pullbaits??? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

pullbaits???

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Det är helt klart så att olika vatten kräver olika beten därför att de lokala förhållandena varierar. Betestypen kan ibland vara rätt i flera miljöer men man kanske måste skifta till annan storlek eller färg. Ibland stämmer färgen men betestypen är totalt fel.

Kommer man med fel betestyp, fel storlek, fel färg och inte minst fiskar hem betet på fel sätt, så har men gjort ett stort felval och har trots allt ännu något ytterligare att lägga till sin kunskapsbank. Betets fel är det inte.

Pullbaits är såvitt jag kan förstå ibland rätt bete.
    Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

hoppar in i tråden, visst fan kan det te sig svårt o kanske tråkigt och att fiska med pullbaits ibland men det funkar iaf om man ger dom lite tid, har några bilder i mitt album på slow tease fiskar o broder har en 6:a på en suick som han lät hänga grymt länge så visst funkar dom, observeras då ska att vi inte fiskat så mycket med dom, varför vet jag inte, kanske för att hemtagningen blir långsam, i mitt tyckte för långsam. såsom jag fiskade dom iaf för o få en någorlunda gång
      så vafan köp ett par stycken o pröva, kan inte gå mer än åt helvete, och dom är faktiskt roliga o fiska. går o mixtra i oändlighet, speciellt dom med skedar, går o få riktigt skeva skruvar o djup, stigningar. lycka till!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
      23 svar
      3 843 visningar
      1 gilla
      Senaste inlägg Peter B
      av Peter B