finns det någon bra jerkrulle som är billig borta i USA ? ps. den ska vara lätt att få tag på
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Viktigt jerkrulle
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av letsgofishingtoday Visa inläggDet finns många rullar på den Amerikanska marknaden som funkar för jerkfiske och alla är de billigare än i Sverige. Men du får nog vara lite mer specifik vad du är ute efter. Bra och billigt är ett relativa begrepp, speciellt på ett fiskeforum.Tackohej leverpastej :}
Kommentera
-
Har aldrig fiskat med cardiff rullarna men calcutta ha jag haft innan jag gick över till daiwas multirullar och det var riktigt fina rullar. Något överskattade prismässigt kanske men en riktig slitvarg som aldrig protesterade. Och jag tror inte att cardiffen skiljer sig så mycket mot calcuttan.
Men 400 storlek är väl lite för stor för att använda för normalt jerkfiske. Borde väl räcka med en 300 size?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av letsgofishingtoday Visa inläggHar aldrig fiskat med cardiff rullarna men calcutta ha jag haft innan jag gick över till daiwas multirullar och det var riktigt fina rullar. Något överskattade prismässigt kanske men en riktig slitvarg som aldrig protesterade. Och jag tror inte att cardiffen skiljer sig så mycket mot calcuttan.
Men 400 storlek är väl lite för stor för att använda för normalt jerkfiske. Borde väl räcka med en 300 size?Tackohej leverpastej :}
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jeppe24 Visa inlägghttp://www.tacklewarehouse.com/ verkar inte ha så dyra priser å frakten var heller inte så farlig ,där kan man få en cardiff för ca 650kr
Samtidigt om du inte har bråttom och lägger ned lite tid så kan du säkert hitta en begagnat motsvarande storlek shimano calcutta på ebay till ungefär samma pris. Eller varför inte en daiwa luna rulle? Lite dyrare men också bättre om du frågar mig.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av letsgofishingtoday Visa inläggDet är ett riktigt juste pris!! Har handlat lite prylar då och då från TW och det är en helt okey e-butik.
Samtidigt om du inte har bråttom och lägger ned lite tid så kan du säkert hitta en begagnat motsvarande storlek shimano calcutta på ebay till ungefär samma pris. Eller varför inte en daiwa luna rulle? Lite dyrare men också bättre om du frågar mig.Tackohej leverpastej :}
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jeppe24 Visa inlägghur är dom med betällningar å så TW vad blir frakten ungefär för en rulle ? har en amba tgc 5001c men skulle haft en extra rulle
Här kan du se US postal service olika fraktalternativ:
Sen har jag en känsla av att din ABU rulle snart får backa upp shimanorullen istället när du väl börjat fiska med den.
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav Robbe511In other news, abborrarna har börjat vakna hos mig verkar det som. 4 st men inga monster, plus ett gäng...3 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2024-04-26, 15:38 -
-
av gaddivarHej!
har tidigare lämnat abborren ifred fram till juni då det för mig brukar bli enklare att hitta...3 Foton-
2024-03-02, 17:47 -
-
Svar till "Kinaskit" - Diskussionstrådav Cosmoz 08Recycler line spooler gjorde det roligare och enklare att spola på lina. Har beställt en adapter för...7 Foton
-
2024-01-27, 13:04 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
|
23 svar
3 783 visningar
1 gilla