Köpa nytt nu eller vänta till Sportfiskemässan??? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Köpa nytt nu eller vänta till Sportfiskemässan???

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Köpa nytt nu eller vänta till Sportfiskemässan???

Vad tycks, ska man köpa nytt jerkset nu när vissa affärer rear ut eller ska man vänta till sportfiskemässan? Hoppas ju på bra rabatter på mässan, fast det kanske inte är så?

Funderar på följande, 1699:-, Buster Stiff Jerkbaitspö + Ambassadeur 5601 Tournament Grade + lina + 1 bete. Slå till eller vänta?

Behöver du grejerna innan mässan så köp nu.

Kommentera

Jag tycker definitivt att man bör köpa nu om man hittar billiga prylar men det är väl lite sent för många reor väl?

Dessutom är väl det setet du nämner ABs normalpris för dom grejerna? Rätta mig gärna om jag har fel här men jag tror det iaf, de gillar att skriva "extrapris". Ur den synvinkeln så kan du ju vänta till efter mässan och se om du gör bättre affärer där, fråga AB för att vara på den säkra sidan.
      Är det blåål eller vralåk?

Kommentera

Tror inte dom har "Tournament Grade"-rullen, den var slut redan när jag beställde mitt Buster Stiff-set i somras, det lät inte som om dom skulle få in den igen? Jag fick en 5501 C3 istället och har varit jättenöjd med den. Be om du kan få Cortland-linan, jag tycker den är kanon.
        Lycka till med Jerkandet!
        /Knuddedudde

Kommentera

Jag fick ett strike pro spö med abu record 61 + strike wire allt nytt för det priset. Kolla tradera och köp separat skulle jag göra.
          sigpic
          http://jerkskadad.blogspot.com

Kommentera

Ursprungligen postat av fiskpinne Visa inlägg
            Vad tycks, ska man köpa nytt jerkset nu när vissa affärer rear ut eller ska man vänta till sportfiskemässan? Hoppas ju på bra rabatter på mässan, fast det kanske inte är så?

Funderar på följande, 1699:-, Buster Stiff Jerkbaitspö + Ambassadeur 5601 Tournament Grade + lina + 1 bete. Slå till eller vänta?
            Hej Kasper; Jag tycker du ska besöka din sportfiskebutik nu. Butiken har bättre tid med dig nu än till våren. Priset är det rätta idag! I maj kanske du får betala några hundra mer och just det spö du vill ha är kanske slut.
            Nothing is for ever!
            Old Firehand
            www.trumman.com - där dina pengar räcker längst!

Kommentera

Min direkta fråga är väl egentligen: "hur pass bra priser man kan vänta sig på sportfiskemässan?". Kanske svårt att svara på. Men flera av de handlare jag kollat in på nätet kommer ju vara på plats på mässan.

Jag bara antar att de kommer köra ganska ordentliga rabatter där för att konkurera med varandra. Varför ställa ut på mässan och betala dyrt för platsen och sedan köra standardpriser? Som besökare är det ju lätt att gå runt och jämföra priser...

Kommentera

va jag hört så är det mest gamla produkter som säljs billigt , dem nya kanske det är 10-20 % på . och det kan man få i vilken affär som helst . så räkna inte med kraftiga prissänkningar.

Kommentera

vänta till mässan och handla då ett bättre jerkbait spö en Buster stiff
                  Titta gärna in på min fiskeblogg
                  www.teamvallius.blogspot.se

Mvh Max Vallius

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
                  23 svar
                  3 786 visningar