i Skandinavien dagligen bär på sina läppar....
                One day spent fishing adds another day to your life!
                Old Firehand
                www.trumman.com - där dina pengar räcker längst!

Trevlig info även om du glömmer det som malung FAKTISKT är världskänt för.
                DVS deras enorma försmak för skinnsaker, förmodligen den enda stället i europa där man kan hitta 10talet nischade skinnbutiker och garverier i en by som inte har mer invånare än vad vattenfall har genier!

Angående frågan vad buster håller hus så har jag hört rykten om att han är ute och extrem fiskar någonstans på okänd ort.
                Buster är nämligen inte bara en extrem betesbyggare utan även en extrem fiskare av rang!
                Dessutom äger han kanske sveriges osmakligaste fiskebrallor och har en repetoar med härliga fiskeutryck som man själv bara kan förstå sent en lördag natt!
                Med buster i båten har man inte tråkigt, det är ngt som är säkert det!
                Http://blogg.dragsosportfishing.se - Team Dragsösportfishing blogg

Kommentera

Smack i backen

Kommentera

Det här kommer sluta som en vandrings skröna.... "Nej jag har inte mött honom själv, men en gång hörde jag min farfar berätta om en stormig dag på havet -en dag han sent glömde" (gammalt förorts ordspråk)

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
                    23 svar
                    3 911 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg Peter B
                    av Peter B