Figrig - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Figrig

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Uberola Visa inlägg
    Har sakt det innan och säger det igen, figrig är kanon så länge man till större del fiskar med beten under 150g. Ska man till stor del fiska med regält tunga beten är st croix att föredra.
    = man köper ett av varje
    G.Loomis - Fear No Fish

Kommentera

Kg, har sagt det forr ocksa. Lamiglas, db, St croix, figrigs alla ar bra. Tror inte du kan ga fel med ngt. Du som har 100 olika spon ska val inte gnalla pa att ngt nytt galler

Kommentera

Ursprungligen postat av Jenk Visa inlägg
        Kg, har sagt det forr ocksa. Lamiglas, db, St croix, figrigs alla ar bra. Tror inte du kan ga fel med ngt. Du som har 100 olika spon ska val inte gnalla pa att ngt nytt galler
        Jag vet inte om jag gnällt. Är mest road om hur drevet går...

Kommentera

KG, Figrig och St Croix ar hojdarspon. Koper du ett st croix premier for 1000-1500 far du ett spo som ar gjort i vastvarlden. Japp de har 180 anstallda uppe i Wisconsin. Det far du knappast med ngt annat spomarke. Det ar lite ballt.

Kommentera

KG, Figrig och St Croix ar hojdarspon. Koper du ett st croix premier for 1000-1500 far du ett spo som ar gjort i vastvarlden. Japp de har 180 anstallda uppe i Wisconsin. Det far du knappast med ngt annat spomarke. Det ar lite ballt.
            Betyder det att FigRig är Asienspön?

Kommentera

Klingorna ar gjorda i Asien, spon ihoplockade i USA, Jag skulle saga ja. Det har man alltid sagt om St Corix ocksa pa stallen som vet i Sthlm. Nu ar det sa att nastan alla St Croix klingor gors i Wisconsin. JAg fraga just St Croix chef den fragan och blev inbjuden till fabriken for att titta. Jag behovde inte syna. Alla St Croix fran Premier och uppat gors helt och hellt i USA. Sadan vete fan vad det betyder. Din Explorer har nog en hel del Asien i sig. Jag gillar figrig som fan men manga har ju sagat dem utan att ngnsin fiskat med ett. Trist men sa ar det.

Kommentera

Klingorna ar gjorda i Asien, spon ihoplockade i USA, Jag skulle saga ja. Det har man alltid sagt om St Corix ocksa pa stallen som vet i Sthlm. Nu ar det sa att nastan alla St Croix klingor gors i Wisconsin. JAg fraga just St Croix chef den fragan och blev inbjuden till fabriken for att titta. Jag behovde inte syna. Alla St Croix fran Premier och uppat gors helt och hellt i USA. Sadan vete fan vad det betyder. Din Explorer har nog en hel del Asien i sig. Jag gillar figrig som fan men manga har ju sagat dem utan att ngnsin fiskat med ett. Trist men sa ar det.
                Jag är inte så mycket för att såga saker, jag är däremot väldigt skeptisk till att hänga på den hyllningskör som gäller för tillfället. Kan givetvis hylla bra grejor, men jag gör det inte bara för att andra gör det eller för ett rättfärdiga nåt av mina felköp.
                Senast ändrad av KG?; 2007-11-03, 02:03. Anledning: Felstavning

Kommentera

Bara att prova sjalv KG. Vara openminded.

Kommentera

Bara att prova sjalv KG. Vara openminded.
                    Det är ju det jag är. Visa gärna några inlägg där jag sågat saker.

Kommentera

Ursprungligen postat av KG? Visa inlägg
                      Jag är inte så mycket för att såga saker, jag är däremot väldigt skeptisk till att hänga på den hyllningskör som gäller för tillfället. Kan givetvis hylla bra grejor, men jag gör det inte bra för att andra gör det eller för ett rättfärdiga nåt av mina felköp.
                      Hm,så du menar att St.Croix spöna är dåliga ?
                      Keep talking about me, You are just making me famous..
                      MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
                      www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
                      23 svar
                      3 913 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Peter B