Fiskemässan?? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskemässan??

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av urpo Visa inlägg
    Sundsvall!

Så fantastiskt trevligt med sportfiskemässan i min hemstad! Nu kan jag kombinera mässan med ett trevligt besök av vänner och familj.

Ja just det ja, jag kommer från Sundsvall!

Magiskt bra stad att lägga mässan i, Sveriges geografiska mittpunkt!
    Magiskt??? Vilken stad man än väljer att lägga denna "Lura alla som inte håller koll på priser mässa" Så finns det inget magiskt över någonting. Jag vill bara säga 1 sak till alla som besöker denna mässa, oavsätt geografiskt läge, Känn er lurade......... Som jag har sagt tidigare, spendera era pengar hos er lokala handlare i stället!!!!

Ni blir bara lurade......... Trevligt, ja det vete fan, jag tyckte det mest var trångt dyrt och massa fyllon.......

Kommentera

Ursprungligen postat av Basshunter Visa inlägg
      Magiskt??? Vilken stad man än väljer att lägga denna "Lura alla som inte håller koll på priser mässa" Så finns det inget magiskt över någonting. Jag vill bara säga 1 sak till alla som besöker denna mässa, oavsätt geografiskt läge, Känn er lurade......... Som jag har sagt tidigare, spendera era pengar hos er lokala handlare i stället!!!!

Ni blir bara lurade......... Trevligt, ja det vete fan, jag tyckte det mest var trångt dyrt och massa fyllon.......
      Jo visst finns det något magiskt, nämligen Sundsvall!

Kommentera

Ursprungligen postat av Fiskarn0383 Visa inlägg
        Nordost.

Ja du har säkert rätt. Jag tog bara mitten i nordsydlig rikning och hamnade i de trakterna och Sveg låg mest centralt i östvästlig riktning i det området.
        Ungefär som när jag är ute på sjön.. norr väst ost eller syd :P jaja.. du har så rätt nordost
        // Johan Sjölén

http://johansjolen.blogspot.com/

Kommentera

Ursprungligen postat av Basshunter Visa inlägg

Åker verkligen alla dit bara för att handla årets nyheter? åker själv dit för att träffa likasinnat folk och surra lite skit..
          // Johan Sjölén

http://johansjolen.blogspot.com/

Kommentera

Jag håller med Superdif, det ena borde inte utesluta det andra.
            Hela cirkusåkandet tycker jag dessutom andas en låg ambitionsnivå. Om syftet är att nå ut till så många som möjligt för att tjäna så mycket pengar som möjligt så borde man ju lägga evenemanget där den största kundgruppen finns. Spinner man vidare i samma tankebanor så behöver evenemanget genomföras kontinuerligt (varje eller vart annat år) och utvecklas/förbättras för att dra en större publik.
            Årets mässa i Kista var ju ingen höjdare direkt och ändå rekord ?! Tänk om någon med lite ambitioner hade fått möjlighet att organisera den...

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
            23 svar
            3 980 visningar
            1 gilla
            Senaste inlägg Peter B
            av Peter B