spinnspö 10 fot+ - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

spinnspö 10 fot+

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jag vet ett bra som ligger runt 5-7000kr hehe

Kommentera

Det blev ett Berkley Phazer II 12-32 gr till det löjligt låga priset på 599 pengar.
      Har testat det under en hel helg och kan inte hitta något negativt att säga om det,så kontentan blir att ett bra spö behöver inte kosta skjortan!

Kommentera

Ursprungligen postat av driftern Visa inlägg
        Det blev ett Berkley Phazer II 12-32 gr till det löjligt låga priset på 599 pengar.
        Har testat det under en hel helg och kan inte hitta något negativt att säga om det,så kontentan blir att ett bra spö behöver inte kosta skjortan!
        Hur är aktionen på det spöet??

Jag söker nämligen själv efter ett lite längre spö än mitt nuvarande 8" 10-30g, skulle gärna se ett 10-11" 10-40g eller liknande.
        Har ett gammal Fiske-team Sweden 9" 10-45g som e ganska ok, dock väldigt tungt.

Funderar antingen på ett Phazer II eller Lightning rod, vilket bör man satsa på??
        Mvh Mattias o skitfiske på er alla!!!

Kommentera

Hej jag har ett ABU Premier Conolon 10´ 8-30 g till salu. spöet är mycket lite användt. hör av dig om du är intresserad.
          Fk Rutilus

Kommentera

Aktionen på phazern är mjuuuuuk,lightningspöna sägs vara lite styvare men det är bara vad jag hört.Personligen är jag mer än nöjd med phazern då dess mjuka stuk passar mig som handsken,och det oslagbara priset såklart.

Kommentera

Låter väl sådär, är det en mjuk helaktion eller känns det bara sladdrigt??
              Gillar spön med aktion åt det lite snabare hållet.
              Mvh Mattias o skitfiske på er alla!!!

Kommentera

Lightning, Phazer, Series one. Conolon Tournament...

Var inne på Hi-Sport i Kungens Kurva och köpte ett berkley series one 9(800kr) 15-40gram spin. såg även conolon classic för 300+ ngt och berkley phazer för 324 och lightning (kollade inte pris) Abu Tournament 9fot upp till 25gram för 500kr sen hade de även några shimano spön som jag inte tittade så mkt på. blev ett berkley cherrywood åt lillebrorsan ett 7fot för 250kr... tyckte priserna va riktigt bra... eller?

övrigt så va killarna som stod bakom kassen jäkligt trevliga och fiskeintresserade. va väl kanske inte några fanatiker men sköna och hade hyffsad koll på mkt. såg även 1 Ultegra rulle ifrån shimano på 1500kr. tror den ligger på lite över 2000 i vanliga fall, dock ingen som finns på europeiska marknaden men den har SR och A-Rb verkade skön(hittade lite info om den på nätet) ngn som vet ngt mer om den?

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
                23 svar
                3 911 visningar
                1 gilla
                Senaste inlägg Peter B
                av Peter B