Hej!
Jag har kollat runt lite och det är minst sagt en djungel
Jag kommer att fiska både från båt och en del från strand och har tänkt byta ut mitt nuvarande set som är ett billigt från Fladen som jag tycker krånglar en del (kan ju vara pga den som håller i spöt också!).
Vill fortfarande inte lägga för mycket pengar...
Hittade detta set som verkar passa rätt bra (vill gärna hamna under 1000:-).
Det är 8 fot och klarar drag upp till 35g vilket känns vettigt om man ska fiska aborre/gädda/gös i insjöar och i mälaren. Eller? (är som sagt total noob)
Kan det vara något?
Vad jag förstår är det ingen lina med i det setet. Vad ska man ha då? Om jag nu bestämmer mig för att köpa från fiskebutiken.nu så får det ju gärna vara något som finns där.
Annars har jag nära till Wallins fiske i Bålsta...
mvh
Robert
Jag har kollat runt lite och det är minst sagt en djungel
Jag kommer att fiska både från båt och en del från strand och har tänkt byta ut mitt nuvarande set som är ett billigt från Fladen som jag tycker krånglar en del (kan ju vara pga den som håller i spöt också!).
Vill fortfarande inte lägga för mycket pengar...
Hittade detta set som verkar passa rätt bra (vill gärna hamna under 1000:-).
Det är 8 fot och klarar drag upp till 35g vilket känns vettigt om man ska fiska aborre/gädda/gös i insjöar och i mälaren. Eller? (är som sagt total noob)
Kan det vara något?
Vad jag förstår är det ingen lina med i det setet. Vad ska man ha då? Om jag nu bestämmer mig för att köpa från fiskebutiken.nu så får det ju gärna vara något som finns där.
Annars har jag nära till Wallins fiske i Bålsta...
mvh
Robert
Kommentera