Fiskemässan?? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskemässan??

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ska bli kul att besöka mässan. Har inte varit på nån ren sportfiskemässa den senaste tiden.
    Perfekt att den är nära annars hade jag ej åkt dit.

Kommentera

Ursprungligen postat av Lovvan Visa inlägg
      Som sagt så var det bara min åsikt.Men om man läser på Kista mässans hemsida så går det att läsa följande:
      Tusentals sportfiskare träffas på den årliga kickoffen - Sportfiskemässan! Årets mässa drog rekordpublik när drygt 10 000 fiskeintresserade besökare dök upp på Kistamässan!

M V H
      En glad amatör
      lovvan

Jodå, du har all rätt till din åsikt.
      Men 10 000 låter mycket, men om man jämför, vårmässan i Skellefteå, en lokal liten mässa drog drygt 25 000. Så nog är det en liten mässa, men det ska bli kul att se den.

I dont give a fuck who your father is.... don´t walk on the water while i´m fishing.

Min Blogg
      http://www.fiskesnack.com/forum/blog.php?u=7117
      http://www.sportfishinglovers.se/

Kommentera

Kör mässan i Sundsvall, inga bekymmer för in del... Det kan ja unna dom!
        Mässan i Kista va bra - ja hade gladeligen gått dit igen. Förstår inte att det ena skulle utesluta det andra!?!? Folk i södra sverige åker nog till STH för en mässa, men inte till Sundsvall-tror jag.
        Mässan i Sundsvall skulle ha lika mycket folk oavsett om man körde en mässa i Kista också, med nån veckas mellanrum. Och Kista mässan skulle helt klart överleva om norrlänningarna stannar hemma å går på Sundsvallsmässa. Eller hur?!?!? Fram för FLER mässor!
        Ingen ja känner kommer åka till Sundsvall för att gå på mässa och se/köpa precis det som finns i varenda fiskebutik i stan. Men visst är det kul att gå på mässa!?!
        Men jag har helt klart svårt att förstå det "rullande" konceptet... skapa succe i olika städer för att sen bomma och dra vidare!?!? Hur många kommer gå när dom kommer tillbaks till STH med svansen mellan benen för att turnén gick åt skogen!?!? (HAHAHA -Skogen/Norrland, förlåt....)

Kommentera

ja är nästan sugen å hålla med basshunter
          för alla nyheter har ju vart i butik över två månader då!
          från cwc så vete tusan om det är värt åka upp
          men det kan bli en trevlig resa med polarna å sen va bakis på mässna för man lär ju åka upp på fredagen å kolla det lokala ute livet på samma gång ju !!!
          JERK ÄR ETT DYRT TRÄSK Å FASNA I
          <iframe src="http://www.facebook.com/plugins/likebox.php?href=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fp latform&amp;width=292&amp;colorscheme=light&amp;sh ow_faces=true&amp;stream=true&amp;header=true&amp; height=427" scrolling="no" frameborder="0" style="border:none; overflow:hidden; width:292px; height:427px;" allowTransparency="true"></iframe>

Kommentera

Örebro för helvete! Sveriges demografiska mitpunkt (Sveriges mitt sett ur var folk bor) ligger 5 mil söder om örebro. Då kan ju ingen klaga varken i happaranda, eller halvdanskar längst ner i landet.
            Låter i logiskt i mina öron...

Kommentera

Ursprungligen postat av Mikko Visa inlägg
              Örebro för helvete! Sveriges demografiska mitpunkt (Sveriges mitt sett ur var folk bor) ligger 5 mil söder om örebro. Då kan ju ingen klaga varken i happaranda, eller halvdanskar längst ner i landet.
              Låter i logiskt i mina öron...
              Det lät som en bra idé, kan vara för att jag bor i Örebro
              --AXL, DUFF, SLASH, STEVEN, IZZY-- IN MEMORY OF GUNS N' ROSES!

Kommentera

Vafan, det kan väl vara trevligt att våldgästa Sundsvall en dag eller två!
                Jag hoppas iaf att vi kommer bli ett gäng polare som kan åka på en liten
                minisemester i sportfiskets namn. Toppa det med lite god mat och snacka
                fiske över några kalla på nåt lokalt litet hak sen. varför inte, varför inte?
                Zebaztian ZzZ

Kommentera

Alltid kul att höra när stockholmarna gnäller så fort någonting är utanför Stockholm. Tänk om de ska behöva ta sig någonstans. Tycker det är bra att mässan flyttar på sig, och jag tror att det är en högre procent sportfiskare bland befolkningen i norr än ex stockholm.
                  Däremot tycker jag att 10000 personer på en mässa är riktigt dåligt med tanke på att vi är någonstans mellan 1 till 1,5 miljoner sportfiskare i sverige.
                  Samma sak är det med sportfiskeförbundet, hade fler gått med så skulle vi kunna påverka klart mycket bättre.
                  Men det är väl bättre att köpa en vobbler till!

Kommentera

Sundsvall!

Så fantastiskt trevligt med sportfiskemässan i min hemstad! Nu kan jag kombinera mässan med ett trevligt besök av vänner och familj.

Ja just det ja, jag kommer från Sundsvall!

Magiskt bra stad att lägga mässan i, Sveriges geografiska mittpunkt!

Kommentera

Ursprungligen postat av johan_83_ Visa inlägg
                      Sveriges geografiska mittpunkt ligger fem mil väster om sundsvall..En bra bit nordväst om Sveg
                      Nordost.

Ja du har säkert rätt. Jag tog bara mitten i nordsydlig rikning och hamnade i de trakterna och Sveg låg mest centralt i östvästlig riktning i det området.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
                      23 svar
                      3 980 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Peter B
                      av Peter B