Det vill sig inte riktigt. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Det vill sig inte riktigt.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Det vill sig inte riktigt.

Efter att ha läst reklam mm om en viss Salmo skinner, så köpte jag en sådan. Den ser verkligen het ut i vattnet men dessvärre så tycker jag att jag inte riktigt får någon längd på kasten. Jag har funderat lite på om det kanske skulle vara bättre att köpa ett kraftigt spinnspö. Eftersom jag inte får några längder på kasten så har den inte heller fått någon tid i vattnet, vilket är synd. Så det vore intressant att höra om det är någon som har haft någon framgång med Skinnern och kanske få lite tips.

Det gäller även Fatso och Warrior. Fiskar sällan med dessa betena och undar mest om det är lönt att ge dessa beten några kast. Jag har Fatson i 14 cm sjunk i färgen RHP. Warrior i färgen GT (firetiger) och Skinner i största storleken, färgen RGS.

Skinner´n lever ett ganska stillsamt liv verkar det som, nån som fått kveite på den i Norge.
    Stora Fatson är svårkrokad tycker jag, KG? har ju lyckats bra med dom stora på trolling, lilla fatson rockar på spinnfiske så investera hellre en i en sån.
    How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
    23 svar
    3 777 visningar
    1 gilla
    Senaste inlägg Peter B
    av Peter B