Ursprungligen postat av brax slayer
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Gäddbete top 5
Collapse
X
-
Zalt 19cm goja, ja de gammla då
Nisse 15 och 18, fegisbeten, men ger jämt fisk och några stora har de med narrat
Bomber 17a xsio
SSR
Mört
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Cole Visa inläggWestins jätte
SwimWhiss
Strike pro giant
Stunner
Urus ukko(Stavning?)
//Cole
Go for tlhe Big Ones!
Old Firehand
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inlägghej Cole; Turus Ukko och jag tror att det betyder Turgubbe (Tur Gubbe).
Go for tlhe Big Ones!
Old Firehand
Tror att namnet syftar på skaparen Jorma Turunen. Typ "Turunens Gubbe"
Kommentera
-
Ursprungligen postat av stigson Visa inläggKan du inte slänga upp nå trevliga bilder på dina storgäddor?
Go for the Big Ones!
Old Firehand
Kommentera
-
Kanske kunde detta vara nåt?
Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inläggHej Stigson; Jag har åtta diabildsalbum, fullproppade med stora gäddor, gösar, havsöringar, laxar och många fiskar i vatten och på land samt en massa diabilder av fiskare, fiskebåtar, fiskevyer och trevliga bakgrunder. Problemet är att det är diabilder och de är fotograferade under många av års tid. Jag har helt nyligen köpt min första Olympus digitalkamera och så smått (med visst inre motstånd) börjat använda den. Finns det någon här som till rimliga kostnader kan tipsa eller hjälpa mig att få över några hundra eller kanske bara femtio diabilder till digitalbilder för datapresentation blir jag honom evigt tacksam.
Go for the Big Ones!
Old Firehand
eller detta
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inläggHej Stigson; Jag har åtta diabildsalbum, fullproppade med stora gäddor, gösar, havsöringar, laxar och många fiskar i vatten och på land samt en massa diabilder av fiskare, fiskebåtar, fiskevyer och trevliga bakgrunder. Problemet är att det är diabilder och de är fotograferade under många av års tid. Jag har helt nyligen köpt min första Olympus digitalkamera och så smått (med visst inre motstånd) börjat använda den. Finns det någon här som till rimliga kostnader kan tipsa eller hjälpa mig att få över några hundra eller kanske bara femtio diabilder till digitalbilder för datapresentation blir jag honom evigt tacksam.
Go for the Big Ones!
Old Firehand
Hör av dig om det är intressant.
Mvh
/Elis Wessmark
Kommentera
-
Nils Master invincible, wobbler.
Vibrotail största pärlemo, jigg.
Bill Norman lures, ledad wobbler med rasselkulor.
Mörrumsspinnaren, silverfärgad.
Blått Utö ifrån Bete, skeddrag.Senast ändrad av Alessandro; 2007-02-15, 14:43.How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke
Kommentera
-
Ursprungligen postat av toxs Visa inlägg
Go for the Big Ones!
Old Firehand
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav Robbe511In other news, abborrarna har börjat vakna hos mig verkar det som. 4 st men inga monster, plus ett gäng...3 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2024-04-26, 15:38 -
-
av gaddivarHej!
har tidigare lämnat abborren ifred fram till juni då det för mig brukar bli enklare att hitta...3 Foton-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2024-03-02, 17:47 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
|
23 svar
3 911 visningar
1 gilla
|