Ursprungligen postat av Hasse-Halvljus
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Monarch-Dok
Collapse
X
-
Har du fått någon fisk på dina beten än?..... dax för en ronneby tur snart ???
-
jarå, jag hann med o testa dom ett par gånger o har fått ett par gäddor. fick nån 4-kilos på Hechtkiller. kul som fan på lätt utrustning. har inte så många av betena kvar efter ett inbrott. får nog snika till mej ett par till
ja det e ju nära o bra till ronneby så där är jag ju titt som tätt
lovar att säga till om jag ska ner nåt!
får ni nåt där nere nu. lite sugen på kalmar. guidar du?
Ursprungligen postat av Rixman Visa inläggHar du fått någon fisk på dina beten än?..... dax för en ronneby tur snart ???-=One Of The Best Yet=-
________
________
Kommentera
-
guidar aldrig tar bara med mig trevliga fiskare......på trevligt fiske så det är bara att höra av sig....Ursprungligen postat av Hasse-Halvljus Visa inläggjarå, jag hann med o testa dom ett par gånger o har fått ett par gäddor. fick nån 4-kilos på Hechtkiller. kul som fan på lätt utrustning. har inte så många av betena kvar efter ett inbrott. får nog snika till mej ett par till
ja det e ju nära o bra till ronneby så där är jag ju titt som tätt
lovar att säga till om jag ska ner nåt!
får ni nåt där nere nu. lite sugen på kalmar. guidar du?
Kommentera
-
Rättelse
Hej !
Jag vill bara klargöra vad som gäller med beten från Monarch-Dok Fishing Lures, allt annat kan ni glömma.
Det kommer under 2009 att säljas beten i butikerna. Jag har blivit lovad en leverans på ex antal tusen beten och kommer att kontakta olika butiker för att kunna leverera dessa lagom till vårfisket. Det är då främst jerkar som det handlar om till en början.
Några personer har frågat mig om man kan beställa egna färger och svaret på den frågan är Ja.
Jag kommer inte att kommentera detta ytterligare i detta forum och eventuella frågor hänvisas till PM eller till mig personligen.
Skitfiske på er alla och en trevlig jul.
Chris
PS Denna info är helt ny och inget som var aktuellt när några medlemmar i teamet kommenterade inläggen på denna tråd DSSenast ändrad av Chris; 2008-12-07, 21:00.
Kommentera
-
Så om jag tar med nån trevlig så får vi följa med o fiska alltså?Ursprungligen postat av Rixman Visa inläggguidar aldrig tar bara med mig trevliga fiskare......på trevligt fiske så det är bara att höra av sig....
Vi har faktiskt pratat lite om det. Jag återkommer om det blir aktuellt.
-=One Of The Best Yet=-
________
________
Kommentera
-
Det är bara till att komma så ska vi se vad vi kan lösa för dig!!!Ursprungligen postat av Hasse-Halvljus Visa inläggSå om jag tar med nån trevlig så får vi följa med o fiska alltså?
Vi har faktiskt pratat lite om det. Jag återkommer om det blir aktuellt.
God Jul
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Rixman Visa inläggDet är bara till att komma så ska vi se vad vi kan lösa för dig!!!
God Jul
Ja, nu lär det nog inte bli innan nyår. Men en vecka utan dottern i januari kanske kan resultera i ett par dagars fiske.
God Jul-=One Of The Best Yet=-
________
________
Kommentera
Foton
Collapse
-
av FlexHar fastnat för det här fisket som är riktigt roligt och vilka fajter det blir när något större går...8 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2025-08-31, 12:17 -
-
av TylerdurdennHar nyss köpt en stuga utanför Flen i närheten av sjön ”Valdemaren” och är sugen på att...1 Foto
-
2025-07-02, 10:52 -
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav NappenBottHar haft bra fiske med freerig, tog denna kluns häromdan i en Stockholmssjö på en freeriggad Keitech...1 Foto
-
2025-04-23, 19:56 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Bolin, 2008-02-20, 21:08
|
3 svar
2 868 visningar