buster jerk signature och big bandit signature - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

buster jerk signature och big bandit signature

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Precis som jag skrev tidigare, så kan man nog inte kombinera färg och form hur många gånger på ett bete. Tillslut tar det slut på färgkombinationer. Det hade ju varit värre om de snott formen rakt av, men färgen tycker jag inte att man kan ha "patent" på. Jag vet att jag skrev lite annorlunda tidigare, men nu har jag tänkt efter lite mer. Och förmodligen så hade Jack Cobb fått inspiration av ett annat bete innan. Men hursomhelst så undrar jag Trumman, varför Buster Jerk kommer i så många olika färger? Jag menar köper verkligen folk alla 40 färger? Många av de är ju dessutom väldigt lika varandra. Buster är ett superbra bete men varför alla dessa färger?
    Google wont search for Chuck Norris, because google knows you don`t find Chuck Norris. He finds you

Kommentera

Ursprungligen postat av Trumman Visa inlägg
      CWC har tagit fram ca 40st färger, några av dessa med hjälp av duktiga gäddfiskare. Vi har även tagit några bra färger från andra märken, vilket inte är unikt, det gör alla även vissa amerikanska märken. Sedan har 8st kända gäddfiskare fått välja var sin av dessa färger. Dessa har sedan modefierats efter fiskarens önskemål så han eller hon kan stå bakom färgen med sitt namn.
      Tycker att detta är riktigt coolt och är stolt över min färg som en konstnär
      i Finland målade åt mig, står bakom den till 100%. Fångstgaranti....?
      Sedan Jimmiee så är gäddan (Jimmy Lindahls) INTE en smuttly, du måste ha fått fel information av någon.... Inte bra att skriva saker när man inte har riktigt koll.
      Stefan "Trumman" Trumstedt
      Klockren smuttlypike på den enligt mig och därför tycker jag den är helt klart grymmmmast av alla färger men kommer inte köpa en för den är för lika orginalet.

Men tex Crappie färgerna borde väll endå heta orange crappie eller crappie istället för någon tråkig kråka.
      Keep talking about me, You are just making me famous..
      MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
      www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Ursprungligen postat av Trumman Visa inlägg
        Inte bra att skriva saker när man inte har riktigt koll.
        Stefan "Trumman" Trumstedt
        Näehe så du påstår att Crappie färgerna inte är tagna från tex cobb och smuttly !?hmmmm

Smuttlys Crappie
        Eran Crappie

Smuttlys Orange Crappie
        Eran Orange Crappie

Smuttlys custom HH,dock liknar smuttlys riktiga pikes mer jimmys..
        Eran Pike

Men dom är ju inte alls lika ....
        Bifogade filer
        Senast ändrad av Jimmiee; 2007-06-20, 00:51. Anledning: Bilder
        Keep talking about me, You are just making me famous..
        MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
        www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Där fick ni! Så hör sen!
          Motörhead - Everything Louder Than Everything Else!

www.kinnevikensfritid.se

Kommentera

Hej Baste. Skall vara tydligare. Släpper bara dessa 8 färger som har valts av dessa fiskare. De andra färgerna läggs på is. Av 10st färgprover blir det oftast bara ett guldkorn. Så du kan vara lugn kommer inga mera färger på ett tag. Och du Jimmiee vet inte vem som hetsar dig, men tror att de flesta här inte tycker att dina exempel är särskilt lika. Tycker själv att vi fiskare tagit fram riktiga fångstmaskiner och det är väl bra för alla. Lägger ned denna tråd nu och hoppas alla här lurar sin drömfisk i sommar.
            Trumman

Kommentera

Va är detta för nivå ?? Så det vore fel av mangeboy o göra om en hellhound till tånglake då !? Eller skitmört !? Ta dig i kragen,väx upp och sluta använda pyjamas jimmiee. Blir bara sandlåda när du yttrar dig !!
              RODDAN

Kommentera

Var kan man se alla nya färger? Inte på hemsidan vad jag förstått?

Kommentera

Ursprungligen postat av Phagen Visa inlägg
                  Var kan man se alla nya färger? Inte på hemsidan vad jag förstått?
                  http://portal.buyit.se/attitudebaitsportal/ där kan du kolla

Kommentera

Själv är jag förtjust i Trummans egen "bruntorsk", och Berganders färg. Har även sett en som jag tror kallas "Simpan" på någon annan sajt, med krackelerad lack och kattögon, den såg ondskefullt brutal ut.
                    Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/

"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson

Kommentera

Trumman: Det är lungt. Menade inte att det stör mig på något sett med att det finns många färger. Bara undrade varför Precis som Petey skriver, så är bruntorsken och rödsimpan skitsnygga.
                      Google wont search for Chuck Norris, because google knows you don`t find Chuck Norris. He finds you

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
                      23 svar
                      3 829 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Peter B
                      av Peter B