Fiskemässan?? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskemässan??

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Inte för att jag varit på någon tidigare mässa, men det hade vart kul att besöka någon i framtiden. Dock lockar det inte att sitta i en bil i 8 timmar för att åka till Sundsvall och handla "mässpriser" som Basshunter nämner

Kommentera

Klockrent!
      Jag har gångavstånd till Nordichallen, tar typ 15min att gå dit

Jag tycker det är kanon att denna typen av evenemang blir utlokaliserade i landet.
      Skulle allt vara på samma ställe jämnt då kan ju alla flytta till mälardalen, också skippar vi hela norrland och södra sverige...

Hoppas mässan förläggs till typ Jönköping eller likanande nästa gång så även sörlänningar slipper åka +50 mil för en mässa!
      Senast ändrad av HenkeW; 2009-12-07, 17:05.

Kommentera

Ingen kritik eller negativitet om Sundsvall,men lite som du säger varför flytta från Stockholm som ligger mera centralt för typ Malmö,Göteborg eller Kalmar och även för Sundsvall och Piteå.visst kan det kännas att vi Stockholmre skulle vara previligerade men tror ändå att det skulle fungera.
        Det är bara min åsikt efter som det var ett så stort publikrekord på årets mässa i Kista.

M V H
        En glad amatör
        Lovvan

Kommentera

Ursprungligen postat av Ecceback Visa inlägg
          dem som bor ovanför sundsvall att ta sig till stockholm än att ta sig tilll sundsvall.
          OK?
          Stockholmare va.... Flytta runt mässan o låt alla ha möjlighet o besöka den. Klart det blir flest besökare om den ligger i Stockholm då det är det utan tvekan mest tätbefolkade området i Sverige.

Klockrent att flytta runt den så alla får chans att besöka den åtminstonde en gång per 3-4 år.

Kommentera

Mest centralt vore det väl att ha den i Sveg. Det blir ungefär mitt i Sverige.

Håller med om att det är bäst om den flyttar runt så alla kan ta del av den.

Kommentera

Tycker att det är bra att dom flyttar runt den.
              Åker hellre till Sundsvall än till Stockholm även om det är betydligt längre.
              Catch for the moment and Release for the future.[FONT=Impact][/FONT]

Kommentera

Ursprungligen postat av Fiskarn0383 Visa inlägg
                Mest centralt vore det väl att ha den i Sveg. Det blir ungefär mitt i Sverige.

Håller med om att det är bäst om den flyttar runt så alla kan ta del av den.
                Sveriges geografiska mittpunkt ligger fem mil väster om sundsvall..En bra bit nordväst om Sveg
                // Johan Sjölén

http://johansjolen.blogspot.com/

Kommentera

Ursprungligen postat av Lovvan Visa inlägg
                  Ingen kritik eller negativitet om Sundsvall,men lite som du säger varför flytta från Stockholm som ligger mera centralt för typ Malmö,Göteborg eller Kalmar och även för Sundsvall och Piteå.visst kan det kännas att vi Stockholmre skulle vara previligerade men tror ändå att det skulle fungera.
                  Det är bara min åsikt efter som det var ett så stort publikrekord på årets mässa i Kista.

M V H
                  En glad amatör
                  Lovvan

Stort publikrekord, ja du, fakta är att det är en liten liten mässa.

Men personligen så ser jag den helst som en liten resande cirkus, så nu blir det till att åka till Sundsval och titta.
                  I dont give a fuck who your father is.... don´t walk on the water while i´m fishing.

Min Blogg
                  http://www.fiskesnack.com/forum/blog.php?u=7117
                  http://www.sportfishinglovers.se/

Kommentera

Som sagt så var det bara min åsikt.Men om man läser på Kista mässans hemsida så går det att läsa följande:
                    Tusentals sportfiskare träffas på den årliga kickoffen - Sportfiskemässan! Årets mässa drog rekordpublik när drygt 10 000 fiskeintresserade besökare dök upp på Kistamässan!

M V H
                    En glad amatör
                    lovvan

Kommentera

Låt dom anordna sin mässa vart f*n dom vill!! Vad ska man dit att göra??? kan någon ge mig en vettig anledning att, som jag tidigare skrev, betala inträde för att få handla fiskeprylar till ordinarie priser eller till och med dyrare!!!????!!!!

Mitt råd är..... Spara pengarna som det kostar att åka dit och att betala inträde, och spendera dem hos din lokala fiskebutik istället.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
                      23 svar
                      3 980 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Peter B
                      av Peter B