At buster fanger fisk er det ingen tvil om, de hadde jo en kjempestart i form av gjeddfeber og plutselig hadde alle de i sin låda. Jeg er ingen stor fan av buster men jeg har et par. At den fisker bra i alla legen er jeg ikke enig i. Men fisket for meg er mye mer en å få fisk, det er å utforske, teste ut nye ting, jerke på forskjellige dypder, teste ut forsjellige jerkbaits bevegelser osv. Hvis man skal stå å denge den samme busteren i 5 år, hvordan utviklere du deg selv som fisker da ? Nei skal man bli bra til noe må man være villig til å eksprementere. Og det som gjør fisket gøy for meg er å utvikle meg selv. Bli bedre kjent med gjedda, hva vil den ha til de forskjellige årstider osv. Og ved å stå å kaste et bete så får man svært få svar. Det er mycke bettre å ha PB på en snow's eller et annet bete det ikke finnes 100000 av da har man gått litt sine egne veier å det er viktig. Hvis du blir guidet til en vik og du har fått beskjed om å sette på en buster eller et annet 100000 made bete å du får en 10+ hvor ligger prestasjonene din ?
Men ingen tvil om at buster fanger..............
Men ingen tvil om at buster fanger..............
Kommentera