buster jerk signature och big bandit signature - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

buster jerk signature och big bandit signature

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av PudDphantom Visa inlägg
    haha stencoolt! skandal isf.. Har du hört det ifrån säkra källor Jimmiee, skulle nämligen inte förvåna mig om det låg till så
    ABSOLUT !!!
    De skamliga är att färgerna är tagna från cobbs,smuttlys och truegliders !!

Buuu
    Keep talking about me, You are just making me famous..
    MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
    www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Bojkotta dom! Man ska inte få göra sånt!
      bf

Kommentera

Men egentligen spelar det väl ingen roll vem som kommit på färgen? Liksom vem bryr sig om det är olle ollesson som hitta på den, eller Jimmy Linhdal? Det är ju samma färg endå? Men lite småfult att lansera dem på det sättet. Man tror ju att de som har klottrat på betet har designat färgen också. Men som sagt: färgen är väl lika snygg/ful, oavsett vem som kom på den ?
        Google wont search for Chuck Norris, because google knows you don`t find Chuck Norris. He finds you

Kommentera

Ursprungligen postat av _Baste_ Visa inlägg
          Men egentligen spelar det väl ingen roll vem som kommit på färgen? Liksom vem bryr sig om det är olle ollesson som hitta på den, eller Jimmy Linhdal? Det är ju samma färg endå? Men lite småfult att lansera dem på det sättet. Man tror ju att de som har klottrat på betet har designat färgen också. Men som sagt: färgen är väl lika snygg/ful, oavsett vem som kom på den ?
          De är ju inte de som är grejen !
          Igentligen är de ju cobbs,smuttlys och trugliders färger !!!!!!!!!
          www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Jimmiee: Jo, det är ju inte schysst att sno färger. Men snart finns det inte mer färger att komma på eller? Men jag kommentera mest det där om att de bara har valt en färg och signerat.

Ursprungligen postat av Nilsson
            Ja den Jimmy Lindahl designat såg riktigt het ut !

Ingen av dom har designat något !
            De har bara valt en varsin färg och sedan skrivit en kråka Det var detta jag kommentera. Men jag tror inte att man kan hitta på nya färger hela tiden. Man måste nog använda gamla. Och egentligen gäller samma sak här: Färgen är ju lika ful/snygg även om Jack Cobb kom på den först. Men lite oschysst att sno färger, och ta åt sig äran. Men nu är jag så trött på BJ så jag orkar inte bry mig
            Google wont search for Chuck Norris, because google knows you don`t find Chuck Norris. He finds you

Kommentera

Ursprungligen postat av _Baste_ Visa inlägg
              Jimmiee: Jo, det är ju inte schysst att sno färger. Men snart finns det inte mer färger att komma på eller? Men jag kommentera mest det där om att de bara har valt en färg och signerat.

Ursprungligen postat av Nilsson
              Ja den Jimmy Lindahl designat såg riktigt het ut !

Ingen av dom har designat något !
              De har bara valt en varsin färg och sedan skrivit en kråka Det var detta jag kommentera. Men jag tror inte att man kan hitta på nya färger hela tiden. Man måste nog använda gamla. Och egentligen gäller samma sak här: Färgen är ju lika ful/snygg även om Jack Cobb kom på den först. Men lite oschysst att sno färger, och ta åt sig äran. Men nu är jag så trött på BJ så jag orkar inte bry mig

De är ju skit fult att sno andras färger !
              Klart som fan att man kan komma på massor med färger.
              Om dom har jobbat hårt för att få en färg som fiskar bra och sen ett tag senare kommer de ut 1-3 busters som är näst intill exakt likadana .
              Hur känns de då för dom ?
              Nä nu kommer jag värkligen inte inhandla någon buster...ruttet...
              www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Ursprungligen postat av Jimmiee Visa inlägg
                De är ju skit fult att sno andras färger !
                Klart som fan att man kan komma på massor med färger.
                Om dom har jobbat hårt för att få en färg som fiskar bra och sen ett tag senare kommer de ut 1-3 busters som är näst intill exakt likadana .
                Hur känns de då för dom ?
                Nä nu kommer jag värkligen inte inhandla någon buster...ruttet...
                Hur är det med skitmörtsfärgen som finns på exempelvis Cobbs?

Alla snor färger, så är det bara. Sen vet jag inte om jag sett exempelvis torskfärgen förut?

Kommentera

Okej, kan hålla med till viss del. Men vem som än kom på dem, så är det snygga färger Men jag ska inte köpa en iallafall. Orka ha bustrar i nittitolv olika färger.

Kommentera

Ursprungligen postat av KG? Visa inlägg
                    Hur är det med skitmörtsfärgen som finns på exempelvis Cobbs?

Alla snor färger, så är det bara. Sen vet jag inte om jag sett exempelvis torskfärgen förut?
                    Nu syftar jag på typ crappie färgerna,den blå/silver som är en truglider och gäddan som är en smuttly.
                    www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

CWC har tagit fram ca 40st färger, några av dessa med hjälp av duktiga gäddfiskare. Vi har även tagit några bra färger från andra märken, vilket inte är unikt, det gör alla även vissa amerikanska märken. Sedan har 8st kända gäddfiskare fått välja var sin av dessa färger. Dessa har sedan modefierats efter fiskarens önskemål så han eller hon kan stå bakom färgen med sitt namn.
                      Tycker att detta är riktigt coolt och är stolt över min färg som en konstnär
                      i Finland målade åt mig, står bakom den till 100%. Fångstgaranti....?
                      Sedan Jimmiee så är gäddan (Jimmy Lindahls) INTE en smuttly, du måste ha fått fel information av någon.... Inte bra att skriva saker när man inte har riktigt koll.
                      Stefan "Trumman" Trumstedt

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
                      23 svar
                      3 856 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Peter B