@Rudan: Jepp, nu börjar det likna något! Antar att lådorna inte ingår! Du råkar inte ha en bild på hur du har organiserat upp det? Grön ja Hehe, ibland får man kompromissa! Den var lite svår att hitta på nätet
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Jerkbait Förvaring!
Collapse
X
-
Jag vet inte om pro logics monsterbag är för stor, men annars är den bra. Fast den kan bli lite tung fullastad. Eftersom du inte ville ha den i camo så kan du ju köpa den mörkgröna. Den är lite mer "neutral" på ett tåg till exempel. Men det beror ju på hur mycket du vill ha med dig. Ska du tex ha avkrokningsmatta med dig? Lycka till iallafallGoogle wont search for Chuck Norris, because google knows you don`t find Chuck Norris. He finds you
Kommentera
-
Nej ingen avkrokninsmatta brukar sköta det stående eller på ett vanligt liggunderlag. Det är bara till beten, verktyg, lina, sjökort mm. Det viktiga är egentligen att den har potential att frakta riktigt mycket beten! Visst man fiskar ju oftast inte med alla men lämnar man något hemma kan man ge sig f_n på att det är de man vill fiska med!
Kollade monster bagen, den verkar najs, den enda jag kollat på och undrat om den inte är för stor hehe!
Ingen som har en länk till fish logic väskan? (värtan cup) kan verkligen inte hitta den!Där alla tänker lika tänker ingen särskilt mycket!
Kommentera
-
Sök efter värtan pike på forumet så får du fram bilder på värtan väskan + en del andra tips.
Kommentera
-
www.fiskekompaniet.se --> Väskor/Ryggsäckar --> Prologic --> där finns både camo och grön. Den gröna är dessutom en hundring billigare. bara 600 spänn för en kvalitèts väska Lycka till med köpet vilken det än blirGoogle wont search for Chuck Norris, because google knows you don`t find Chuck Norris. He finds you
Kommentera
-
Här är den gröna, mycket plats och inget att ha på ryggen. Men i båten är den bra, allt får plats=)Mattias
www.sportfiskare.nu
Kommentera
-
Hej!
Kolla på Daiwa Infinity väskan. Lika stor som prologics monsterbag men rymmer mer!! Den har en dragkedja undertill som man kan dra upp och då blir den ca 13 cm djupare. Stora fack på sidorna och ett ovanpå, 2 st nätfiskor innuti + 2 st fodral som du kan fästa inuti på kardborren.
Grön färg.
Länk: http://www.buyit.se/fiskekompaniet/v...16120&veckans=
//Micke
Kommentera
-
LordPike
Ursprungligen postat av richtermo Visa inläggOm du ändå kan tänka dig lösa lådor så kan jag tipsa om bra BILLIG variant.
Kalaslåda för 65:- på clas ohlsson--->
----------------------------------------------
En större lösning, jag har inte sett den i verkligheten men den ser ut att rymma minst 40 jerkar ---->
Mvh // Anders
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav Robbe511In other news, abborrarna har börjat vakna hos mig verkar det som. 4 st men inga monster, plus ett gäng...3 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2024-04-26, 15:38 -
-
av gaddivarHej!
har tidigare lämnat abborren ifred fram till juni då det för mig brukar bli enklare att hitta...3 Foton-
2024-03-02, 17:47 -
-
Svar till "Kinaskit" - Diskussionstrådav Cosmoz 08Recycler line spooler gjorde det roligare och enklare att spola på lina. Har beställt en adapter för...7 Foton
-
2024-01-27, 13:04 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
|
23 svar
3 786 visningar
1 gilla