Classic Inshore. Vilket skämt!!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Classic Inshore. Vilket skämt!!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Classic Inshore. Vilket skämt!!!

Fick idag lämna in min andra rulle.
    Den första värmeskar efter ca 4timmars fiske, fick en ny från ABU som dom lovade skulle hålla..
    Fisketävling i lördags, känner ett glapp i spolen vid jerk. Provade att hålla fast veven och dra i linan fram och tillbaks får ett spel i spolen på mer än 6mm.
    Skitkul!!!!!
    Gick idag in med rullen och då säger dom att dom precis fått in en rulle till med precis samma problem. Hans andra rulle åxå..
    Är det fler som har samma problem???
    Snart blir det en Daiwa Luna 253 istället då jag börjar tröttna på ABU´s skitrullar som inte håller vad dom lovar...... ABU
    Fånga & Fota & Släpp i.........

Ursprungligen postat av Krif Visa inlägg
    Fick idag lämna in min andra rulle.
    Den första värmeskar efter ca 4timmars fiske, fick en ny från ABU som dom lovade skulle hålla..
    Fisketävling i lördags, känner ett glapp i spolen vid jerk. Provade att hålla fast veven och dra i linan fram och tillbaks får ett spel i spolen på mer än 6mm.
    Skitkul!!!!!
    Gick idag in med rullen och då säger dom att dom precis fått in en rulle till med precis samma problem. Hans andra rulle åxå..
    Är det fler som har samma problem???
    Snart blir det en Daiwa Luna 253 istället då jag börjar tröttna på ABU´s skitrullar som inte håller vad dom lovar...... ABU
    Du får hålla dig uppdaterad. De har haft problem med Inshore Classic. De ska skickas tillbaka och servas. Sen får du en rulle som är som den skulle varit från början

Kommentera

Fan va tråkigt,,, jag avbeställde ju som tur va,,, det vart ju luna istället. helnöjd.

Kommentera

Ursprungligen postat av Sg Visa inlägg
        Du får hålla dig uppdaterad. De har haft problem med Inshore Classic. De ska skickas tillbaka och servas. Sen får du en rulle som är som den skulle varit från början
        Uppdaterad med bekymmer är ju inte precis vad man har lust med när man köper en rulle som är utvecklad för jerk och inte håller!!!!!

Ja det var ju det jag gjorde med den första rullen.(ca 2veckor sedan).. men jag fick en ny direkt som dom lovade att allt skulla vara OK med...

Första felet var ju att den värmeskar mellan spolaxlen och pinjongdrevet..
        Eller är det några mer bekymmer som du vet om???
        Senast ändrad av Krif; 2008-03-31, 14:41.

Kommentera

Jag har haft problem med min också. Skickade in den till abu och fick tillbaka den efter någon dag. Dom hade bytt ut vissa delar i rullen. Har än så länge bara kanske fiskat 4-5timmar med den. Hoppas verkligen att den håller för jag tycker rullen är skön i sig.

Kommentera

Ursprungligen postat av Krif Visa inlägg
            Ja det var ju det jag gjorde med den första rullen.(ca 2veckor sedan).. men jag fick en ny direkt som dom lovade att allt skulla vara OK med...

Första felet var ju att den värmeskar mellan spolaxlen och pinjongdrevet..
            Eller är det några mer bekymmer som du vet om???
            Jasså det var en "fixad" rulle som gick sönder? Antog att det var en utav de som hade fel

Kommentera

Ursprungligen postat av Jujje Visa inlägg
              Jag har haft problem med min också. Skickade in den till abu och fick tillbaka den efter någon dag. Dom hade bytt ut vissa delar i rullen. Har än så länge bara kanske fiskat 4-5timmar med den. Hoppas verkligen att den håller för jag tycker rullen är skön i sig.
              Jo. Men nu har jag fått en ny rulle redan och den skulle hålla sa dom. så detta är den nya rullen som är sönder och med ett annat fel!!!!

Kommentera

Ursprungligen postat av Sg Visa inlägg
                Jasså det var en "fixad" rulle som gick sönder? Antog att det var en utav de som hade fel
                Jovisst det var en "fixad" rulle. Så nu är det ett annat bekymmer!!!!

Kommentera

kräv pengarna tebax,, du ska väl inte behöva stå o hänga i fiskeaffären när alla andra är ute o fiskar.

Kommentera

Svenska folket= Abu produkt utvecklare!!!

Tyckar man känna igen detta. Någon som kommer ihåg Mörrum, Suverän,Eon, PGS, skämtet til trimsats osv.........

Varenda gång de kommer med någon ny rulle som ska vara det bästa/starkaste/finaste som någonsin funnits äta vi upp det.

De satsar mer på mördande reklam än produkterna och vi svälja allt de erbjuda.

Principen verkar vara att om mindre än 50% komma tillbaks som reklamationer så går det ändå med vinst.

Fler än mig som är tröt på detta tankesätt?

Kör med classiska 5000/6000 trimmade till max av UT.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
                    23 svar
                    3 864 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg Peter B
                    av Peter B