www.attitudebaits.com - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

www.attitudebaits.com

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Jenk
    Dessutom har du brutalt fel nar det galler sponsringen. Visst Ivan, Atomkrullet, och Pungdal har hangt med pa fiske. Tyckte du det gav bra reklam for AB att de tog alla gaddor pa CWC beten? pig och storbustern. Sa jag till dem ni maste fiska med AB beten bara?? Nej, bara kul att ha med dem aven om de fiskar med cwc beten. Du far garna hanga pa ocksa. Du kan jerka dina sweetshad till handerna bloder Vi har kul, AB ar en kul grej. Har inte tjanat en spann pa det. Pengar tjanar jag pa annat.

P.S. Det finns bra plastbeten. Pig bland annat

Jag trodde du tänkte på mig, sorry!
    Men du har ju skickat lite småbeten till dem, men jag ser inget fel i det. Jag tycker AB är en bra grej, jag har en hel del grejer från AB och jag är supernöjd med det mesta. Det är kul att vi svenskar kan få tag på nya roliga beten

Pig är superbra, en av mina favisar. Hellhound är jag sugen på att testa lite också, den verkar fin.
    Jag tycker inte du är tillräckligt seriös, man ska vara seriös.

Kommentera

Cobbs

Va en sväng i i butiken o massa nya beten hänger o glänser! Cobb, Smuttly, Hellhound mm.
      Fan va skönt att man bor i Örebro!!
      Julafton!

-=One Of The Best Yet=-

Kommentera

Lite variation för bövelen!

Kul att höra att det finns butiker med lite annat än standardsortimentet. Var inne i en fiskeaffär i Jönköping och tänkte att nån kul jerk måste dom väl ha?
        Men inte; CWC beten i alla modeller och färger, kombinerat med Nilsmaster, Westins och några Salmo.
        Hjulade inte precis ut från affären. Behöver jag nämna att det inte blev nåt nytt bete...
        pete22

Kommentera

Med det enormt bra ryktet och kundförtroendet AB har sedan innan tror jag knappast man tar några förhastade slutsatser som kan leda till att det försämras och allt man byggt upp är bortkastat. Allt är säkerligen noga övervägt och att det skulle bli skit bara för att det är sporting har jag svårt att tro. Personligen har jag gjort mycket bra affärer på både AB och sporting genom åren och alltid blivit trevligt bemött så jag väntar med spänning på hur detta kommer bli. Att man ökar antalet personer som jobbar med det för att servicen skall bli ännu bättre och för att man skall kunna utöka sitt sortiment är ju bara till det possitiva för oss kunder.
          http://teammosbricka.blogspot.com/

TeamMosbricka.se

Min Fotosida

Fotobloggen

Kommentera

Ursprungligen postat av trashmasta
            Med det enormt bra ryktet och kundförtroendet AB har sedan innan tror jag knappast man tar några förhastade slutsatser som kan leda till att det försämras och allt man byggt upp är bortkastat. Allt är säkerligen noga övervägt och att det skulle bli skit bara för att det är sporting har jag svårt att tro. Personligen har jag gjort mycket bra affärer på både AB och sporting genom åren och alltid blivit trevligt bemött så jag väntar med spänning på hur detta kommer bli. Att man ökar antalet personer som jobbar med det för att servicen skall bli ännu bättre och för att man skall kunna utöka sitt sortiment är ju bara till det possitiva för oss kunder.
            Lika positivt som att man nu måste betala för de som driver stället ist för som innan mest vara mer likt ett självkostanadspris (om man skall gå efter deras uttalande). Det tror jag inte man kan komma ifrån.

MEN som sagt innan, klart man vill ha fler beten och att ngn tar över AB ist för att det skulle försvinna är ju klart en bättre lösning.
            sigpic

Kommentera

snackade med dansken för 1 minut sedan. priserna kommer vara oändrade. på en del grejer är det väldigt marginell prisökning (detta gäller produkter som annars skulle gå med förlust). men annars samma priser. "kommer vara lägsta möjliga priser som man får ha i sverige".
              nya hemsidan ligger förhoppningsvis uppe nu i veckan.
              Se till att alltid ha en kortare person som vadar före dig.

Kommentera

Ursprungligen postat av këff
                snackade med dansken för 1 minut sedan. priserna kommer vara oändrade. på en del grejer är det väldigt marginell prisökning (detta gäller produkter som annars skulle gå med förlust). men annars samma priser. "kommer vara lägsta möjliga priser som man får ha i sverige".
                nya hemsidan ligger förhoppningsvis uppe nu i veckan.
                Hur kan det gåihop att sälja saker man inte tjänare några pengar p? Låter ju helt kalrt skumt :S

Men visst, det är helt ok för mig
                sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan
                  Hur kan det gåihop att sälja saker man inte tjänare några pengar p? Låter ju helt kalrt skumt :S

jamen va bra, då kan du ju sluta fundera nu
                  G.Loomis - Fear No Fish

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan

eftersom dom inte hade vinst som mål så kunde dom väll ha några beten som kunde blöda i plånboken, samtidigt som andra beten gick lite plus. (endast en teori från min sida)
                    Se till att alltid ha en kortare person som vadar före dig.

Kommentera

I radio och tv affärer är det ganska vanligt med sk lockvaror, tex när vm och liknade närmar sig så kommer det alltid ut erbjudande om billiga små tv apparater och dessa är det ofta ingen vinst på alls.
                      Man vet ju hur det är själv, man ska in och köpa nån billig fiskepryl och kommer ut med massa andra saker

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
                      23 svar
                      3 786 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Peter B
                      av Peter B