EON Pro Saltwater el. EON Sport - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

EON Pro Saltwater el. EON Sport

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Re: EON Pro Saltwater el. EON Sport

Originally posted by mas71
    Hej på er alla (jag är ny i detta forum).

Jag har följet en del diskussioner i detta forum eftersom jag är på gång att köpa min första ambassadeur rulle, jag har fiskat med cardinal i 22 år men nu har jag fått höra tillräckligt mycket anledningar att byta till multi rulle.

På den amerikanska shopping siten:
    Shop at Fisherman's Factory Outlet for unbeatable deals on top fishing tackle brands like Abu Garcia, Fenwick, Berkley, Penn, and Pflueger! Discover a wide selection of rods, reels, and more at outlet prices.

Säljs en EON Pro (Saltwater edition) för endast USD 188 vilket är ca 1300 SEK med dagens dollarkurs, vilket är vrakpris, dom säljer även EON Sport för 116 USD vilket är under 1000 lappen.

Nu undrar jag om det fins några skäl att välja Pro modellen, jag menar får jag något extra?

Allmänna synpunkter är varmt välkomna eftersom jag är ny på multisidan. Jag fiskar mest lätt / medel spinnfiske i älv och sjö, men räknar med en och annan fisketur till kusten.
    Billigt , men tänk på att de brukar vara ganska dyra med frakten när man beställer från tex usa. om du nu inte ska köpa rullen på plats vill säga

Kommentera

Jag beställde en sport från FFO-tackle genom en kompis, frakten till honom var gratis, och frakten till mej gick på 14dollar, och han skickade paketet på måndag och jag hade det på torsdag, troligen hade jag någon otrolig tur men summan slutade på 140dollar för mej med några småprylar också.

Kommentera

Originally posted by hensu
        Jag beställde en sport från FFO-tackle genom en kompis, frakten till honom var gratis, och frakten till mej gick på 14dollar, och han skickade paketet på måndag och jag hade det på torsdag, troligen hade jag någon otrolig tur men summan slutade på 140dollar för mej med några småprylar också.
        Det kommer att landa på samma summa för mig tack vare en mellanhand i USA.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
        23 svar
        3 914 visningar
        1 gilla
        Senaste inlägg Peter B
        av Peter B