Kvalite på Jerkbaits??? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kvalite på Jerkbaits???

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Kvalite på Jerkbaits???

Själv tycker jag att kvaliten på vissa märken suger fet...
    Vad tycker ni. Ska man betala 150-300 för beten som färgen låsnar på efter 1 gädda ?

Sharkbite

själv så tycker jag de är trevligt med lite bitmärken på jerksen. men smaken är som baken!

Kommentera

Bitmärken, visst men inte när halva jerken är vit efter 2h fiske....

Kommentera

Bobbo: Vilket bete för 300 kr har du som färgen lossnat till hälften av vid 2 timmars fiske? Provat att reklamera betet?

Fiskar själv mest med handgjorda beten nuförtiden och har inte haft några problem alls... och skulle jag få problem med ett handgjort bete så är jag rätt övertygad om att betessnidaren i fråga rätt omgående lägger ny färg och lack på mitt bete eller rent utav byter ut det rakt av... mot två stycken! Typ...

Bobbo: Har du handlat betet "du vet var" så är du välkommen in och hämta ett nytt...

Skitfiske på dig... vi ses.
        Senast ändrad av mascot; 2009-08-27, 12:50.
        Min blogg

Kommentera

iallaf masstillverkade plastbeten får ju alltid bitmärken, sen hur stora märkena blir osv är ju en annan sak.

Kommentera

Ursprungligen postat av Sharkbite Visa inlägg
            Själv tycker jag att kvaliten på vissa märken suger fet...
            Vad tycker ni. Ska man betala 150-300 för beten som färgen låsnar på efter 1 gädda ?

Sharkbite
            Kunne du inte komme med noen eksempler på merker som suger. Kan jo være at det vil forenkle det å gi deg noen gode svar.
            Nordens råeste rovfiskeblogg :

http://pikewallis.blogspot.com/

Kommentera

Ursprungligen postat av mascot Visa inlägg
              Bobbo: Vilket bete för 300 kr har du som färgen lossnat till hälften av vid 2 timmars fiske? Provat att reklamera betet?

Fiskar själv mest med handgjorda beten nuförtiden och har inte haft några problem alls... och skulle jag få problem med ett handgjort bete så är jag rätt övertygad om att betessnidaren i fråga rätt omgående lägger ny färg och lack på mitt bete eller rent utav byter ut det rakt av... mot två stycken! Typ...

Bobbo: Har du handlat betet "du vet var" så är du välkommen in och hämta ett nytt...

Skitfiske på dig... vi ses.
              Det brukar ju aldrig vara ngt problem att byta då inte... Köpte en Flipper på Lundgrens som färgen bara rasade av efter ett par gäddor. Var bara att maila en bild och dagen efter låg en ny i lådan. Sån service tackar man för! Lundgrens

Visst, på massproducerat brukar inte färgen kanska hålla lika länge, men de ligger också betydligt lägre i pris...

Kommentera

Jag tycket det är så jävla tråkigt att beten som åndå ligger på 100-200 ska vara sabb efter några turer...
                O att man för det mesta finner sig i det.. Piggen som e dyr blir snabbt sabb... ska börja lacka mina innan dom får följa med ut.. I o för sig är säker dom nya piggarna bättre (plast ? ) någon som vet.?

Sharkbite

Kommentera

de enda beten jag haft några problem med färg som ossnar så är det freestyler i fire tiger färgen samt undertaker som färgn bara rasar av på.Buster blir ju oxå en del skador på när man får fisk mn har inte varit så farligt

Kommentera

Ursprungligen postat av Sharkbite Visa inlägg
                    Jag tycket det är så jävla tråkigt att beten som åndå ligger på 100-200 ska vara sabb efter några turer...
                    O att man för det mesta finner sig i det.. Piggen som e dyr blir snabbt sabb... ska börja lacka mina innan dom får följa med ut.. I o för sig är säker dom nya piggarna bättre (plast ? ) någon som vet.?

Sharkbite
                    Er det bare pigen du sliter med eller er det andra merken. Er jo viktig å få frem dette da andre kanskje bør holde seg unna de merkene du sliter med.
                    Nordens råeste rovfiskeblogg :

http://pikewallis.blogspot.com/

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
                    23 svar
                    3 846 visningar
                    1 gilla