Vart tar alla saker vägen? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vart tar alla saker vägen?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Sadda Visa inlägg
    Ni får ursäkta nu men jag tar upp den här tråden nu när Black Week o allt annat vad heter startar....

Är det någon som gjort något fynd ännu??

Varför inte testa lite black weekend här inne på FS? Misstänker att det är många härinne som har saker de skulle kunna tänka sig att avyttra. Se över era prylar , lägg upp en annons o se vad som händer.
    Sen en liten tanke : det är ett skit att sälja t.ex spön pga fraktkostnaden. Varför inte hjälpa varandra?
    Starta en tråd där vi kan hjälpa varandra med frakt
    Jag själv är inte den som åker hejvilt i Sverige men skulle hjälpa till om jag kunde. Säg att en vara ska från gbg till sthlm. Skriv i tråden om det är någon som kan hjälpa. Ser ju hellre att det tar någon dag extra än att betala x antal hundra i frakt. Synpunkter??
    Så länge man säljer tvådelade spön (eller väldigt korta) så rekommenderar jag att man sköter affären via blocket även om man kanske annonserar här. Blocketpaket kostar 69:- och får vara upp till 180cm långt.

Kommentera

Ursprungligen postat av Sadda Visa inlägg
      Ni får ursäkta nu men jag tar upp den här tråden nu när Black Week o allt annat vad heter startar....

Är det någon som gjort något fynd ännu??

Varför inte testa lite black weekend här inne på FS? Misstänker att det är många härinne som har saker de skulle kunna tänka sig att avyttra. Se över era prylar , lägg upp en annons o se vad som händer.
      Sen en liten tanke : det är ett skit att sälja t.ex spön pga fraktkostnaden. Varför inte hjälpa varandra?
      Starta en tråd där vi kan hjälpa varandra med frakt
      Jag själv är inte den som åker hejvilt i Sverige men skulle hjälpa till om jag kunde. Säg att en vara ska från gbg till sthlm. Skriv i tråden om det är någon som kan hjälpa. Ser ju hellre att det tar någon dag extra än att betala x antal hundra i frakt. Synpunkter??
      Jag har en hel del som jag planerar sälja, det är ett jävla jobb att sortera och så bara så det är inte det första jag tar tag i tyvärr hahah

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
      23 svar
      3 774 visningar
      1 gilla
      Senaste inlägg Peter B
      av Peter B