BromanOdell väskan - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

BromanOdell väskan

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av frazzeribba Visa inlägg
    BFT : kollat länge efter en bra väska, klämt å känt på många men klurigt när man vill ha boxarna stående och inte staplade. En kompis har den så jag vet att det blir kanon

engqvist: om jag inte minns helt galet så ska luciusväskan kosta 1200-1300, fattade det oxå som att den inte släppts till försäljning ännu men det är jag inte 100% på.....
    Misstänkte att den skulle vara ganska dyr. Verkar som lf väska är ett bättre köp enligt beskrivningen ska den inte falla ihop som lucius väskan gör.... Och halva priset.. Någon som kan säga något om kvaliten på lf väska? Håller den eller är den som zalt väskan som många haft problem med...

Kommentera

Väskan kommer att ligga på 1199:- och den har inte släppts ännu, kommer om någon månad eller så!
      personligen tycker jag den är helt grym och 1200:- är ju inte mkt pengar för en sådan väska där 7 planoboxar ingår!

MVH Johan
      TEAM FILC HUNTERS

Kommentera

Går att zooma in bilden på väskan.
        Dont u ever argue with an idiot cause he/she will only drag u down to his/hers level and beat u with experience

Kommentera

Jag säger det igen, kolla in Lundgrens väska. Den är förstärkt i sidorna så man kan plocka ur lådorna utanb att den faller ihop. Massa praktiska fack och man får i massor...

http://shop.lundgrensfiske.com/produ...=8956&sub=1654

Detta får jag plats med i tre av lådorna:

/Oscar
          Bifogade filer

2010 är det fluga som gäller

Kommentera

ser ut som en kanonväska.
            bra pris oxå, hade den varit "toppmatad" hade jag avbeställt värtanväskan direkt...
            Dont u ever argue with an idiot cause he/she will only drag u down to his/hers level and beat u with experience

Kommentera

Ursprungligen postat av hagenblad_ Visa inlägg
              Väskan kommer att ligga på 1199:- och den har inte släppts ännu, kommer om någon månad eller så!
              personligen tycker jag den är helt grym och 1200:- är ju inte mkt pengar för en sådan väska där 7 planoboxar ingår!

MVH Johan
              Det är inte priset som stör mig. Utan att den inte är förstärkt så att man kan ta ut lådorna utan allt rasar. Var helt inne på broman väskan först innan jag läste det. Trodde det var en självklarhet att man förstärker en väska i den storleken. Men jag ska kolla på väskan innan jag bestämmer mig.

Kommentera

Tycker broman väskan ser mycket trevlig ut.

Själv kör jag den här:

Jag är grymt nöjd med den. Det finns vissa fördelar med att ha ett huvudkontor 10 minuter från en Bass Pro

Kommentera

Jag fick ett svar från BromanOdell som jag postade i den här tråden.

http://www.fiskesnack.com/forum/showthread.php?t=35443

Kommentera

Snackade med BROMANoDELL säljaren på mässan som berättade lite om väskan. Den dom hade på plats var bara ett exempel för att visa hur den kommer att se ut.

När dom sedan kommer ut till butik kommer den att vara förstärk i sidorna och inte säcka ihop när man plockar ut boxarna.

Vi snackade länge om denna väska och jag kan bara säga att jag kommer köpa en när den kommer..

Kommentera

Ursprungligen postat av Hilton Visa inlägg
                      Snackade med BROMANoDELL säljaren på mässan som berättade lite om väskan. Den dom hade på plats var bara ett exempel för att visa hur den kommer att se ut.

När dom sedan kommer ut till butik kommer den att vara förstärk i sidorna och inte säcka ihop när man plockar ut boxarna.

Vi snackade länge om denna väska och jag kan bara säga att jag kommer köpa en när den kommer..
                      Samma här, och det bästa är att den går att bära som ryggsäck STORT + ! Jag hatar att ströva efter älven med bagen i handen .
                      Så jag står i kö !
                      Åhh ja, Åhh ja det går allt an att ta för sig två gånger !

Wallins Fiske Team Stugun

Stuguns Pike Fishing Center

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
                      23 svar
                      3 846 visningar
                      1 gilla