Känns som att det finns värre saker att reagera/överreagera på.... Även om namnet är otroligt fjantigt!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Namn på beten!!! (kontroversiell benämning på salmofärg? /mod)
Collapse
X
-
Helvete
Efter att ha läst igenom alla inlägg kan jag konstatera att Många här inte verkar läsa det fiskemannen skriver, Ni pekar mycket kritik o gör påhopp från alla håll det bara e möjligt. Verkar som om att bara för att han inte skriver som en påläst super filosof så är han en omogen jävla tonåring, jag känner mer att han lägger fram fakta än att dra till med ett par "avancerade" ord ur det svenska språket.
Jag kan själv säga som såhär,
-Namnet på betet är olämpligt, tror inte att det egentligen retar många egentligen.
-Många av de här på forumet som blir retade verkar inte ha alla pollar i stallet om man säger så, vissa pratar som om ni vore feminister eller ja rent ut sagt BÖGAR och jag skojjan fan inte heller sen va ni tycker om detta ger jag fan i rent ut sagt, ska dock klargöra att detta gäller INTE ALLA som blir upprörda eller reagerar starkt mot betets namn.
-många som överreagerar.
-Många misstolkningar eller bara extrema försök till vinklingar utav fiskemannens inlägg.
Eftersom jag själv är 18 år vet jag precis som fiskemannen hur det är i skolan och om ordet f*tta och dess användning.
Jag kan säga utav ren erfarenhet att, Vuxna män, oftast runt 30-50 använder sig ibland av ordet k*k eller k*ken, visserligen inte i samband med en kvinnas närvaro. De använder aldrig ordet f*tta.
Ordet f*tta är ett ord som har blivit accepterat av denna generationens ungdomar, oss alltså. Jag använder det själv, inte ofta men det händer om man blir riktigt förbannad, Jag använder det i princip aldrig när en kvinna är närvarande, det har hänt ett fåtal gånger men vid dessa tillfällen har inte kvinnorna reagerat överhuvudtaget. Jag hör relativt ofta kvinnor som skäller på varandra me ordet f*tta, dock är dem polare och i min egen ålder.
-Ord som hora, luder etc används INTE bland mina kompisar eller andra ungdomar jag vistas kring.
-En diskussion som denna hör inte hemma på ett forum, då händer precis detta, alla spelar pålästa och vinklar+misstolkar andras tankar/åsikter
Senast ändrad av Pike-Buster; 2009-05-26, 18:55.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Mobis Visa inläggVad är det för fel på "Ung Katt"?
Det blir vad man gör det till... SNUSKHUMMRAR!
är det då fel av wolfcreek att kalla hans bete big bad wolf? varg, kat samma skit XD
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav Robbe511In other news, abborrarna har börjat vakna hos mig verkar det som. 4 st men inga monster, plus ett gäng...3 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2024-04-26, 15:38 -
-
av gaddivarHej!
har tidigare lämnat abborren ifred fram till juni då det för mig brukar bli enklare att hitta...3 Foton-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2024-03-02, 17:47 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
|
23 svar
3 914 visningar
1 gilla
|